Kirjoittaja Aihe: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...  (Luettu 17543 kertaa)

puisto_kemisti

  • Vieras
Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« : 10 Heinäkuu, 2009, 01:46:50 »
Sieltä se tuli, nimittäin elämäni eka kunnon torppaus.
Siinä sitä tuli kentällä ajeltua ympyrää verrattaen kovaa, kunnes myötätuuleen ajettaessa kone ihmeellisesti heilahti yhtäkkiä nokka maahanpäin. En tiedä mikä tuli, mutta äkkiä korjasin että nostais nokan takasin ylös. Paskanlatvat se mihi siitä noussu ja suoraan kolvi edeltä turpeeseen. Tuntu jännältä, torppaushetkellä, ihan kuin siinä kohdassa olisi ollut tyhjiö :-D Ei ollut mitään pitoja lavoissa.
Koppa lenti ku leppäkeihäs, ihme et säily ehjänä. Siitäkin tietty ainut mikä kärsi oli kopterit.net-tarra, joita ei ole enää ku se oli just se peilikuva  >:(
Harmi ettei ollut mitään mukana millä ois kuvaa saanut, ei edes puhelinta.

Saldoa:
Päälavat
Päälavanpitimet
Työntötankoja
Stabbarit (koko höskä)
Landarit
Puomiin lommot (boomstrike)
Puomin tuet kieroon (boomstrike)
Peräsiiveke
Yksisuuntaislaakeri (ei anna löysää toiseen suuntaan enää)

Niin ja sitte vielä se
2-puolinen teippi mikä gyroa pitää paikallaan :-D

Äkkiseltää ei muuta, kunhan keksin miten saan tuon yksisuuntaislaakeri jutskan pois niin samalla tarkistetaan menikö pääakseli.
Ja mikä vi**u siinä on että aina viikonloppua vasten räjähtää vehkeet, ni ei sitten varmasti pääse viikonloppuna yhtään ajamaan.
Se on taas Talholle 100 yv:tä enne ku tää on ajokunnos :-(

ile1977

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #1 : 10 Heinäkuu, 2009, 06:24:34 »
Jep, mulla kanssa viime perjantaina meni kone torppiin. Vaimo iloisena, että nyt voi olla viikonlopun perheen kanssa...:) Maanantaina tilaus T-rex storeen, kamat tuli tiistaina ja nyt kelejä odotellessa

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #2 : 10 Heinäkuu, 2009, 09:49:18 »
Koppa lenti ku leppäkeihäs, ihme et säily ehjänä. Siitäkin tietty ainut mikä kärsi oli kopterit.net-tarra, joita ei ole enää ku se oli just se peilikuva  >:(

Niin ja sitte vielä se
2-puolinen teippi mikä gyroa pitää paikallaan :-D
Oli niin koskettava tarina rikkimenneistä tarroista, että laittamalla mulle yyveellä osoitteesi, saat kirjekuoren jossa korjaussarja kabiinin ehostukseen sekä pätkä legendaarista äijäitten tiimarin gyroteippiä.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #3 : 14 Heinäkuu, 2009, 15:31:41 »
Noniin, Proshopissa oltiin sitten lomailemassa joten postihan ei kulje sieltä mihinkään, eli postilla ei paljoa tilata jos ei halua odotella 2 viikkoa. No sain osat muuta kautta. Laitoin kaverin hakemaan ja postittamaan :-)
Kaikki muut tuli paitsi työntötangot... Joten kysymys kuuluukin! Mistä te olette hommanneet niitä saamarin lyhyitä ja pieniä "kierretankoja" mihin tulee ne pallolinkkijutut kumpaakin päähän.
Vai oletteko ensihätään hommanneet pieniä pultteja, ja katkoneet niistä kannat pois ja rassilla vähän liipanneet pyöreiksi ja VOT kyllä kestää taas pyhättömän viikon vai miten? Kiire ois vaan ihan helv*tin kova.

