Kirjoittaja Aihe: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta  (Luettu 34190 kertaa)

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #25 : 20 Kesäkuu, 2009, 19:30:58 »
Ei se aina niin halpaa ole, jos ei saa mitä haluaa. Nyt on ongelma ton Tarot 450:n osien kanssa. Ajattelin tämmöistä kokoonpanoa.

Scorpion HK2-2221-8
Scorpion Commander 4S 70A (55A:sta löytyy vain vanha malli, joka saman hintainen, kuin 45A:n uusi malli, ero hinnassa verrattuna 70A:han 13 eur)
R6008HS
3 x HG-D202HB (HS-65HB myös harkinnassa, kun toimisi myös 6v ja olisi enemmän vääntöä, mutta digi kiinnostaisi kumminkin kokeilla)
HG-D261HB (pienemmän koon ja halvemman hinnan puolesta haluaisin HG-D201HB:n, mutta rikkoituisi varmaan)
GY520

Scorpion 45A menisi ehkä juuri ja juuri tuon moottorin kanssa.

Olisikohan CC:n ESC:issä SBEC (tuon Scorpionin LBEC:iin verrattuna) ja sopisiko CC myös isommalle kennomäärälle, mutta olisi kumminkin vertailukelpoinen hinta (ottaen huomioon, että kasvunvaraa löytyy)? Eipä sitä kumminkaan taida saada täältä, joten tyydyttävä johonkin muuhun.

Edit. Näköjään paino 70A:ssa on melko sama ja koko peräti pienempi pituussuunnassa kuin 55A:ssa. 70A vain vähän paksumpi, LBEC on kyllä ikävä juttu.
« Viimeksi muokattu: 20 Kesäkuu, 2009, 19:48:17 kirjoittanut kiinalainen »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #26 : 21 Kesäkuu, 2009, 08:10:19 »
Scorpionin moottorin laakeritarkastusjutuista sain virikkeen korjauttaa sähköpyörän jo jonkin aikaa rutisseen takapyörän. Varauduin jättämään pyörän korjaajalle päiväksi ja laskuun luokkaa 5 euroa. Yllätykseksi kaverit päästivät ilmat renkaasta, vaihtoivat kolme pinnaa (pari oli poikki), rihlasivat renkaan ja kertoivat, ettei laakerissa mitään vikaa ole. Hommaan meni alle 15 minuuttia vajaan 40-asteen helteessä aurinkovarjon alla ja hinta 3 yuania eli nykykurssilla 31,5 senttiä! Ei voi oikein uskoa todeksi (edes kaikki paikalliset), mutta näin se vaan meni. Korjauksen kuluessa mietin, että  olin tyhmä, kun en ottanut pieniä seteleitä mukaan, noloa antaa 100 yuanin seteli parinkympin korjauksesta, onneksi kumminkin taskussa oli kolikoita ja homma meni ilman noloa loppua (eihän heillä olisi kumminkaan vaihtorahaa ollut, vaan sitä olisi pitänyt lähteä keräilemään tuttavilta). Että näin täällä tänään. Alla kuva korjatusta pyörästä, eipä enää laakeri rutise, kun pyörä pyörii ilman vinksotusta. Ilmanpainekin tuli kuntoon.

« Viimeksi muokattu: 21 Kesäkuu, 2009, 08:19:39 kirjoittanut kiinalainen »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #27 : 21 Kesäkuu, 2009, 12:43:57 »
Lista päivittyi moottorin osalta. Tilasin noita pari, kun ovat alle 10 e. Myös HS-65HB:t tilauksessa. Peräservo ja nopari vielä vähän kysymysmerkki. Nopariksi muuttuu ehkä A-ZTW-50A(SBEC) tai vastaava.

PangXie HD2221-8 / 3680KV / 43A
Scorpion Commander 4S 70A
R6008HS
3 x HS-65HB
HG-D261HB
GY520
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #28 : 21 Kesäkuu, 2009, 14:46:52 »
Onko sielä oikeesti kaikki nuin halpaa vai miten se tuntuu että ainaku kirjautuu tänne niin sulla on repullinen kamaa taas tilauksessa :D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #29 : 22 Kesäkuu, 2009, 18:40:12 »
Tarotin osat ovat nyt sitten tässä, eli loputkin osat tilauksessa.

