jeejee.. Idle ja throtle holdi toimii! Ruuvailin moottorin irti päärattaalta ja testailin, huomenna illalla töiden jälkeen kokeilen että mitä se tekee ilmassa ja vähän hienosäätöä käyriin notta ei kovin rykäse.
Tai sitten rupeen jatkossa ihan idlellä lähtemään jo maasta liikenteeseen ja toivon että softstart pelaa
Kerkesin jo säätää ja laskeskella ensin leijutusmoden ja sit idlen, olis toki ollut miljoonasti helpompaa noin kuin eki sanoit, huomasin vaan edittisi vasta nyt
harmi että editeistä ei tule minkäänlaista ilmoitusta..
Näillä mennään, katotaan mitä huomisilta tuo tullessaan..
E: AINIIN! Selkis minkätakia se perä silloin pyörähti, tänään iltapäivästä kun olin menossa leijuttelemaan niin kummasteltiin kun perä ei pyörinyt, tai se lähti pyörimään, mutta näki silmillä että ei siinä vauhtia ollut.. Pyrstöstä oli se pinjoni löystynyt!! Eli lavanpitimet spinnasi perän akselilla vapaasti, se ei ollut mitenkään kiinni. Ihme että se pysyi kuitenkin paikallaan kun silloin pari päivää sitten lennättelin vaikka se silloinkin oli ilmeisesti "irti". Nyt on taas pinjoni kiinni lukitteen kera..
Mitä tästä opimme, näiden kanssa pitää olla tolkuttoman huolellinen!
ja päivän vimosella lennolla kun kävin taas vähän korkeammalla, aavistuksen ykskerrosten paritalojen katon yläpuolella niin ensin kopterissa nous kierrokset ja se ampas metrin puoltoista ylöspäin ja sit kaikki pimeni puoleksi sekunniksi.. Mikä tuota voi aiheuttaa, epäilen itse vastaria.. Huomenna illalla kokeilen niin että laitan kopterin vähän kauemmaksi ja lähden hissukseen kävelemään itse kopterista pois päin.. Jospa kantomatkassa olis jotain ongelmaa.. Vastarin piuha on kyllä aika mutkalla jo, mutta eikait sen sinänsä noin paljoa pitäisi vaikuttaa.. En tiijä.. Gigaradioista haaveillu, ahdistaa toi vastarin antenni..
EE: niin ja tuo kopterin pimeneminen tapahtui taas samoissa olosuhteissa, eli kevyen "pitchpumpin"(?) jälkeen.. Mistä taas rupesin miettimään että voisko säädin säädellä omiaan, joku governor juttu tmv?