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #4 : 14 Heinäkuu, 2009, 15:36:53 »
Mistä te olette hommanneet niitä saamarin lyhyitä ja pieniä "kierretankoja" mihin tulee ne pallolinkkijutut kumpaakin päähän.
Vai oletteko ensihätään hommanneet pieniä pultteja, ja katkoneet niistä kannat pois ja rassilla vähän liipanneet pyöreiksi ja VOT kyllä kestää taas pyhättömän viikon vai miten? Kiire ois vaan ihan helv*tin kova.
Minkä paksuisia ja pituisia tarttet? Löytyskö jostain toisesta kopterista lähelle samoja, joita vois käyttää. Jos esim. 600:sessa reksissä on vastaavia, niin trex-store toimittaa nopeasti.

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #5 : 16 Heinäkuu, 2009, 22:19:57 »
Kierretangotkin löyty, TAlho ystävällisesti muisti pienellä vaaleanpunaisella sydämenmuotoisella kirjeellä :-) On ne ystävänpäivät niiiiiin ihQuja.
Vielä julkiset KIITOKSET Sammylle äijämäisestä teipistä ja vielä äijämäisimmistä tarroista sekä TAlhoa kiittäen kierretankojen lähes valonnopeasta toimituksesta!!!!

Nyt on kaksi iltaa lähes puoleen yöhön asti tussattu torpin jäljiltä ja näyttää siltä et vois kokeilla tositoimia kentällä. Rahaa meni varaosiin 125€, tiedä häntä oliko tyyris, mut pakkohan ne oli ostaa.
Kentälle mennään heti kun keretään, mutta nyt viikonloppuna ei kerkee :-/
Saas nähä onkohan sinnepäinkään, tänääki ois voinu kokeilla, mut en halunnu vitutusta tähän iltaan jos ei toimikkaan.
Joten tuloksena autuaan tietämätön toimiiko, mutta tyytyväinen mieli, ku vehje on kasassa.

Jotenka tästä kesäloman alkua odotellessa, jotta huomenna jaksaisi töihin paremmin nousta korkkaan nyt vähän viskiä tähän hätään ja palaan asiaan kunhan selvenen.


puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #6 : 10 Syyskuu, 2009, 21:44:46 »
NONIIIIIIIIIIIN! Vastaan nyt tähä itselleni.

Hitecin servot ovat kyllä huippuluokkaa :D
Viimeviikolla hajosi peräservo ja tänään kaasu. kummastaki rattaat sileänä. Tästä alkaa jo jurppii.
Lähetän rojut proshoppiin takasi ja toivon että tulee takuuseen... En tiedä kyllä haluanko enää hitecciä.

Ja ainakin täällä Joutsenon kentällä ei hitecillä kovin korkea osake ole, mitä servoihin tulee.

Toistaiseksi ollut tuuria, kun kaikki ovat hajonneet vielä ilmassa, mutta kone on aina saatu ehjänä alas. 8)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #7 : 10 Syyskuu, 2009, 21:53:49 »
Mitä ihmettä, hitechin servojen rattaat hajoaa ilmassa????
Mitä servoja ne on?
Itselläni ei ole hitechit pettäny vielä ikinä, muutakuin rattaat kovemmassa maakosketuksessa missä muutkin merkit varmaan antautuu.
Et oo kokeillut metallirattaita, tai servoja joihin saa sellaiset?

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #8 : 10 Syyskuu, 2009, 22:08:48 »
Mitä ihmettä, hitechin servojen rattaat hajoaa ilmassa????
Mitä servoja ne on?
Itselläni ei ole hitechit pettäny vielä ikinä, muutakuin rattaat kovemmassa maakosketuksessa missä muutkin merkit varmaan antautuu.
Et oo kokeillut metallirattaita, tai servoja joihin saa sellaiset?