PangXie HD2221-5 / 4380KV / 46A
A-ZTV-60A (SBEC)
R6008HS
3 x HS-65HB
HG-D261HB
GY520

A-ZTV-60A:ssa on hakkuri-BEC ja jonkinmoinen governori myös. Laitan vaikka kuvia noista osista, kun saapuvat.
« Viimeksi muokattu: 24 Kesäkuu, 2009, 17:27:51 kirjoittanut kiinalainen »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #30 : 25 Heinäkuu, 2009, 22:00:57 »
Nyt alkaa pinna palamaan.  >:( En kerta kaikkiaan käsitä mikä tuohon toiseen p**ka belttiin on iskenyt. Nuppi on säädetty useaan kertaan. Lapaura kohdallaan. Perä purettu ja kasattu useaan kertaan, osia vaihdettu uudempiin ja parempiin, herkistetty ja öljytty ja säädetty gyro ja servon paikka penkissä. Mutta ei toimi! Leijuttelu paikallaan onnistuu, jos tekee pieniä ohjausliikkeitä. Viimeinen tikki tänään oli elevaattorin liikuttelun vaikutus perään (tai toki mahdollista, että oli jokin muu tuohon ajankohtaan osunut häiriö). Aileronista ei tuntuisi tulevan havaittavaa vaikutusta perään (mutua), mutta kevyt tikusta veto aiheutti perän heilahduksen reippaasti sivulle ja puulavat nappasivat sitten hiuksen hienosti asfalttiin ja menivät säleiksi. Muuta ei mennyt, lepatusakselin voisi tarkastaa, jos ei saa lapauraa kohdalleen uusilla lavoilla.

Seuraavana tulee vain mieleen joku ongelma gyron virransyötössä tai muu sähköinen häiriö. Ei voi olla enää mekaaninen juttu. Gyro ja peräservo oli aiemmin vaihdettu, vaikuttamatta suuremmin toimintaan.

Virran pitäisi riittää erillisestä 5V 3A SBEC:stä. Scorpionin säätimen aiheuttamaan häiriöön en oikein usko, vaikka IR-yksikkö on aivan vastarin kyljessä lähellä rudder-servoliitintä ja gain-liitintä. Punainen lanka on irrotettu IR-yksikön vastarin puolelta, eli nopari ei anna sähköä vastarille. Toki voisi kokeilla ottaa IR-yksikkö pois. Tai ottaa Scorpion ja SBEC pois ja vaihtaa vakionopariin...

Elevator-servon voisi kokeilla myös vielä vaihtaa, jos vie virtaa vain jossain asennossa jollain rasituksella. Ongelmaa ei kumminkaan havaittavissa liikuttelemalla kopteria käsissä (moottorijohdot irti) ja elevaattoria liikuttelemalla. Eli noin ei vaikutusta perään.

No joo, ei auta kuin mennä lapsia nukuttamaan, älämölötaso yltyy turhan kovaksi sängyssä. Ja sitten taas säätämään...Hitsi, kun on turhauttavaa (siis toi kun ei  saa kopteria kuntoon)...
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #31 : 25 Heinäkuu, 2009, 22:51:17 »
Radio häiriöt megasista?

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Halfelf

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #32 : 25 Heinäkuu, 2009, 23:12:03 »
Itselläni oli kyllä Eskyn vakioradiolla ja vastaanottimella häiriöitä jotka vaikutti vaan yhteen servoon.

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #33 : 25 Heinäkuu, 2009, 23:20:20 »
Kokeilen vielä penkissä sopivilla kierroksilla huomenna elevaattorin liikutuksen vaikutusta perän käyttäytymiseen ja vaikka kokeilen liikutella lähettimen antennia eri kulmiin simuloiden kopterin kallistusta ja sen vaikutusta signaalin vastaanottoon. Ihan vain varmuudeksi. Nyt meni kumminkin Bondin (Kuuraketti) katseluksi.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #34 : 26 Heinäkuu, 2009, 00:58:59 »
Oma esky härvelini sekosi täysin kun radiota heilutti kädessä... välillä vaikutti kaasuun ja välillä servoon/servoihin.
Ei yhtään ihmetyttä jos eskyn megavehkeistä johtus joku vastaava ongelma. Jossain vastari, lähetin välillä ongelma luultavasti on jos ongelma on tuommoinen... signaalit sekoilee vastaripuolella vääriinpaikkoihin tai sitten sinne tulee väärää... tai sitten joku laakeri aiheutta sopivaa häiriötä, tai moottori :D jännä miten paljon voi megasia sotkee nuo ;)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Kallio

