Kirjoittaja Aihe: GAUI 425  (Luettu 181207 kertaa)

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #100 : 28 Syyskuu, 2010, 00:29:08 »
Ootko kiristäny liian tiukkaan kuvassa olevan osan? Vai oletko kiristänyt sitä olleenkaan. Siinä on 2 syytä miksi se saattaa olla nihkeä.

Voit myös laittaa vähän silikoni sprayta siihen mastoon.

Olen kiristänyt tuon kyllä, silleen sopivasti...
Mutta siis swash oli jo pirun nihkeä laittaa siihen pääakseliin ennenkuin linkkitangot olivat edes paikallaan. Eli siis tuntuu että se swashin reikä on numeroa liian pieni siihen akseliin. :D

No joo, ehkä se siitä herkistyy. Täytyy tuota silikonispraytä kokeilla.

- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #101 : 28 Syyskuu, 2010, 13:19:51 »
Mutta siis swash oli jo pirun nihkeä laittaa siihen pääakseliin ennenkuin linkkitangot olivat edes paikallaan. Eli siis tuntuu että se swashin reikä on numeroa liian pieni siihen akseliin. :D
Näytä pääakselille vähän hienoa (!) santapaperia.

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #102 : 28 Syyskuu, 2010, 23:46:42 »
Näytä pääakselille vähän hienoa (!) santapaperia.

Ei tarvinnut näyttää. Kun laitoin silikonispraytä ja tarpeeksi runk...hinkutin sitä swashia edestakaisin niin johan herkistyi. Kyllä se nyt liikkuu siinä niinkuin pitääkin. Onneksi.

Nyt sitten odotellaan sähköosia saapuviksi niin pääsee jatkamaan projektia ja ihmettelyä.

Canopy tuli koottua ja maalattua. Pitäis erottua. ;D
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

JCA

  • Vieras
Vs: GAUI 425
« Vastaus #103 : 29 Syyskuu, 2010, 01:16:38 »
No ei se ruma ainaskaan ole! Ja respektit ihan jo siitä että jaksoit rakentaa sen stock canopyn :D

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #104 : 29 Syyskuu, 2010, 01:35:44 »
No ei se ruma ainaskaan ole! Ja respektit ihan jo siitä että jaksoit rakentaa sen stock canopyn :D

No pe***le sellainen siellä paketissa oli niin sillä mennään. :D Tais muuten olla v-mäisin homma koko kopussa sen canopyn kasaaminen...
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: GAUI 425
« Vastaus #105 : 29 Syyskuu, 2010, 08:28:29 »
On kyllä pirun nätti muovikoppa! Hyvin olet maalannu ja kasannut sen!

Itse ostin suoraan lasikuitu kopan kun en jaskanut kasata tuota.
Nyt myöhemmin kyllä kasasin sen, mutta se on vielä maalaamatta. Ne reunat piti muuten aika tarkkaan leikata että onnistu se liimaaminen.

Poissa ZZ

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: GAUI 425
« Vastaus #106 : 29 Syyskuu, 2010, 11:06:32 »
No pe***le sellainen siellä paketissa oli niin sillä mennään. :D Tais muuten olla v-mäisin homma koko kopussa sen canopyn kasaaminen...

Juu, onhan se vähän hankala. Ainakin, jos yrittää saada sen nippuun pikaliimalla kuten kasausohjeessa neuvotaan. Multa meni hermot ja vaihdoin perinteiseseen Revell muovimalliliimaan, niin onnistui paljon helpommin. Jätin ne reunat vielä talteen ja olen niillä sisäpuolelta paikkailut pienissä maakosketuksissa tulleita kolhuja.
Gaui X7 | Gaui X5 FES | Gaui 550 FBL, UH-1 "Huey"
Gaui 550 | Gaui 425 | Gaui 255
Trex 500, UH-1 "Huey" | Trex 450, UH-1 "Huey"
HK-450, Bell 206 "Jet Ranger" | Nine Eagles Solo Pro V2

Illodin

  • Vieras
Vs: GAUI 425
« Vastaus #107 : 29 Syyskuu, 2010, 20:44:05 »
[.... Kyllä se vaan niin on että 401 on menneen talven lumia. Totta kai toimii ja pitää, mutta parempaakin on ollut tarjolla jo hyvän aikaa.