En oo kokeillu viel. Peräservoksi ostin sitte Futaban 9254 vai mikä se oli. No kuiteki se mikä maksaa 100€.
Nytte tää kaasuservo mikä antautu, ei uskalla enää lentää näil, vaihdan kaikki nyt kerralla -jos vaihdan :D
Tosiaa joo laukes. Jäi kaasu jumppasee, onneks hyvälle alueelle. Tosin sammutus oli mielenkiintone ku se ei sammunu napista ja roottori huutaa hoosiannaa, piti sitte rääkätä loppuu siin k uei uskaltanu mennä likelle ku ne lavat pyöri siin.

Ne hitecin servot on miulla mallia: HS-325HB .. taitaapi lähtee kaik vaihtoo ku tällee viiko välein rupeaa napsumaan :)

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #9 : 17 Syyskuu, 2009, 22:57:56 »
Noniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!
Ja sitte ku servoista selviää, niin HETI perään laukee kytkin, kytkinakseli ja laakerit.. IHAN SIKA KIVAA. 4 kertaa käyny kentällä toteamassa 5min lennon jälkee et eiku kamat kasaa ja kotia hakkaamaan tattia :D

Että tällee täällä Imatralla taas. Uskokaa tai älkää mut nyt alkaa meikäl olee naama ku nasaretin kartta...

Jussi Savolainen

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #10 : 19 Syyskuu, 2009, 20:15:51 »
Noniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!
Ja sitte ku servoista selviää, niin HETI perään laukee kytkin, kytkinakseli ja laakerit.. IHAN SIKA KIVAA. 4 kertaa käyny kentällä toteamassa 5min lennon jälkee et eiku kamat kasaa ja kotia hakkaamaan tattia :D

Että tällee täällä Imatralla taas. Uskokaa tai älkää mut nyt alkaa meikäl olee naama ku nasaretin kartta...

No elähän Imatran pilotti hikeenny siellä!

Mä oon tässä odottanut kaasutinta omaan kopteriini jo kohta kuukauden eikä sitä ole vielä kuulunut.

Näin olen taas piässyt käämään lenkillä ja pudottaamaan liika kiloja. Kohta tulloo talvi ja silloin kopteri seisoo lämpimässä latailen vain akkuja silloin tällöin.
Eiköhän se kaasutinkin jo joudu samaan aikaan kuin uusi Saab 9-5 saan käydä koeajamassa Rinta-Joupilla.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #11 : 19 Syyskuu, 2009, 22:35:27 »
Kunnon asennetta  :). Muuuutta, olisiko ehkä kuitenkin hyvä alkaa harkita jotain vähän toimivampaa kalustoa? Tietenkin jos ongelmien kanssa tappelusta nauttii erityisesti niin mikäs siinä, mutta olemassa on nykyään paljon luotettavampia, halvempia ja helpompiakin kopuja ja moottoreita. Laatumerkkien moottorin kun saa kerran säätöihin, niin ei tule olemaan käynnistys- tai käyntiongelmia, paitsi tietenkin jos laakerit tai tulppa hajoa käytössä ym. En sano etteikö Kyoshoa saisi toimimaan, mutta kun on nyt seurannut muiden kokemuksia niin vaikuttaa vähän siltä, että korjaukseen ja osien odotteluun saa käytettyä enemmän aikaa kuin lennätykseen, mikä ei ainakaan mun mielestä ole optimitilanne  ;). Ja oli mullakin joskus Kyosho, eikä sen lentäminen ja ylläpitäminen mitään ruusuilla tanssimista kieltämättä ollut..  ::)


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #12 : 20 Syyskuu, 2009, 19:13:39 »
Noniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!
Ja sitte ku servoista selviää, niin HETI perään laukee kytkin, kytkinakseli ja laakerit.. IHAN SIKA KIVAA. 4 kertaa käyny kentällä toteamassa 5min lennon jälkee et eiku kamat kasaa ja kotia hakkaamaan tattia :D

Että tällee täällä Imatralla taas. Uskokaa tai älkää mut nyt alkaa meikäl olee naama ku nasaretin kartta...

