Kirjoittaja Aihe: AMIG 450 Full metal edition  (Luettu 121136 kertaa)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #25 : 24 Syyskuu, 2009, 17:52:21 »
Kasaus edistyy ja tässä pari huomiota.

Kopterin hyviä puolia:

- Asennustilaa gyrolle perän blokin kummallakin puolella
- Peräputken kiristys yhteensä neljällä ruuvilla, vrt. monissa koneissa vaan kaksi.
- Hyvin suunniteltu antirotaatiotuki, tarpeeksi liikkumistilaa elevator servon armille ja linkille.
- Varsin laadukas osien viimeistely, vaikea huomata mitään eroa muihin laadukkaampiin merkkeihin.
- Lähes kaikki osat toimii tasaisesti, ei tarvetta linkkien herkistelylle. Perän mekaniikassa oli vähän jumitusongelmaa, mutta uudelleen kasaaminen auttoi.
- Mukana tuleva salkku on tilava ja vaikuttaa kestävältä
- Koneen ruuvien kanssa ei ollut mitään ongelmaa, ei mennyt kierteitä.

Huonoja puolia:

- Kone oli valmiiksi kasattu, mutta joutui lisäämään ruuvilukitetta jokaiseen rungon ruuviin. Nuppiin ei tarttenut lisätä lukitetta lähes ollenkaan, eikä peräänkään. Joku aloittelija ei välttämättä tajua lisätä lukitetta ennen lennätystä, joten kannattaisi joko toimittaa kone osissa, tai kasata huolella lukitteen kanssa.
- Orkkis stabbareissa oli jotain ongelmaa kiinnityksen kanssa, stabbarin muovinen osa ei ollut kunnolla kiinni metallisessa kiinnikkeessä, ja pääsi kääntyilemään. Vika korjaantuu tosin pikaliimalla. Itte tykkään enemmän kokomuovisista stabbareista, jotka kierretään kiinni eikä tartte ruuveja. Ovat kevyemmät, eikä ole ylläkuvatunlaisia ongelmia.
- Alumiiniset landarit on hienot, mutta ei kaikkein käytännöllisimmät. Jos lähtee ja laskeutuu kovalta alustalta (esim. liikuntahalli), jäykät landarit vaikeuttaa yllättävän paljon koska eivät anna yhtään periksi. Torpissa myös hajottavat satavarmasti pohjalevyn ja jopa rungonkin. Muoviset kaaret olisi paremmat.

Lainaus
Kerrohan OP kokemuksia sitten tuosta Flyskyn radiosta noin ammamiehen näkökulmasta.

Ammattimiehestä tiedä, mutta tässä pari omaa huomiota:

Radion hyviä puolia:

- Kattavat valikot ja säätömahdollisuudet, vastaa aika tavalla Futten 9C:tä.
- kohtuu selkeät valikot, ei mitään outoja piilotoimintoja tai epäselviä lyhenteitä.

Huonoja puolia:

Radion käyttöä joutui opettelemaan vähän aikaa, yksi vaikeuttava tekijä on mm. se että kun painaa vasemmanpuoleista kytkintä, niin kursori liikkuu näytöllä oikealle/ säädettävä arvo kasvaa :). Oli myös pari muutankin huomautuksen arvoista ongelmaa:

