Kiitti Johny, kun olit editoinut videon ja laitoit näytille!
Nyt kun katsoo tota omaa lennätystä kolmannesta persoonasta niin herää pointteja jonkin verran. Okei, toi oli ns. normilennätys eikä varsinainen demolento, joten ihan viimeisimpiä ei tossa tullut vedettyä. Vedin ihan hatusta noita liikkeitä muutenkin, sillä varasto ei ole vielä täynnä niitä. Jonkin verran harjoitustakin mukana, esim pirofunnel räpellys. Parantamisen varaa on kyllä roimasti, että toi lennnätys sieppaisi kunnolla mukaansa. Tosion video vie aina hieman mielenkiinnosta muutenkin pois.
Omia pointteja:
- Noi ison ilman liikkeet on suht tylsiä katsottavia. Ainakin niiden pitäisi olla todella tarkkoja ja joku catch niihin pitäisi saada.
- Hurrikaaneihin pitää saada VAUHTIA. Tämä on tiedostettu juttu ja harjoittelun alla. Yhden hyvän tein reksillä jo.
- Kaikki perusjutut matalammalle. Normaalisti ajan matalammalla enemmän kuin tossa videossa, sillä pidän siitä. Nyt olen kuitenkin väkisin alkanut ottamaan isoa ilmaa mukaan, jotta oppisi sitäkin. Toisaalta toi video on aika petollinen ton mataluuden suhteen, sillä mulla oli yksi paikka tossa missä meni omasta mielestä sen limiitin alle, mutta videolla sekin näytti ihan normilta. En paljasta koska näin tapahtui
- Reksillä menee piroflipit paremmin. N9:llä mulla ei ole vielä kunnolla tuntumaa. Lopusta alkoi jo menemään, mutta alussa haki liikaa. Ne pitäisi sitten saada vielä matalammalle
- Lopun inverted rotaatio aika nössö videolla. Tein myöhemmin parempiakin.
Yritän suhtautua kriittisesti omaan lennätykseen, joten ehkä oppisikin jotain. Noi oli pointteja mitä joita itselle tuli mieleen. Yritetään saada aikaiseksi parempiakin videoita vielä tulevana kesänä.
Kevätleiriäkin odotellaan täälläkin. Itseäkin kiinnostaa toi videon editointi, ja värkitkin on siihen nyt hommattuna. Johny vaan näkyy hoitavan homman kotiin hienosti!!!
-