AAAPRILLIÄ APPRILLIÄ!
Sattupa sopivasti, ja kunpa oliskin..
Hatusta vetäsin tuon tonnin.. lähinnä tuon oman kulu-laskurin mukaan. On meinaan tähän 500 rekkulaan uponnu yli tonni.
Runko on niin palasina että koko keula menis uusiksi, perä pysy yllättävän hyvin nipussa, peräputki on rungon päästä vääntynyt. Servot rutisee ja rahisee kun vääntää armista, gyro on palasina, moottori on vissiin ainoa ehjä.. tai sitäkään en tiedä kun ei ole säädintä millä testata..
Eipä kopterin etuosassa oikeen mitään toimivaa ole, perä on äkkiseltään katellessa ihan kunnossa
Halvempi tilaa kiinasta uusi 500 ESP kuin alkaa tuota rakentaa kuntoon, pitää karsia jotain pikkuosaa varaosaksi tosta, jos joku tekee hiilikuidun palasilla, vääntyneellä stabbarintangolla, piuhojen pätkillä, sileillä rattailla ja rikkoutuneilla sähköillä jotain niin voin postikulujen hinnalla lähetellä
Ja jokanen voi arvata että tuliko lennettyä just tää lento vieläpä Canomodin kopalla...
Tosin onneks tällä kertaa oli noi kiinan "hiilikuitu" -lavat kiinni ihan testin vuoksi, eli Radixitkin on turvallisesti tossa hyllyllä ehjänä.. Oli muuten viimeset kiinan lavat!
E:
Täytyy nyt vaan "koota" itsemme ja jatkaa hienoa harrastusta
Pitäis jotain muutakin koota.. ja tästä ei meikäläinen ainakaan ihan heti selviydy.
Jos sitä 2011 kesänä kehtais seuraavan kerran näyttää pärstää kentällä... Iski soitellaan ja sovitaan noi korvausjutut vaikka huomenna kuntoon? Kattaisko SIL -vakuutus?