Tänään hain Kaapon mukaan ja lähdettiin Röylän pelloille lennättelemään, koska olin eilen Jaska T:lle luvannut tulla paikalle
Ilma oli pilvinen ja mentiin Kaapon kanssa kauas muista lennättäjistä, muiden turvallisuuden takia !
Aloitin T-Rex450:llä taivaslennot, uusilla itse väkerretyillä idle1 kaasukäyrillä ja oli todellakin ILO lennättää, koska kopu
käyttäytyi paljon rauhallisemmin kuin ennen
Kevyttä taivaslentoa, KIVAA !
Kolme akullista lennätin, yhteensä 18 minuuttia.
Sitten menin takaisin muiden kanssa rupattelemaan.
Kun oltiin hieman juteltu, niin vein pikkuisen autooni ja hain T-Rex600ESP:n takakontista ja Juzan neuvosta kiristin hieman
päälapoja. (kysyin hänen mielipidettä lapojen kireydestä).
Sanoin Jaska T:lle, että kohta et enää "pääse" pottuilemaan mulle, etten ole kokeillut taivaslentoa ko. kopulla.
Kävelin melko kauas muista, jotta, jos tekisin ohjausvirheen.
Lento olis pitänyt saada videolle !!!!!!!
Käynnistin kopun, kädet hieman hikoillen sekä täristäen. Kun nostin sen ilmaan, niin heti taivaalle, rauhallisesti, mutta silti
päättäväisesti. Aloitin heti taivaslennon, 25 minuutin leijuttamisen kokemuksella, siis tällä pedolla....
Tein ihan samanlaista lentoa kuten hetki aiemmin 450:lla ja lapojen äänet saivat mun "karvat" käsivarsissani nousemaan
pystyyn, ilosta
Viisi minuuttia lennätin ja nyt olen todellakin erittäin tyytyväinen ! Henkilöt, jotka tämän tunteen ovat
kokeneet, niin tietävät, mistä kirjoitan
Laskeuduin ihan nätisti ja palasin muiden huippulennättäjien luokse takaisin. Erittäin iloisena....
Myöhemmin kokeilin vielä hetken pikkuista ja aurinko paahtoi oikein kunnolla, sininen Kopunetin paita päälläni. Tuuli melko
paljon, mutta se ei enää mua häiritse...antaa tuulla vaan, mutta itse mä kopua ohjaan, ei tuuli
Lopetin päivän lennätykset, sillä jatkuvasti jotkin pienet lentävät olivat poskellani.
Oli myös todella hienoa nähdä tänään myös muiden lentoja, varsinkin Karkkiksen autorotaatioharkat ja Maikon spesiaalit
Myös muiden lennot huomioon ottaen !
Iski