700MX hyötysuhteesta ei ole pienintäkään käryä mutta se on varmaa että ICE HV120 ei tätä jaksa ruokkia!

mulla on tässä selvityksessä ICE HV160 jota porukka on käyttäny onnistuneesti näiden hirviömoottorien kanssa!
on näillä tämmönenkin
http://www.scorpionsystem.com/catalog/motors/hk45/HK_4530_540/mutta valmistusmäärä 100kpl ja lopussa ovat

specsit on kuitenkin melkein identtiset KV arvoa lukuunottamatta joka on jo vähän turhan iso!
onhan toi munkin tuleva mosa LE malli ja niitäkin on tehty vaan (oliko 500kpl?)
mutta sen olen nähnyt livenä toiminnassa mm j@nin hensussa ja täytyy sanoa että on siinä ero
ja iso ero onkin

ei puudu ihan sama mitä tekee!
j@nilla on SLS akut kestäny kovaakin huudatusta koko kesän pullistumatta tai menettämättä tehoaan ollenkaan
joten odotukset on korkeella! tätä mosaa ei nähdä mulla täydellä teholla jauhamassa ennen ensi kesää koska
en meinannut ostaa kunnon akkuja talveksi. tosin katotaan sitte ku on päivitykset tehty ja haluu huuattaa

thunderpowerin 65C akut taitaa olla mun seuraavat pakat. tai sitte noita SLS valmisteita kun tuntuvat pelaavan!
tossa mosassa on pikkasen korkeampi KV eli nuppikierrokset lisääntyy + toi vino ratas/pinjoni-setti on kanssa
kovemmalla välityksellä normiin verrattuna 12/115 vs 12/112 joka nostaa taas nuppikierroksia ajatuksena oli alkaa
puljaamaan noiden lentomoodien kanssa eli normimode heitetään roskiin ja teen 3 ns idle tilaa...
1800 peruslillutteluja varten
2000 kun haluaa nopeaa liikehdintää 3D kieputtelussa (tätä mä oon nyttekin käyttäny)
2200 kun haluaa mennä isosti kovaa

noi kaikki pitäis periaatteessa olla vielä govin käyttökelposella alueella!

katotaan nyt sitte mitä tästä tulee vai tuleeko muuta ku maitohampaiden menetyksiä rattaista

vinot rattaat on tulossa rekkulakaupalta... pitää kyllä vähän tutkia rakennetta ennenkuin laittaa kiinni!
mua pikkasen arvelluttaa toi rattaiden vinous ku nythän mosa vääntää ratasta kieroksi kovassa rasituksessa!
joo kyllä se tekee sitä hensussakin mutta hensussa se ratas on paljon pienempi eli näinollen vääntöjäykempi...
netti on pullollaan videoita tosta moottorista ja kyllä se vaan on nähtävissä heti että vääntöä on ihan toisella tavalla!
noin se pitää olla että kun käskee liikaa ni lavat sakkaa ja pörisee mutta kierrokset ei laske!

e. rotaatioita tulee harjotella reilusti kuitenkin

jo nykysellä setupilla ja mun lentotyylillä perän rattaat tuntuu kestävän alle 100 lento

niitä on kyllä tarkotus alkaa myös rasvaamaan...
esim:
http://www.youtube.com/watch?v=-zhVt4RCXqA&feature=player_embedded#!