Kirjoittaja Aihe: E-flite Blade mSR (BNF/RTR)  (Luettu 287797 kertaa)

Rity

• Vieras
Vs: E-flite Blade mSR (BNF/RTR)
« Vastaus #300 : 28 Helmikuu, 2010, 17:55:08 »
itseasiassa toi kampeaa vastapäivään muutenkin, saa aika rankasti naksutella trimmejä, mut kaipa se on ominaisuus :)

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
« Vastaus #301 : 28 Helmikuu, 2010, 17:58:51 »
Mulla ei ainakaan kampea kunhan antaa sen resetoitua rauhassa, akku kiinni ja lattialle kunnes valosyttyy.. ei saa liikutella. naksu sinne tai tänne akkun tyhjentyessä

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Bonzer

• Tavallinen torppari
« Vastaus #302 : 28 Helmikuu, 2010, 18:18:05 »
Mulla ei ainakaan kampea kunhan antaa sen resetoitua rauhassa, akku kiinni ja lattialle kunnes valosyttyy.. ei saa liikutella. naksu sinne tai tänne akkun tyhjentyessä

Onko teillä käyny niin et, kun akku on loppumaisillaan ja päästää kaasusta ni roottori jää pyörimään väkisin jos kopteri vaikka kaatuu.?
Autoja, kiinteäsiipisiä ja Quadi.

Illodin

• Vieras
« Vastaus #303 : 28 Helmikuu, 2010, 18:46:24 »
Onko teillä käyny niin et, kun akku on loppumaisillaan ja päästää kaasusta ni roottori jää pyörimään väkisin jos kopteri vaikka kaatuu.?

Johtunee siitä, että akku on liian lopuillaan. Virtaa on sen verran vähän, että radioliikenne ei enää suju. Kannattaa siis lopettaa himpun verran aikasemmin. Samalla voit parantaa lipo-akkujen kestoa: kärsivät jos ihan tyhjäksi menee.

Rity

• Vieras
« Vastaus #305 : 28 Helmikuu, 2010, 19:02:01 »
gyro.. tosiaan... kummastihan se pysyy paikoillaan kun se gyro ON PÄÄLLÄ! helvatan16 sanon minä!  8)

Illodin

• Vieras
« Vastaus #306 : 28 Helmikuu, 2010, 19:04:27 »
itseasiassa toi kampeaa vastapäivään muutenkin, saa aika rankasti naksutella trimmejä, mut kaipa se on ominaisuus :)

Ootko kokeillut vaihtaa peräpropellia tahi kääntää vanhan lapakulmat suuremmaksi? Mulla ainakin lopettaa veivaamiset siihen.

Rity

• Vieras
« Vastaus #307 : 28 Helmikuu, 2010, 19:06:05 »
Ootko kokeillut vaihtaa peräpropellia tahi kääntää vanhan lapakulmat suuremmaksi? Mulla ainakin lopettaa veivaamiset siihen.

olen joo, mutta olen tosiaan kuukaudenpäivät päristellyt ilman gyroa, onneksi en ehtinyt myydä tota kiukuspäissäni :D

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #308 : 28 Helmikuu, 2010, 19:08:34 »
eikö teillä muilla kampea keula vastapäivään kun nostatte kierroksia? Kun nostaa reippaammin niin pyörii kuin väkkyrä... :o

lueppas ketjua vähän taakseppäin... perä moottorin vaihto tekee asialle ihmeitä!  ;)
tietysti torpattu peräropellikin tekee saman efektin! oon huomannu että peräropellin "lapaura" on oltava ehdottoman suora että toimii sanoin ropllin kulmat vääntyy torpeissa ja niitä pitää pyöritellä käsin sopiviksi!

jos epäilet että perän moottorisi on kuitenkin mahdollisesti vielä ehjä voit mitata sen kuluttaman virran!

hommaan tarttet labravirtalähteen missä saa säätää jännitettä ja seurattua tarkasti virtaa...
annat moottorin olla paikallaan perässä ja laitat siihen uuden ropellin
syötät sille 1.8v (muista napasuus oikein päin) ja seuraat virran kulutusta.
uusi mosa kuluttaa ko setupilla 150mA kun taas vanha (aiheutti samanlaista perän tahmailua) vei 400mA
ja pyöri vielä puolet hiljempaa...

noista harjallisista loppuu jossain vaiheessa hiilet harjoista ja kupari alkaa raapia kuparia (moottorin kommuntaattori)
jolloin mosa on lopussa (luultavasti vielä pyörii jotenkuten) mutta kuormittaa kyllä ohjauspuolta ihan riittävästi eikä toimi kunnolla!