No elähän Imatran pilotti hikeenny siellä!

Mä oon tässä odottanut kaasutinta omaan kopteriini jo kohta kuukauden eikä sitä ole vielä kuulunut.

Näin olen taas piässyt käämään lenkillä ja pudottaamaan liika kiloja. Kohta tulloo talvi ja silloin kopteri seisoo lämpimässä latailen vain akkuja silloin tällöin.
Eiköhän se kaasutinkin jo joudu samaan aikaan kuin uusi Saab 9-5 saan käydä koeajamassa Rinta-Joupilla.

Yritetään olla ihan rauhassa täällä, polttamatta hermoja, istutaan hetki ja vedetään rauhassa henkeä..
Tuollainen pitempiaikainen odottelu sesonkiaikana on aina valitettavaa. Itellää ois varmaa hermot kärähtäny jo aika pahasti :D
Eikö siihen löydy jotain muuta kaasutinta?

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #13 : 20 Syyskuu, 2009, 19:21:34 »
Kunnon asennetta  :). Muuuutta, olisiko ehkä kuitenkin hyvä alkaa harkita jotain vähän toimivampaa kalustoa?

-op-

Voishan sitä jonkun 50 kokoluokan 3D vehkeen ostoa harkita, mutta nyt ei taida olla kovin paljoa rahaa käytettävissä.
Kunhan tuo nyt tuosta ehjätään, niin toivotaan, että saan taas kuntoon. Itse en vielä osaa lennättääkkään kovin hyvin, joten harjotuskopuna toi Caliber 3 menee vielä ihan hyvin. Osat eivät tähän kuitenkaan niin kauheasti maksa :)
Se mitä lennätyksestä tulee niin on tällä hetkellä osaan ajaa taivaalla kahdeksikkoa ja leijuttaa nokka itseen päin. Siihenpä se jää vielä. Kunhan tässä kehittyy niin sitte katsotaan. Epäilen että ensi kesään menee uuden kopun hankinta.



Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #14 : 20 Syyskuu, 2009, 19:47:16 »

Moikka !
Ollaan nähtävästi lähes samoissa "asetelmissa", lennätyksen suhteen  :) Hiljakseen se siitä harjoittelu paranee, jos vaan lentää tarpeeksi usein (minä en). Sä kehityt varmaankin jopa paremmin kuin meikäläinen, iältään vanha, mut erittäin nuorekas  ;)

Torppeja tulee väistämättä, sille ei voi mitään. Jokin kopussa pettää tai useimmiten oma moka, ainakin itselläni ! Niistä omista torpeista...itse yritän analysoida, mitä tein väärin, niin oppii, mutta analysointikin on useasti vaikeaa, jos yksin lennättelee. Katsoja "näkee" asiat erilailla, joka on myös opettavaista  :D

Itse olen T-Rex450 SE v2:een erittäin tyytyväinen. Toki parempiakin varmaan löytyy ! (oma mielipiteeni).

Kuussatkulla, itselläni, on vain tuo henkinen puoli koetuksella, mutta on sekin lentänyt kasia mun kätösissä  ::) ja tulee lentämäänkin !



4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #15 : 21 Syyskuu, 2009, 08:21:08 »

Moikka !
Ollaan nähtävästi lähes samoissa "asetelmissa", lennätyksen suhteen  :) Hiljakseen se siitä harjoittelu paranee, jos vaan lentää tarpeeksi usein (minä en).
Kuussatkulla, itselläni, on vain tuo henkinen puoli koetuksella, mutta on sekin lentänyt kasia mun kätösissä  ::) ja tulee lentämäänkin !


