itse itselleni vastaan, mutta jollain saattaa tulla eteen vastaavaa.
Lapojen kierroksia en ole edes yrittänyt nostaa, mennään vähän liian suurilla kulmilla tällä hetkellä, mutta helpotusta on löytynyt. Perä muuttui epävakaammaksi entisestään, joten vaihdoin sinne laakerit. Ne kun tuntuvat olevan käyttötavaraa näissä walkeroissa. Auttoi vähän.. (ei taida saada pelkästään perän laakereita mistään, pitää ottaa koko laakerisarja tai sitten perän moottoripukki). Tänään sitten vaihdoin perämoottorin viimeisenä keinona ja kas kummaa.. perä alkoi pitämään paremmin paikallaan ja jaksaa myös vääntää vastaan noille isommille lapakulmille.
Ei muuta kuin ulos testaamaan. Menin lennätyspaikalle, vaikka sade olikin jo tulossa kohti. Tuuli oli siellä varmaan 50 boforia
ja äärimmäisen puuskittainen. Hyvä tulikoe. Negatiivisillakin kulmilla lähti välillä aika kovaan nousuun, mutta aika hyvin oli hallittavissa siinäkin myräkässä.
Silmukoita! Ekaa kertaa onnistuen, aiemmin on nasahtanut siihen, että perän pito pettää juuri ennen lakipistettä tai vauhti on loppunut. (okei, on pari kertaa ennenkin pysytty ilmassa yrityksissä, mutta ne on näyttänyt enemmän stall turnin ja flipin sekasikiöäpärältä).
Vaakakierteitä! Aiemmin en ole edes yrittänyt muuta kuin simulaattorissa lentänyt. Nekin pari periaatteessa onnistui, mutta kierteen jälkeen loppui korkeus kesken - lentelin aika matalalla (nää kierteet selvästi alle 3 m heinän latvojen yllä) niiden myrskyisten puuskien takia, ettei lennä lähellä olevien puiden latvoihin. Korkeus lähti kyllä mielestäni putoamaan vasta liikkeen suorituksen jälkeen tai ihan sen lopussa. Laitan ainakin puolet sen tuulen piikkiin.