Off topiccina: Propsit tuolle. Oonkin ihmetellyt jo tovin tuota 401 maniaa näillä palstoilla. Tulee jotenkin iPhone-hypetys mieleen. Tuntuisi luontavalta että kun maailma muuttuu, niin kyllä ne gyrotkin parissa vuodessa kehittyy. Asiasta siis sinällään juuri tietämättä.

Nyt jään vaan odottelemaan kärjekkäitä kommentteja 401:stä -tai iPhonesta...  ;)

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #108 : 29 Syyskuu, 2010, 21:14:24 »
On kyllä pirun nätti muovikoppa! Hyvin olet maalannu ja kasannut sen!

Kiitoksia. :) Sain itse asiassa inspiraation Johnyn X5:sen niistä lepatusakselin lavoista (vaimitkänenytovatkaan) ja halusin kokeilla minkälaista jälkeä parilla neonväri-paukkupullolla saa aikaiseksi. :D Noh, tuollainen siitä sitten tuli, nyt on muutama kerros lakkaa vedetty päälle ja perän siivekkeet maalattu samaan malliin. Täytyy ottaa foto sitten kokonaisuudesta kun lakka on kuivunut, tarrat liimattu ja kampe läjässä. Ei pahemmin passaa torppailla, noihin maalaus-fiksaus-operointeihin on nyt mennyt aikaa enemmän kuin kopun kasaamiseen. :D

[.... Kyllä se vaan niin on että 401 on menneen talven lumia. Totta kai toimii ja pitää, mutta parempaakin on ollut tarjolla jo hyvän aikaa.

Off topiccina: Propsit tuolle. Oonkin ihmetellyt jo tovin tuota 401 maniaa näillä palstoilla. Tulee jotenkin iPhone-hypetys mieleen. Tuntuisi luontavalta että kun maailma muuttuu, niin kyllä ne gyrotkin parissa vuodessa kehittyy. Asiasta siis sinällään juuri tietämättä.

Nyt jään vaan odottelemaan kärjekkäitä kommentteja 401:stä -tai iPhonesta...  ;)

iPhonesta en tiedä mitään ja tarkoitus ei ole tarjota myöskään kärjekkäitä kommentteja, mutta hieman aloittelijan näkökulmasta ihmetyttää tuo 401:sen mollaus? Ihan siis siitä syystä, että jos se kerran pelaa ja pitää hyvin, eikö se silloin aja ihan hienosti sen asian joka gyron kuuluu ajaa? En siis itse tiedä näistä pas***kaan, mutta jos joku peli on todettu toimivaksi ja hyväksi, miksi se sitten olisi huono vaikka olisi kehitetty ns. parempia? (joiden ominaisuuksista ei aloittelija saa tod.näk. mitään irti)
Kyllähän noita 90-luvun autojakin tuolla tien päällä aika paljon liikkuu, vaikka nekin pitäsivät olla jo aikaa sitten menneen talven lumia. ::)
« Viimeksi muokattu: 29 Syyskuu, 2010, 21:23:23 kirjoittanut WSTR »
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #109 : 29 Syyskuu, 2010, 22:12:14 »
iPhonesta en tiedä mitään ja tarkoitus ei ole tarjota myöskään kärjekkäitä kommentteja, mutta hieman aloittelijan näkökulmasta ihmetyttää tuo 401:sen mollaus? Ihan siis siitä syystä, että jos se kerran pelaa ja pitää hyvin, eikö se silloin aja ihan hienosti sen asian joka gyron kuuluu ajaa? En siis itse tiedä näistä pas***kaan, mutta jos joku peli on todettu toimivaksi ja hyväksi, miksi se sitten olisi huono vaikka olisi kehitetty ns. parempia? (joiden ominaisuuksista ei aloittelija saa tod.näk. mitään irti)
Kyllähän noita 90-luvun autojakin tuolla tien päällä aika paljon liikkuu, vaikka nekin pitäsivät olla jo aikaa sitten menneen talven lumia. ::)
Autovertaus on hyvä, mutta se vaatisi täydennykseksi sen, että se 90-luvun auto maksaisi saman verran, kuin 2011-vuoden malli. Eli toisin sanoen 401 ei ole pätkääkään huonompi gyro kuin se oli vuosia sitten tullessaan markkinoille. Uudet gyrot ovat sitä parempia, sitä ei käy kiistäminen. Mikä yhtälössä ei oikein toimi on se, että 401:sen hinta on yhä sangen korkea verrattuna uusiin gyroihin, kun ottaa huomioon gyrojen tekniset speksit. Homma olisi OK jos 401:sen saisi neljälläkympillä, mutta kun siitä koitetaan ottaa samaa hintaa kuin jostain modernista gyrosta, on hommassa pahasti rahastuksen meininki. Laitetta myydään maineellaan ja hyvin tuntuu menevän kaupaksi. Foorumijäärät ja naavaparrat suosittelevat vanhasta tottumuksesta nyypiöille 401:stä, koska "Sellainen mullakin on kopterissa ja hyvin on pelannut! Eikä tarvii mitään usbeja tai bluutuutteja säätämiseen!"