  • Seniori torppari
  • *****
  • :.
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #35 : 26 Heinäkuu, 2009, 21:08:03 »
Putsasin eskyn lähettimen potikat, auttoi! alkoi simussa tekemään ihan omia liikkeitä  ;D
HDX-450
AMIG 450
------------------------
Spektrum DX7

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #36 : 27 Heinäkuu, 2009, 21:44:37 »
Toivon vian löytyneen. Penkissä toimi pienemmillä kierroksilla, mutta nostettaessa hieman kierroksia ja heiluttelemalla elevaattoria perä kääntyi hiljalleen vastapäivään. Kun laittoi tarpeeksi kierroksia, niin rudder ei enää riittänyt, eli tikusta oikealle kääntämällä perää ei saanut enää kääntymään myötäpäivään, vaan vain hidastettua pyörimistä vastapäivään. Lavat sain aiemmin rikki, kun lähdin leijuttamaan suuremmilla kierroksilla ja pienemmillä kulmilla (hov. pit. potikka reilusti negatiivisen puolella). Pienemmillä kierroksilla leijuttelu onnistui. Eli perän mekaaniset säädöt pielessä. Radiohäiriöistä ei tietoakaan.

Säätessä loppui lähettimestä akku, saas nähdä ehtiikö ladata vielä valoisan aikaan, että pääsisi vielä kokeilemaan ulkona.

ps. Voin vaihtaa lähes käyttämättömään (simulaattoria kokeiltu muutamia kertoja) varalähettimeen, jos epäilystä lähettimen potikoista. Tosin, lähinnä ehkä käyttämättömyydestä johtuva pöly tukkii myös ykköslähetintä... :( Huominen aamukin menee kai vohveleita lapsille paistellessa, kun menin semmoista tyhmyyksissä lupaamaan.

pps. Älä sinä Sami aina megasia vehkeitä mollaa. Tietyissä tilanteissa ja käyttötarkoituksessa ne peittoaa gigaset mennen tullen (megasten pienet häiriöt ei haittaa, jos gigasta ei voi vastaavassa tilanteessa käyttää ollenkaan - vähän niinkuin analogia- ja digitelkkaria vertaisi muttei sinnepäinkää; korpimökissä asuva mummo olisi voinut saada lottonumerot tarkastettua kohinan ja lumisateen joukosta vielä jokunen vuosi sitten, mutta eipä vaan enää).  :)
« Viimeksi muokattu: 27 Heinäkuu, 2009, 22:01:51 kirjoittanut kiinalainen »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Kallio

  • Seniori torppari
  • *****
  • :.
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #37 : 27 Heinäkuu, 2009, 21:57:58 »
Kokeiles ettei se ratas luista siellä perässä! http://www.leluja.net/files/leluja.palvelee.fi/beltcp/ek1-0542.jpg
HDX-450
AMIG 450
------------------------
Spektrum DX7

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #38 : 27 Heinäkuu, 2009, 22:05:14 »
Vaihdoin rattaan ja akselin uuteen viimeviikolla, ei luista. Hobbypeoplesta sain myös ruuvilukitetta viime keskiviikkona samaan aikaan, kun hain tuon akselin. :) Toki se rungon puoleinen ratas voisi myös luistaa. Sen voisi ehkä vaihtaa myös varmuuden vuoksi, mutta on niin hankalassa paikassa.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Kallio

  • Seniori torppari
  • *****
  • :.
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #39 : 27 Heinäkuu, 2009, 22:15:47 »
Vaihdoin rattaan ja akselin uuteen viimeviikolla, ei luista. Hobbypeoplesta sain myös ruuvilukitetta viime keskiviikkona samaan aikaan, kun hain tuon akselin. :) Toki se rungon puoleinen ratas voisi myös luistaa. Sen voisi ehkä vaihtaa myös varmuuden vuoksi, mutta on niin hankalassa paikassa.

Sen saa pois sieltä yllättävän helposti, tail boomin ruuvit auki ja siitä rattaan kohdalta ne neljä, pikkasen ku vääntää niin se luiskahtaa pois.
HDX-450
AMIG 450
------------------------
Spektrum DX7

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #40 : 27 Heinäkuu, 2009, 22:16:34 »
Megaset on huonoja  8)
No eii... voihan nuo laadukkaammat megaset on varmasti ihan hyviä oikein käytettyinä mutta ei eskyn...  :)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #41 : 28 Heinäkuu, 2009, 00:34:45 »
[Sen saa pois sieltä yllättävän helposti, tail boomin ruuvit auki ja siitä rattaan kohdalta ne neljä, pikkasen ku vääntää niin se luiskahtaa pois.

