Luulen että siinä on ollut jo uudekseltaan huonot kierteet. Eihän tuo nyt muuten kuulosta järkeen käyvältä että niin vähästä korkkaa jengat? Tai mistäpä minä tiedän miten kovanäppinen kaveri olet, nuppi kiertää vielä puoltoistatuhatta ja mies nappaa stopperista nollille
Tämä on ihan mahdollista, että ollu jotkut maanantaina tehdyt kierteet. Jos on kovat kiekat, niin yleensä painan stopperin päästä sormilla kunnes kierrokset vähän laskee ja sitten puristan peukalo-etusormiotteella läpyskän reunoista. Ei pitäs kyllä niin kovaa rasitusta tulla, että siitä kierteet menee (varsinkin, kun kaiken järjen mukaan tuo jarrutus pitäisi aukaista sitä ruuvia!).
Kuinka kauan muuten sulla seiskasatasessa nupissa riittää kierroksia, kun koneen sammuttaa?
En ole koskaan mittaillu mut niin kauan et kopun luo voi rauhakseen kävellä, sitten miettiä siinä hetken, sitten kattoa, että onpa se hieno, sitten alkaa jarruttelemaan ja siinäkin kestää hetken
. Mullahan on siinä nyt ne yyyber laakeripukit, joten johtuu varmaan siitä koko head stopperi hässäkkäkin, kun ei meinaa kiekat laskea ollenkaan.
Mikaelin mikrokopterissa ongelmaksi muodostuu se, ettei ylety sitä head stopperia painamaan
Pitäisi kai laittaa matala lasten muovilautanen harjanvarteen kiinni väärinpäin ja päälystää alapinta jollain über-kitkaisella telttapatjalla.
Vanhuksilla on apuna semmosia kurottimia, joissa on kahva ja päässä kumitettu "pihtiosa". Sillä vois puristaa. Eikös se Mikaelni maininnu et se on vähän muutenki pappahommaa tuo bensakopterointi
.
Toinen vaihtoehto on syödä nuorena paljon kaurapuuroa ja kasvaa 190cm pitkäksi kukkakepiksi.