JCA

  • Vieras
Vs: GAUI 425
« Vastaus #110 : 29 Syyskuu, 2010, 23:44:47 »
Kommenttina tähän ohimennen, itse "hypetän" nelonollaykköstä koska se on ollut tosi hyvä. Viiskakskymppinen on parempi, mutta jos on mahd. saada käytettynä 401 vaikka 50-60€ niin sen ottaisin, 70€ olis siinä ja siinä. 100-160€ siitä en maksaisi enään.

Eli jos satun jossain kehumaan ko. gyroa niin ottakeehan tämä huomioon. Aina ei muista artikuloida niin tarkkaan.. :)

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #111 : 30 Syyskuu, 2010, 09:47:23 »
Autovertaus on hyvä, mutta se vaatisi täydennykseksi sen, että se 90-luvun auto maksaisi saman verran, kuin 2011-vuoden malli.

Riippuu autosta, kyllähän noista pyydetään... :D
Mutta joo totta. On kyllä tosi, että tuo 401 on vielä aika kovissa hinnoissa joka paikassa. Kai juuri sen takia siitä on hyvä pyytää, kun se kerran on toimivaksi todettu hyvä perusgyro. Itseä lähinnä siis kiinnostaa se, että saako aloittelija, jolla ei ole mistään vaativammasta lennosta vielä hajuakaan, mitään irti uudenaikaisemmasta ja paremmasta gyrosta kuin tuo 401?

Itse tuli tosiaan juuri tuo 401 tilattua GAUIin ja sillä meinasin alussa mennä. Voihan sen joskus sitten päivittää parempaan, mutta en usko että itselläni on siihen ainakaan pariin vuoteen tarvetta. ::)
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: GAUI 425
« Vastaus #112 : 30 Syyskuu, 2010, 10:55:38 »
Autovertaus on hyvä, mutta se vaatisi täydennykseksi sen, että se 90-luvun auto maksaisi saman verran, kuin 2011-vuoden malli.

Riippuu autosta, kyllähän noista pyydetään... :D
Mutta joo totta. On kyllä tosi, että tuo 401 on vielä aika kovissa hinnoissa joka paikassa. Kai juuri sen takia siitä on hyvä pyytää, kun se kerran on toimivaksi todettu hyvä perusgyro. Itseä lähinnä siis kiinnostaa se, että saako aloittelija, jolla ei ole mistään vaativammasta lennosta vielä hajuakaan, mitään irti uudenaikaisemmasta ja paremmasta gyrosta kuin tuo 401?

