Röylän pellot tänään !
Eilen Jaska T:n kanssa päätettiin tänään lähteä lennättämään.
No, minä aamu-unisena pääsin paikalle vasta ennen yhtä
(Siihenkin kyllä oli oma syy...) ja oli sama syy parilla muullakin
Itse kun olin eilen illalla korjannut T-Rex450:stä, oli jo pitkään sen Askolan reissun torpin jälkeen jäänyt huomaamatta, että pyrstöroottoria pyörittävä akseli hieman kiero. No vaihdoin sen eilen uuteen.
Aluksi melkoisessa puuskittaisessa tuulessa kahden viikon lennätystauon jälkeen, päätin ekan akullisen vain leijutella ja treenata, sekä katsoa miten se pikkuinen nyt oikeen haluaa toimia.
Jaska T:n 600ESP:n lentoa yritin kuvata, videoo, mut kamera halusikin ottaa vain paljon still- kuvia
Olis ollut kiva saada videolle kun Jaska oikein hienosti lennättää !!! Ja hienon näköistä se olikin !
Itse sitten hieman lennätin, rauhallista taivaslentoa, välillä rupatellen muiden kanssa ja hauskaa oli
Mnentwig saapui myös paikalle ja lennätteli hienosti ! Kuten teki myös Maikkokin
Menin pois muiden "silmistä" harjoittelemaan pikkuisella omaa RAUHALLISTA taivaslentoa ja itse olin enemmän kuin tyytyväinen omiin suorituksiini päivän 30 minuutin lennoistani.
Oma 600ESP ei tänään noussut taivaalle vaikka kaikki oli senkin suhteen etukäteen suunniteltu, siis lentoa...
Ei ollut vaan oikea fiilis sen nostamiseksi taivaalle vaikka Maikko yritti "kovasti" mua rohkaista
Ajattelin myös muiden turvallisuutta, jos olis vaikka lähtenyt lapasesta.....!
No, seuraavalla kerralla sitten....
Porukkaa ei ollut kuin alle kymmenen vaikka olikin todella hieno, lämmin ilma. Tuulikin rauhoittui kun minä ja mnentwig lennettiin melko lähellä toisiamme
Hauskaa oli ainakin itselläni, mukavassa seurassa ! ! !
Ja tuntui olevan muillakin hauskaa
Iski
EDIT: Kopteri-eki sanoi, että kun hän saa turbiinikopterin valmiiksi ja tulee Röylän pelloille, niin sitten paikka on täynnä kopteristeja
(Toivottavasti muistan oikein henkilön) !