jaahas olinkin näköjään myöhässä ;D
« Viimeksi muokattu: 28 Helmikuu, 2010, 19:10:58 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #309 : 28 Helmikuu, 2010, 19:12:13 »

olen joo, mutta olen tosiaan kuukaudenpäivät päristellyt ilman gyroa, onneksi en ehtinyt myydä tota kiukuspäissäni :D

wtf? saako tota gyroa muka jotenkin säädettyä? ohjaimen gyrokanava? mä en oo saanu mitään eroa oli gyro sitte määritelty kapulasta 0 tai 100%
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)

Rity

• Vieras
« Vastaus #310 : 28 Helmikuu, 2010, 19:19:22 »
wtf? saako tota gyroa muka jotenkin säädettyä? ohjaimen gyrokanava? mä en oo saanu mitään eroa oli gyro sitte määritelty kapulasta 0 tai 100%

Kyllä mulla oli ainakin hämmästyttävä vaikutus kun naksautin DX7:n Gear namiskan päälle...

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #311 : 28 Helmikuu, 2010, 19:22:19 »

Kyllä mulla oli ainakin hämmästyttävä vaikutus kun naksautin DX7:n Gear namiskan päälle...

DX6i ssä gear namista on ainakin F MODE joka taas on ihan eri asia ???

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
« Vastaus #312 : 28 Helmikuu, 2010, 19:27:52 »
Ei kai tuossa gyroa voi mitenkää säätää?
Vivusta vaan saa lisää liikettä jne servoihin..

Onko kenellälläkään

mitään sanottavaa näistä http://cgi.ebay.com/TENERGY-160mAh-1S-3-7V-LiPo-Battery-E-FLITE-BLADE-mCX_W0QQitemZ390163547501QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item5ad78f456d#ht_1772wt_722
Suosittelisin kokeilemaan näitä, reippaasti halvempia...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10980
Kestää 10C latausta ja 30C purkua...
Mulla on vähän kutina että nuo vois olla loistavia, toisinku ne edeltävät zippyn vastaavat oli aika susia loppujen lopuksi, ainaki vakkari laturi asetuksilla...

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Rity

• Vieras
« Vastaus #313 : 28 Helmikuu, 2010, 19:28:25 »

DX6i ssä gear namista on ainakin F MODE joka taas on ihan eri asia ???

Nyt ihmettelet asiaa kyllä niin noviisin kanssa, mutta katselin kutosen kuvaa, eikös siinä ole ihan Gyro/Flap -switch

Rity

• Vieras
« Vastaus #314 : 28 Helmikuu, 2010, 19:30:14 »
en minä tiedä! ;D olen vaan onnellinen kun kopteri ei enää kampea yhden switchin naksautuksella...

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #315 : 28 Helmikuu, 2010, 19:35:12 »
en minä tiedä! ;D olen vaan onnellinen kun kopteri ei enää kampea yhden switchin naksautuksella...

täys noviisi täällä itekkin olen mutta sehän on tärkeintä että skulaa!

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #316 : 28 Helmikuu, 2010, 19:39:27 »

Onko kenellälläkään

mitään sanottavaa näistä http://cgi.ebay.com/TENERGY-160mAh-1S-3-7V-LiPo-Battery-E-FLITE-BLADE-mCX_W0QQitemZ390163547501QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item5ad78f456d#ht_1772wt_722
Mulla on vähän kutina että nuo vois olla loistavia, toisinku ne edeltävät zippyn vastaavat oli aika susia loppujen lopuksi, ainaki vakkari laturi asetuksilla...

tilasin 5kpl noita tuolta  11.2.2010 eikä oo vielä kuulunu

sieltä tuli kyllä varmistus että tilaus meni perille (ja ränkylät paypallilta) mutta mitään lähetysvahvistusta en ole saanut
samalla lailla meni turiningyn älylaturin kanssa jonka tilasin ko putiikista muutamaa päivää noita akkuja myöhemmin...
onkohan toi kauppa yleensä lähetelly mitään vahvistuksia jne ilmeisesti tuolta on porukat kuitenkin menestyneesti
tavaraa ostelleet?

sori OT mutta ulkomaiset kaupat ketjussa muistaakseni koitin kysellä aiheesta eikä siihen tainnu tulla vastauksia...