Itse tuli tosiaan juuri tuo 401 tilattua GAUIin ja sillä meinasin alussa mennä. Voihan sen joskus sitten päivittää parempaan, mutta en usko että itselläni on siihen ainakaan pariin vuoteen tarvetta. ::)

miksi ei ottaisi parempaa jos samaan rahaan irtoo? (esim align GP780 + servo mikä ikinä kokoluokka onkaan)
alottelijalle on kakkein tärkeintä asentamisen helppous ja se että kikkare toimii helposti ilman mitään poppakonsteja!
tossa noi uudet taitaa viedä... (mutua! en omista enkä ole omistanu tota futaban 401stä lukenu vaan juttuja jonka mukaan
on käsitys laitteesta muodostunu!)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: GAUI 425
« Vastaus #113 : 30 Syyskuu, 2010, 11:09:28 »
Futaban 401 on siitä "huono" että se pitää vielä säätää rate tilassa kohdalleen että se HH toimii. Tämä vie aikaa ehkä sen yhden akullisen ja sitten gyro pelaa.
GY520, DS760 sun muut uudemmat gyrot ei vissiin vaadi rate tila säätöä. Isoin ero minkä aloittelia huomaa on koko ja tuo rate tila säätö.

Niin ja itse ostin kaupasta upouuden käyttämättömän 401sen hintaan 80e.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: GAUI 425
« Vastaus #114 : 30 Syyskuu, 2010, 11:51:11 »
alikilin GP780 laitetaan kiinni ja näppäillään limitit sun muut korjaussuunnat sen jälkeen se unohdetaan :)
ei mitään rate säätöjä jne tartte tehdä! on alottelijaystävällinen! ;)

e. ilmeisesti vanhemmat on herkempiä tärinällekkin!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: GAUI 425
« Vastaus #115 : 30 Syyskuu, 2010, 11:55:00 »
Turha kai tässä "GAUI 425" aiheessa on enempää gyroja puida kun WSTRkin on gyronsa ostanut.

Kaikki ostaa mieleisensä :D

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #116 : 30 Syyskuu, 2010, 17:16:03 »
alikilin GP780 laitetaan kiinni ja näppäillään limitit sun muut korjaussuunnat sen jälkeen se unohdetaan :)
ei mitään rate säätöjä jne tartte tehdä! on alottelijaystävällinen! ;)

Ei nyt enää liity ketjun aiheeseen, mutta itse kyllä tekisin sen rate-säädön ihan fail-safe mielessä. Kopteri on silloin hallittavissa/lennettävissä, vaikka tippuisi jostain syystä pois HH-tilasta. Vaikka gain.piuha menettää yhteyden tai sohaisee gear-kytkintä jos siellä nyt on toisessa asennossa rate. Kieppuu ihan miten sattuu jos mekaaninen säätö ei ole sielläpäinkään.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #117 : 01 Lokakuu, 2010, 16:59:25 »
alikilin GP780 laitetaan kiinni ja näppäillään limitit sun muut korjaussuunnat sen jälkeen se unohdetaan :)
ei mitään rate säätöjä jne tartte tehdä! on alottelijaystävällinen! ;)

Ei nyt enää liity ketjun aiheeseen, mutta itse kyllä tekisin sen rate-säädön ihan fail-safe mielessä. Kopteri on silloin hallittavissa/lennettävissä, vaikka tippuisi jostain syystä pois HH-tilasta. Vaikka gain.piuha menettää yhteyden tai sohaisee gear-kytkintä jos siellä nyt on toisessa asennossa rate. Kieppuu ihan miten sattuu jos mekaaninen säätö ei ole sielläpäinkään.

