Kirjoittaja Aihe: Ilkeän Isäpuolen, eli Protoksen, ensimmäinen ja seuraavat torpit  (Luettu 2662 kertaa)

Poissa Jyri

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Nyt se sitten alkoi, Protoksen eka torppi takana. Tulen tähän listaamaan torpit ja damaget...
Torppeja: 2
Saldo:
  • 1 x lapa
  • 1 x Lepatusakseli
  • 1 x Perälavat
  • 1 x Pyrstöevä
  • 1 x Peräputki
  • 1 x Crank Bell

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Ilkeän Isäpuolen ensimmäinen torppi
« Vastaus #1 : 01 Heinäkuu, 2009, 00:16:05 »
Syy oli?


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Jyri

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: Ilkeän Isäpuolen ensimmäinen torppi
« Vastaus #2 : 01 Heinäkuu, 2009, 00:16:22 »
Ensimmäinen torppi siis takana Protoksella...Takana oli loistava aamupäivä Nummelassa ja sitten päätin iltasella vielä piipahtaa Henttaalla, VIRHE, niin oli vain kuski väsynyt että tuli vain tehtyä käännös liian matalalla ja kopteri pääsi lipsahtamaan maahan, kesti hetken ennen kuin tokkurainen kuski muisti edes Holdin olemassa olon, jolla välin Protos kouristeli maassa, yllättävän vähäisin vahingoin sitten loppujen lopuksi...

Poissa Jyri

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: Ilkeän Isäpuolen, eli Protoksen, ensimmäinen ja seuraavat torpit
« Vastaus #3 : 06 Syyskuu, 2009, 17:40:19 »
Pitkään se on antanut odottaa itseään, meinaan Protoksen seuraava torppi, kunnes vihdoin aika oli sille kypsä:
Olin tänään Nummelassa lentämässä ja sää oli mitä mainioin, eikä ollut tunkua taivalle, joten sai tahkota lähes putkeen kahdeksan akullista kunnes tapahtui...Ennen torppia olin kokeillut miltä uudet Hyperionin G3 VX akut tuntuvat ja potkuahan niissä piisää, varsinkin nyt kun käytössä on 16 piikkinen pinion, poistui aika vikkelään kun pitchiä antoi suuntaan tai toiseen. Päätin lisätä vielä D/Riä 60->70% cyclic jaq tuntui oikein mainiolta, alkoi liikkumaan joka suuntaan todella vikkelästi...Tuli tehtyä flippejä ja looppeja, isompia ja pienempiä, paikaltaan ja vauhdista, kyljittäin, perä itseä kohti, nokka itseä kohti...kunnes sitten erään nokka itseä kohti tehdyn flipin tai kolmannen päätteeksi olin aika alhaalla ja hetksi hukkasin orientaation ja hain kopterin asentoa, en uskaltanut edes antaa pitchiä / kautta ottaa korkeutta kun en ollut ihan varma oliko kopteri ylösalaisin, olin melkein maassa kun sain kopterin taas hahmotettua, se olio ihan nätisti nokka itseä kohti/ hieman kylkeä tarjoten, mutta tässä välissä olin tullut niin lähelle maata että olin napsauttanut juuri holdin päälle, kunnes hahmotin ja laitoin holdin pois, mutta softstart nääs, eihän se siitä enää alkanut kohoamaan. Ei kun holdi uudestaan päälle ja alas niin nätisti kuin vain sain, sen verran oli kuitenkin outo suunta laskeutua että tuli hieman liikaa vedettyä keulaa ylös ja tuli hieman liian kovaa perälleen.

Hetikohta alkoikin sataa, joten ei jäänyt päivä edes vajaaksi ja kun ainakin nopeasti katsottuna ainoaksi saldoksi vaikuttaa jääneen peräputki ja bellcrank, niin ei osannut edes ihan toissaan harmittaa.

Olin kuitenkin sen verran tyytyväinen päivän lentoihin, tuli jopa tehtyä muutamat, flipit vauhdissa kyljen kautta, miksi niitä nyt ikinä kutsutaankaan, siis sellaisi että lennetään kovaa eteenpäin ja tehdään flip vaudissa kyljenkautta, ilman että kopterin korkeus siinä matkan aikan juuri muuttuu, tulipa jokunen ihan oikeasti pystykäännöksen oloinen, suhtkoht symmetrisestikin ;)

Eli hieman iltapuhteita tiedossa ja jokunen tilaus varaosasaldojen pitämiseksi riittävinä, mutta monta monta kokemusta rikkaampana kotona, ei edes nopari/GyroBot/servo vahinkoja...

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
15 Vastauksia
8179 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Lokakuu, 2008, 09:40:44
kirjoittanut jippo
22 Vastauksia
8162 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Toukokuu, 2010, 20:08:42
kirjoittanut tuupola
23 Vastauksia
9624 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Elokuu, 2009, 15:02:43
kirjoittanut Mikka
1 Vastauksia
13775 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Kesäkuu, 2010, 17:54:21
kirjoittanut Jussi.
14 Vastauksia
17009 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Kesäkuu, 2014, 22:27:53
kirjoittanut Tohtori R