Tulipa vaihdettua. Harjoittelin irroitusta toisen beltin rungolla. Otin sen rattaan ulos etupuolelta, eli päärattaan puolelta. Avasin ne 8 ruuvia ja lisäksi gyro irti, rungon päällä oleva servo irti ja pääratas irti. Sitten se luiskahti helposti. Ens kerralla voisi koittaa takapuolelta, ajattelin vain, että se takapuoli olisi ollut tiukempi, niin tuo etupuoli tuntui nyt iltahämärissä luontevammalta.  :)

Lukitsin varmuudeksi cyanolla sen ylemmän, eli hihnan vetorattaan. Pyörimäänhän se ei muotoilunsa vuoksi pääse (akselissa lovi), mutta yläosan lukitus tuntui aika heikolta ilman liimaa. Ilmeisesti ollut pikaliimalla lukittuna myös tehtaan jäljiltä, kun vanha ratas luiskahtamisen sijaan napsahti irti. Alempaan rattaaseen en uskaltanut liimaa mennä sotkemaan, ettei menisi laakeriin tai niihin kupariholkkeihin (vähintään vaikeuttaisi vaihtoa ensi kerralla).

Vaihdoin myös päärattaan, autorotaatiorattaan ja yksisuuntalaakerin, koska yksisuuntalaakeri ei tuntunut kovin herkältä. Eipä tartte sitten erikseen toivottavasti vähään aikaan vaihtaa ja saa sen vanhan laakerin huoltoon(puhdistettavaksi ja rasvattavaksi)/tarkasteltavaksi.

Aamulla sitten penkissä uusi perän säätö (vain peräservon paikka kohdalleen), kun hihnaa löystyteltiin ja kiristeltiin ja sitten ulos.
« Viimeksi muokattu: 28 Heinäkuu, 2009, 00:43:39 kirjoittanut kiinalainen »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #42 : 28 Heinäkuu, 2009, 14:17:32 »
Vaihdossa meni hihna väärinpäin kierteelle ja perälavat pyörivät väärään suuntaan. Sai penkissä ihmetellä, kun vaati ihan ihmekulmat ja rev/nor asetukset, että perä pysyi paikallaan.  :D

Nyt se beltti sitten "toimii" taas. Kokeiltu myös ulkona; voi lennätellä pihatieltä kivimuurin ja nurmikon yli männyn ja aidan välistä parkkikselle. :)
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #43 : 29 Heinäkuu, 2009, 01:16:49 »
Illalla kävin Henttaalla (!) väistelemässä keppejä neljä akullista työmiesten kaikottua. Ei tuo belt tuommoisena ja näillä leijuttelutaidoilla vieläkään taivu taivaslentoon. Perä ei ole vieläkään "normaalin lukitun" oloinen "oikeassa ympäristössä" vaikka pihalennättelyyn tuo menetteleekin. Käytin tosin teipattuja hieman ujeltavia päälapoja (uudet lasikuitulavat näkyvät olevan liian kapeita lavanpitimiin; pitäisi kehittää jotain niihin) ja kuluneita perälapoja (kuluvat näköjään tosi nopeasti hiekkakentällä pienistä kivensiruista). Piti kumminkin kaiken uhalla yrittää pari kertaa ylempänä, meinasi lähteä käpälästä, kun kaarroksen jälkeen perä oli johonkin väärään suuntaan ja vauhti kiihtyi ja karkasi kauemmaksi pariin kertaan, onneksi sain takaisin haltuun (huhhuh). Loppu aika meni kevyessä leijuttelussa perää ihmetellessä. Ehkä lepatusakselinkin voisi vaihtaa, kun pihalennätyksessä säädetty lapaura ei pysynyt kohdalla vaan vaati uuden säädön kentällä (saattoi johtua myös noista aiemmin Kiinassa puskaan lennetyistä lavoista). Gyroteippiäkin voisi lisätä parit kerrokset. Saas nähdä ehtiikö vielä kokeilemaan, vai meneekö tuo beltti tuommoisenaan talviteloille. Akutkin pitäisi sitten ehtiä ladata/purkaa vielä varastointijännitteeseen .
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #44 : 22 Elokuu, 2009, 16:02:07 »
Reilu viikko sitten tuli taloon toinen Tarot (varaosahuollon takia on hyvä olla samanlaisia) vaikka 250-kokoluokan vehjettä katselinkin (vielä ei ole myynnissä Tarot 250:stä, mutta jo Tarot 250 varaosia, jotka menevät Trex 250:een, ehkä se Tarot 250:nen sieltä jossain vaiheessa tulee). Vähän aikaa sai tuumia ottaako sinisillä CNC-osilla vai kultaisena. Kultainen voitti, koska sininen olisi ollut 4 euroa kalliimpi (ainut ero, että sininen ollut vähemmän aikaa myynnissä). Muovisena Tarot 450 -paketin olisi saanut jo 20 eurolla.