Samoilla linjoilla. Joka ikinen gyro vaatii rate-säädön, joka kaikessa yksinkertaisuudessaan on perän säätäminen niin, että se keskitettynä kumoaa pääroottorin väännön. Tätä sillä rate-säädöllä (ja servon liikuttamisella) haetaan, ja jos sen jättää tekemättä, joutuu gyro korjailemaan rakentajan virhettä. Mitä enemmän gyrolla on töitä väärin keskitetyn perän kanssa, sitä aiemmin se lyö hanskat tiskiin kun konetta hieman kieputtaa. Olen lentänyt 401:llä ilman rate-säätöä puolisen vuotta, mutta sen yhden akullisen uhraaminen säätöön sai perän pitämään kylki edellä mentäessä aivan eri tavalla.
-flybarless, sedative stabilized head-

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #118 : 04 Lokakuu, 2010, 19:53:43 »
Nyt olis GAUI vihdoin ja viimein kasassa, enää julmettu säätäminen... sähköjä ei ole vielä uskaltanut kytkeä. :D

Osaako kukaan äkkiseltään sanoa mikä on Futaba 7C:n ja GAUI 425:n yhdistelmässä tuo REVERSE-valikon järjestys? Siis mitkä kanavat NOR ja mitkä REV?

Lainaus
7. Tarkista radion ”GYRO SENS” valikosta, että % arvo on STD- modessa yli 50%, tai GY- modessa yli 0%.

Toinen hyvä kysymys, missähän Futen 7C:n valikossa mahtaa olla tuo GYRO SENS-säätö? Siis onhan siellä GYRO-valikko, mutta ei siellä ole mielestäni mitään tuonne päinkään, ainoastaan gyron gainin säätö parille eri asetukselle  jos nyt yhtään kärryillä olen...tosin siitäkään ei ole ihan täyttä varmuutta tällä hetkellä. ::)

Nyt tarttis jonkun kopuinsinöörin apua noiden säätöjen kanssa jotta joskus saisi uuden GAUIn ilmaankin..
« Viimeksi muokattu: 04 Lokakuu, 2010, 23:32:32 kirjoittanut WSTR »
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Veke

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • #0220
Vs: GAUI 425
« Vastaus #119 : 05 Lokakuu, 2010, 07:55:13 »
Osaako kukaan äkkiseltään sanoa mikä on Futaba 7C:n ja GAUI 425:n yhdistelmässä tuo REVERSE-valikon järjestys? Siis mitkä kanavat NOR ja mitkä REV?

Kokeilemallakin se selviää, mutta voin iltasella tarkistaa omastani, jos ei ole apuja löytynyt aiemmin  :)

Lainaus
Toinen hyvä kysymys, missähän Futen 7C:n valikossa mahtaa olla tuo GYRO SENS-säätö? Siis onhan siellä GYRO-valikko, mutta ei siellä ole mielestäni mitään tuonne päinkään, ainoastaan gyron gainin säätö parille eri asetukselle  jos nyt yhtään kärryillä olen...tosin siitäkään ei ole ihan täyttä varmuutta tällä hetkellä. ::)

Se on juurikin tuo gyro gainin säätö, jonka voit yhdistää jonkun kytkimen taakse, yleensä sen vasemmassa kulmassa olevan kolmiasentoisen lentotilan (leijutus/idle1/idle2) valitsevan kytkimen taakse, jolloin valintoja on kolme (jos valittuna on kaksiasentoinen kytkin, niin asetuksia on kaksi). esim. A30% tarkoittaa HH-tilaa ja vaikkapa N70% taasen tuota "STD" eli rate-tilaa (jota tarvitsen käytännössä vain siinä gyron mekaanisessa säädössä, sen jälkeen säädät siihenkin sopivan HH-tilan prosenttilukeman. Oikokaa joku jos meni pieleen, kun ei ole Futte vierellä  ;)
« Viimeksi muokattu: 05 Lokakuu, 2010, 09:13:12 kirjoittanut Veke »
- Gaui Hurricane 550
- Align T-Rex 450 Sport
- Blade mCP X
- MPX FunCub
- Futaba 7C FASST & Phoenix v3.0

JCA

  • Vieras
Vs: GAUI 425
« Vastaus #120 : 05 Lokakuu, 2010, 08:10:56 »
Olikohan se (ulkomuistista) näin että Gyro valikkoon, sieltä rullailet alas ja siinä missä lukkee INH, vaihdat sillain että lukee ON tai OFF ja sitten sen alapuolella on kohta SW, siihen kun napauttaa E:n (idletikku) ja sit siinä jossain kohtaa pitiköhän lukea std (mitähän se meinaa?). STD:n sai vaihdettua "GY":ksi, oliskohan se sittenkin ollu se?  ::)
E: - Eipä mittää..