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
« Vastaus #317 : 28 Helmikuu, 2010, 19:43:10 »
Kirjaudu tunnuksilla sisään ja katso tilauksia... sieltä näkee ja on merkitty lähetetyksi jos on lähetetty ja seurantanumeroki löytyy sieltä.
Muuten ei tule tilapäivityksiä sähköspotiin mitään, edes kun paketti on lähetetty.
Itse olen ostanut varmaan 1000usd edestä jo tuolta tavaraa, mahtava mesta... kaiken ostan tuolta kun saa halvalla ja hyvää kamaa... :D
Jotakin tuotteita saavat harvemmin varastoon tai yleensäkkin valmistajalta saatavuus takkuilee niin joiden tuotteiden kannalta toimitus voi venyä. itselläki oli tilauksessa varmaa toista kuukautta akkuja mutta eivät saaneet niitä vielä joten peruin tilauksen tilasin toisia akkuja joita oli varastossa.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #318 : 28 Helmikuu, 2010, 19:47:02 »
Kirjaudu tunnuksilla sisään ja katso tilauksia... sieltä näkee ja on merkitty lähetetyksi jos on lähetetty ja seurantanumeroki löytyy sieltä.
Muuten ei tule tilapäivityksiä sähköspotiin mitään, edes kun paketti on lähetetty.
Itse olen ostanut varmaan 1000usd edestä jo tuolta tavaraa, mahtava mesta... kaiken ostan tuolta kun saa halvalla ja hyvää kamaa... :D
Jotakin tuotteita saavat harvemmin varastoon tai yleensäkkin valmistajalta saatavuus takkuilee niin joiden tuotteiden kannalta toimitus voi venyä. itselläki oli tilauksessa varmaa toista kuukautta akkuja mutta eivät saaneet niitä vielä joten peruin tilauksen tilasin toisia akkuja joita oli varastossa.

molemmissa tilauksissa lukee processing ja paid... !?!??

Rity

• Vieras
« Vastaus #319 : 28 Helmikuu, 2010, 19:48:43 »
onhan toi mukava kapistus, mutta joku pikkuinen muuttuvilla lapakulmilla olis vielä mukavampi  8)

Rity

• Vieras
« Vastaus #320 : 28 Helmikuu, 2010, 19:50:25 »
molemmissa tilauksissa lukee processing ja paid... !?!??
sähköpostia ja pommiuhkauksia vaan perään

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #321 : 28 Helmikuu, 2010, 19:52:02 »
itseäni ärsyttää tossa eniten se ettei käyttäydy ihan niinku oikea peli (olishan se tietty ihan mahdoton ohjata) mutta tossa on fiilis vähä sellanen ku se roikkuis ison narun päässä eli ku ajat eteenpäin ja päästät cyclic tikun ni se heijaa takasinpäin...

no aivan älyttömän kestävä toi on ainakin ja mukava ku liikkuu reippaasti... ei kaduta kyllä tohon sijottaminen.

Illodin

• Vieras
« Vastaus #322 : 02 Maaliskuu, 2010, 15:00:21 »

Kaikki niistä puhuu, muttei kukaan tiedä. Missä on Turnigyt?

Saakohan nuita muualta maailmasta kuin HobbyKingiltä? Tilaisin heti kun jossain varastoa olisi. Toisaalta voisin ostaa kalliimpaakin jos sillä laatua saa: niin tuo Zippyjen jatkuva vaihtaminen korpee jo. Pikkyzippyt ainakin on ihan paskaa. Välttäkää.

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
« Vastaus #323 : 02 Maaliskuu, 2010, 15:04:01 »
Kannattaa laittaa tilaus sisään, HK:ssa moneet monet tuotteet ei paljoa + saldoa nää kun jatkuvasti tilataan.. esim plush 40A säädin on aina - mutta kuitenki tilaamalla saa sen. 2 kertaa kuussa saavat kuorimia. Jotain tuotteita tosiaan saavat huonosti tehtaista tms riippuen.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Illodin

• Vieras
« Vastaus #324 : 03 Maaliskuu, 2010, 14:49:54 »
Tietääkö

kukaan kenenkään päässeet testaamaan nuita 160 mAh Turnigyitä? Onko kukaan törmännyt maailman wepissä kokemuksiin ao. akusta?

.Illodin

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
325 Vastauksia
154724 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Heinäkuu, 2010, 15:12:24
kirjoittanut Illodin
49 Vastauksia
23750 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Elokuu, 2010, 23:34:21
kirjoittanut tomman
2 Vastauksia