Niin, no alkuun kun ostin kopun ni meni 5kk aina yksin ajellessa, ei ollut niin mukavaa. Sitten kun törmäsin naapurikunnan lennokkiporukkaan, missä meininki on huomattavasti parempi kuin täällä missä itse asun, niin kopterikärpäsen pureman syrjäytti kopteripaarma, ja se purema kutittaa vieläkin.
Nyt tosiaa vaa osia odotellessa, että kerkeis vielä ennen pakkasta ajelee pari erää :) Talvella ku ei uskalla ajella ku vaa nollakelillä.

Simuaki tullu jonki verran ajeltua.
Kyosholtakin saa varaosia ihan mukavasti, ja verrattaen nopeasti, kun kysyy oikealta henkilöltä :)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #16 : 21 Syyskuu, 2009, 11:52:06 »
Miksei uskalla ajaa ku nollakelillä? :(
Itsekkin ajelin viime talvena, kunhan ukko kestää kylmää niin kyllä se menee :P

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #17 : 21 Syyskuu, 2009, 13:26:47 »
Miksei uskalla ajaa ku nollakelillä? :(
Itsekkin ajelin viime talvena, kunhan ukko kestää kylmää niin kyllä se menee :P

Miulla jäätyy sormet. sitte menee ohjaus yhtäkankeeks ku kuivalla vastarin akulla :D

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #18 : 24 Syyskuu, 2009, 09:32:50 »
Joo, kyllä lämmittää. Just vaihoin kytkinkellon laakerit. Uudet ja alkuperäiset suoraan pussista mallia Kyosho.
Homma valmiiksi ja kone nippuun. Noh. Laitetaan pannu tulille. Kytkimen laakerista kuuluu ihan kauhea ZIRRRRRRRRRR.

Kyllä lämmittää, Kyllä lämmittää. Ens kerra enne ku mie lennän enää niin taitaa olla saa*ana ens kesänä.
Nyt pitää kuiteki lähtee istumaa vesisateeseen ja rauhottumaan pikkaisen. Kyllä mie sanon et meikällä tuuri on ihan jotai aivan käsittämätöntä.  Lotosta ei kuitenkaan tule mitään.

OT
 Tehkääs perässä. Pelasin lottoa pari riviä haravalla. Otin 13 rastia, lopputulos: EI yhtään oikein.
Niin että tälleen.

/OT

Poissa TAlho

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #19 : 24 Syyskuu, 2009, 16:13:48 »
Oletko varma, että ääni tulee juuri noista kytkinlaakereista?

Ihmettelen vaan kun itse en ole koskaan joutunut noille laakereille tekemään mitään ja aikasta paljon kuitenkin gallonoita mennyt yksillä ja samoilla laakereilla.
Caliber 30
Caliber 5

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #20 : 24 Syyskuu, 2009, 17:19:53 »
Oletko varma, että ääni tulee juuri noista kytkinlaakereista?

Ihmettelen vaan kun itse en ole koskaan joutunut noille laakereille tekemään mitään ja aikasta paljon kuitenkin gallonoita mennyt yksillä ja samoilla laakereilla.

No, ei siinä kytkimessä itsessään ole oikeen muuta mistä se voisi tulla. 1 vaihtoehto on sitten moottorin laakeri.
Nyt pitää sanoa että ilman tarkempaa tutkimusta en lähde enenpää sormella osottelee :D Mutta kun motti oli minulla auki niin ne oli ihan terveet ainakin käsillä pyöriteltynä :/
Olen myös rauhoittunut kummasti eilisen selkkauksen jälkeen, jotenka tutkitaan ja vasta sitten hutkitaan.
Katsokaas meikällä ottaa aina kone vähän kierroksia jos joku kyrv*htää... :D

Ja se mitä noihin laakereihin tulee, niin ne vanhat minulla ne kesti n 4 gallonaa ja sitten toinen niistä meni ihmeen väljäksi aiheuttaen sen että kytkinkello rupesi hurjasti heilumaan lue: kolisemaan,

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #21 : 10 Tammikuu, 2010, 23:56:59 »
Noniin, päivitetöönpä hieman..
Kävin tuossa 9.1.2020 Joensuussa "korjauttamassa" M24:n.
Illalla tänään noin klo 23:00 tuli kamala hinku päästä päristämään, noh päätin sitte ladata akun ja menin etupihalle ja rupesin leijuttelee.
½ akkua meni ihan hyvin, mutta sitten vehjas päätti lähteä lapasesta, en saanut enää oikaistua :D
Osui sitten taloni kuistin räystääseen, RÄTSSSISSS, ja sukellus hankeen sillee että koko vehjasta ei näkynyt.

