Tiedän, että kopterissa on 'tyyppivika', että se vägää helposti ja oliko se masu joka valitteli, että ei ollu saanut sitä koskaan ihan kuntoon (sori jos muistan tyypin väärin), mutta olen jo aikasen kyllästynyt säätämään tätä 250: stäni, kun en saa millään pelaamaan.
Tuorein ongelma on, että kopteri vägää pahasti. Minulla on siinä sparta ds760 ja JR3500G peräservo enkä saa niitä millään sellaisiin asetuksiin, että ei vägäis. Vägääminen on sellaista noin 5-10cm molempiin suuntiin tasaista liikettä.
nykyiset asetukseni on:
[Gyro]
Product=ds760
Application version=110
Firmware version=200
Memory Map version=3
User comments=Use this area to make notes related to this configuration or your_CRLF_model._CRLF_
[Servo]
High endpoint=24
Low endpoint=71
Midpoint trim=0
Servo=26
Speed=7
Type=0
[Common]
Direction=1
Rudder stick deadband=5
[Mode 1 (Rate Mode)]
Rudder exponential=-40
[Mode 2 (AVCS Mode)]
Acceleration profile=15
Deceleration profile=0
Clockwise stop gain=100
Counter clockwise stop gain=100
Rudder exponential=-40
Rudder sensitivity=100
Radiossa on futten radiossa on gainiä enää 15, joka on minimi arvo, jolla gyro tunnistaa headholdin joten sen alle en voi enää mennä - gain 25 vägää jo tosi pahasti. Olen vaihtanut siihen Microheli Precision CNC Tail Set Pro - Trex 250 TX2142TS peränkin. Kopteri tuntuu olevan ihan nätistä palanssissa eikä tuntuis värisevän paljon. gyro on kahdella teipillä ja metallinpalalla pehmustettu, joten ei sen pitäis saada häiriötäkään niin helposti...
Keksiikö kukaan mitään mitä voisin vielä koittaa? Torppasinkin sen kevyesti (ladarit vain rikki kun) viime kerralla se teki yht. äkkiä. 120 asteen käännöksen joten perä petti aika pahasti alta.
Harmittaa kyllä kun ei tota tunnu saavan millään pelittämään oikein. 600: nen lentää kun unelma tähän verrattuna - ei mitään ongelmia paitsi viime viikolla palanut alignin esc, mutta siihen ostan paremman tilalle niin pääsen edes jollain lentämään
Ediiti: Merkitsin ratkaistuksi