EPP-lennokki vaatisi vielä työntötankojen asennuksen. Taisi tulla ehkä liian raju moottori kiinni, kun ei voi käsissä kokeilla kuin puolella kaasulla, muuten tuntuu, että runko hajoaa (ei voi puristaa tarpeeksi kovaa, kun menee runko lyttyyn). Radiossa on ohjelma alustavasti viriteltynä, puolittajat expoilla vielä laittamatta. Radioon tuli myös LiPo-akku ja 8 kappaletta Ultrafire 17650 -kennoja ja liittimet odottaa juottelua. Täällä nuo kennot maksaa reilut 2 euroa kappale.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #45 : 25 Elokuu, 2009, 16:35:13 »
Kiirettä on pitänyt ja välillä mahatautiakin podettu. Tässä jotain parin viikon aikana haaviin jäänyttä. Jätetään kommentit vähiksi, kun kuulemma vaimon pitäisi päästä tuonne nukkumaan. Aina sitä jaksetaan valittaa...

« Viimeksi muokattu: 25 Elokuu, 2009, 16:39:22 kirjoittanut kiinalainen »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #46 : 25 Elokuu, 2009, 21:59:41 »
Taitaa sulleki tuo posti kantaa joka päivä jotain :D
Itseäni häiritsee vaan tuo silmillehyppivä eskyeskyeskyesky  ::)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #47 : 26 Elokuu, 2009, 06:04:37 »
No, jostainhan se on aloitettava (mulla on vaan niin hyvä esky-tavarantoimittaja, halpaa kamaa ja tosi nopeat toimitukset tehtaan viereltä). 600ESP:n varaosaläjä on seuraavana vuorossa (ei taida olla vain ihan samaa tyyliä, että tilataan pari kokonaista nuppia ihan vain varmuuden vuoksi; pitää vähän miettiä mistä lähtee - ehkä menee Tarot 600 kopiovaraosien puolelle), kunhan saa ensin trex 450 (= tarot 450) varaosat tilattua.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #48 : 26 Elokuu, 2009, 15:09:31 »
Tänään tuli pari vastaria. Pääsee bindailemaan. Harmi, ettei Futaballa ole ihan pientä FASST-vastaria.

« Viimeksi muokattu: 26 Elokuu, 2009, 15:13:04 kirjoittanut kiinalainen »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Juho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kahden Beltin tarina ja vähän muuta
« Vastaus #49 : 26 Elokuu, 2009, 16:22:16 »
Tänään tuli pari vastaria. Pääsee bindailemaan. Harmi, ettei Futaballa ole ihan pientä FASST-vastaria.


Futtelta löytyy FASST 14, 8, 7, 6 ja 4 kan vastarit. http://2.4gigahertz.com/receivers/index.html
Huom tuo 6kan vastari on mini-liittimellä, eli ei normi servoliittimet sovi.
SAB Heli Team Finland - Supported by Bavarian Demon, Kontronik Drives, BK-Servos and Optipower batteries


 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
17 Vastauksia
6868 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Maaliskuu, 2009, 19:31:52
kirjoittanut Mikka
0 Vastauksia
3387 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Maaliskuu, 2010, 21:26:06
kirjoittanut Mikka
9 Vastauksia
5049 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Elokuu, 2012, 20:14:17
kirjoittanut Ege
11 Vastauksia
3629 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Maaliskuu, 2015, 00:25:54
kirjoittanut Tohtori R
4 Vastauksia
4203 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2016, 22:24:04
kirjoittanut rotomoto