Lopputuloksen näkee jokainen, huomatkaa toisessa kuvassa peräpuomin asento, tästä taisi tulla tuulimylly kertaheitolla.
Eniten keljuttaa se että toi oli eka kerta ku oon saanu tuon vehjaan toimimaan ja eka kerta ku ajelin sillä onnistuneesti, ilman ongelmia, ni sitte se piti romuttaa. Tiedä häntä saapiko enää toimimaan.

Kokeilin tuossa niin servot heijjaavat koko ajan, liekö lunta jossain vastarissa... ku tuo vähä räjähti.
Sittemmin meni mykäksi koko vehjas. :/ Odotellaan että "kuivuu" niin katsotaan uusiksi.

Niin, ja Vispilä hei! Enkö mie sanonu et nyt ku tää saatii toimii ni kuiteki heti ekalla lennolla seinään. Keljuttaa :(
« Viimeksi muokattu: 11 Tammikuu, 2010, 00:01:39 kirjoittanut Puisto Kemisti »

Jussi Savolainen

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #22 : 15 Tammikuu, 2010, 21:21:54 »
Huh huh!
Sanoi herkkupadan myymäläpäällikkö Siilinjärvellä.

No varaosia vaan niskaan, ja eiku menoksi.

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kemistin torppi, Ensimmäine MUT ei viimene...
« Vastaus #23 : 16 Tammikuu, 2010, 02:03:52 »
Homma on nyt sillee, tähä romuun en rahaa enää laita. ½ tehdään ite, ja toiset ½ kaivetaan työkalupakin uumenista.

Jos ei pelitä niin meikällä on ensi pikkujouluissa kone MILLÄ pääsee sen ensimmäisen esteen läpi kyllä...
Siellä vaatimukset on vain että  moottori pyörii ja se menee läpi, eli tikku tanaa ja täysillä olan yli :D

Loppusijoitus paikka yltää näillä vaatimuksilla parhaan kolmen joukkoon.
se riittää :D :D

EDIT: niillä saa yhen kalian (ainaki)

puisto_kemisti

  • Vieras
Quark S.R.B
« Vastaus #24 : 15 Huhtikuu, 2010, 14:20:24 »
Noniin, tässä sitä töissä ajelin tuossa ihan onnessani pitkin sisähallia, kunnes kävi legendaariset, akku loppui ilmassa ja sieltä sitten suoraan alumiinitelinekasaan, tuloksena kaikki lavat.
Ei siinä muuten mitään, Quarkkihan kestää tälläset tällit kyllä, mutta ku EI ole varalapoja mukana yhtään  :'(
Oli nii hauskaa, et unohtu tuo kokonaa et akkukin voi loppua :D

Noh, pakko kait oottaa kotia asti .. Tietty jos korjais kuiteki jesarilla ens hätään  ::)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
4 Vastauksia
3949 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Toukokuu, 2008, 18:08:08
kirjoittanut Vispilä
4 Vastauksia
2717 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Helmikuu, 2009, 09:19:09
kirjoittanut AriP
9 Vastauksia
4295 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Huhtikuu, 2009, 21:29:28
kirjoittanut Lepatus
61 Vastauksia
21823 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Lokakuu, 2009, 13:42:32
kirjoittanut Mikka
2 Vastauksia
1940 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Maaliskuu, 2010, 19:10:58
kirjoittanut Iski