Mutta kun tollain laittoi niin sitten tais avautua sinne ylös kolmeen kohtaan "gyro sense", eli gyron gainin säätö, jokaselle eri lentomoodille (noi perus 3 kappaletta).

Futaballa kaasu pittää olla aikalailla kaikissa reversellä, ainaskii mulla on pitäny olla. Kaasu siis reverselle ja sitten muistat testailla vaikka iliman pinjonia tuon ettei käy hassusti.
Muita reversejä en muista ulkoa, kokeilemalla löytyy :D
« Viimeksi muokattu: 05 Lokakuu, 2010, 08:13:18 kirjoittanut Johny »

Poissa Veke

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • #0220
Vs: GAUI 425
« Vastaus #121 : 05 Lokakuu, 2010, 22:16:56 »
Osaako kukaan äkkiseltään sanoa mikä on Futaba 7C:n ja GAUI 425:n yhdistelmässä tuo REVERSE-valikon järjestys? Siis mitkä kanavat NOR ja mitkä REV?

Sain tuon tarkistettua... minulla REV ovat kanavat 2, 3, 4 ja 6.
- Gaui Hurricane 550
- Align T-Rex 450 Sport
- Blade mCP X
- MPX FunCub
- Futaba 7C FASST & Phoenix v3.0

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #122 : 06 Lokakuu, 2010, 08:26:29 »
Kiitos vastauksista, tuo mootorin kanava oli tosiaan se joka eniten kiinnosti...en ole tosin vielä ehtinyt sitä kokeilla mutta muut on nyt kokeiltu. Mulla on REV kanavat 2, 3 ja 6. Eikös kanava 4 ole perän signaali, mulla se on NOR ja mielestäni ihan oikeinpäin toimii?

Edit: ja pa**an marjat, sehän toimi juuri väärinpäin kun kävin tarkastamassa. :D No nyt pitäsi olla kaikki niinkuin pitääkin.
« Viimeksi muokattu: 06 Lokakuu, 2010, 08:32:46 kirjoittanut WSTR »
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

JCA

  • Vieras
Vs: GAUI 425
« Vastaus #123 : 06 Lokakuu, 2010, 08:32:40 »
Tuntuu että nuo on aina tapauskohtasia, vaikkei taida oikeesti olla :D
Kaasun kun heittää reville niin on jo suurin työ tehty, sitten vaan kattelee nupin liikkeet oikein ja siihen hyödynnät sitä SWASH -valikkoa. Servot oikeisiin kanaviin, swashi valikosta levyn suunnat oikeen ja jos joku servoista liikkuu erippäin niin reverseä peliin.

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: GAUI 425
« Vastaus #124 : 06 Lokakuu, 2010, 08:36:03 »
Jep, editoinkin tuohon edelliseen viestiin, eli tosiaan mullakin on nyt REV kanavat 2, 3, 4 ja 6 ja kaikki pelaa niinkuin pitääkin.
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
16 Vastauksia
9022 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Marraskuu, 2007, 20:42:11
kirjoittanut riku
Gaui EP550

Aloittaja kaardian « 1 2 » Gaui

45 Vastauksia
26224 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Heinäkuu, 2010, 09:30:03
kirjoittanut P-P
0 Vastauksia
1887 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Kesäkuu, 2009, 08:27:33
kirjoittanut mokkis
6 Vastauksia
6569 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Joulukuu, 2011, 19:35:06
kirjoittanut Zenda
0 Vastauksia
1755 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Marraskuu, 2013, 15:56:02
kirjoittanut jesi