- 2.4 gigan moduulin 5 reikäinen liitin on vinossa, ja kun laitoin moduulin radioon, niin yksi liitinpinneistä työntyi radion kuoren sisään (kts. kuvat) En edes huomannut sitä ennenkuin aloin bindaamaan radiota vastariin ja ihmettelin kun mitään ei tapahtunut. Vika korjaantui kun kolvasin pinnin takaisin piirilevylle ja laitoin moduulin paikoilleen varovasti.
- Yksi radion kannen kuudesta kiinnitysruuvista on pidempi ja paksumpi kuin muut, eipä ole tälläistä ennen tullut vastaan :D.
- Radion ja vastarin välillä on viivettä, tikkua kääntäessä on pieni viime ennenkuin servo liikkuu. Suurta haittaa ei ole, mutta onhan sillä hieman vaikutusta. Tosin jos vertaa halpoihin kiinalaisiin 2.4 gigan radioihin niin tuo Flysky oli paljon nopeampi.
- Radion summerin ääni on hermoja raastava, eikä sitä edes saa kytkettyä pois päältä.
- Flightmode ja Hold kytkin on oudoissa paikoissa, flighmode radion oikealla puolella yläkonsolissa, ja hold vasemmalla puolella taaimmaisena vipuna. 3 asentoisessa flightmode kytkimessä oli myös se ongelma, että pyrkii "keskittämään itsensä" melko helposti, on siis vähän niinkuin jännityksessä ollessaan laidassa. Tästä voi tulla se ongelma, että kytkimen voi melko helposti kääntää idle 1 asentoon vahingossa, jolloin kiekat menee täysille.
- Radio saa virran pattereista, Nimh akku olisi kätevämpi varsinkin kun radio kuluttaa patterit loppuun melko nopeasti.

Muista sähköistä en nyt osaa sanoa mitään kun en ole vielä lentänyt, motti, säädin ja servot vaikuttaa ihan asiallisilta, gyron toiminnan näkee sitten kun testilentää.
« Viimeksi muokattu: 24 Syyskuu, 2009, 17:54:41 kirjoittanut Vispilä »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #26 : 24 Syyskuu, 2009, 18:04:03 »
Folio rikki levystä... :S
Totta rappasit pinnoitetta pois tuosta folion päältä että sait tarttumaan paremmin takaisin, ettei tule ikäviä yllätyksiä? tosin alkupätkä on jo irti niin voi repiä lisää mukanaan, tosin tuo taitaa olla sellainen paikka että ei paljon rasitu?

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #27 : 24 Syyskuu, 2009, 18:10:50 »
Totta rappasit pinnoitetta pois tuosta folion päältä että sait tarttumaan paremmin takaisin, ettei tule ikäviä yllätyksiä?

Jep näin tein, kyllä sen pitäisi olla ihan hyvä liitos.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Harri

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #28 : 24 Syyskuu, 2009, 22:05:36 »
- Varsin laadukas osien viimeistely, vaikea huomata mitään eroa muihin laadukkaampiin merkkeihin.

Täähän on laadukas merkki ;D!

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #29 : 24 Syyskuu, 2009, 22:10:18 »
No jaa tehdään sitten korjaus  :P:

Lainaus
- Varsin laadukas osien viimeistely, vaikea huomata mitään eroa muihin merkkeihin.

-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Harri

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #30 : 24 Syyskuu, 2009, 22:22:30 »
 :D ok, mitä muuten tarkoitit tuolla jalashommalla ::) Kävin illalla kokeilemassa läheisellä asfalttikentällä. Räpyttelin siinä kuin harakanpoikanen enkä keksinyt mitä tarkoitat?

Edittiä: Niin torppausmielessä ymmärrän kyllä ettei jousta mutta normaalinousuissa/ laskuissa? En huomannut mitään erikoista... tai sitten jäi jotain huomaamatta ::).
« Viimeksi muokattu: 24 Syyskuu, 2009, 22:27:02 kirjoittanut Harri »

Poissa SMy

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #31 : 25 Syyskuu, 2009, 08:23:18 »
Itselläni ainakin tuli alkuun (ja vieläkin väliin) laskuissa joskus turhan kova maakosketus. Sen näkee jo silmillä kun muovijalakset hieman antaa periksi ja taipuu. Se vaimentaa muihin osiin kohdistuvaa iskua, eikä kopu "kimpoilekaan" mihinkään epämääräiseen suuntaan.
« Viimeksi muokattu: 25 Syyskuu, 2009, 08:37:46 kirjoittanut Samppa »

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #32 : 25 Syyskuu, 2009, 10:54:26 »
Harri oletan ettet ole liikuntahallissa lentänyt. Oman harrastuksen alkuajoilla oli pikkurexässä tismalleen samanlaiset HDX:n alulandarit ja päällimmäisenä muistona jäi se, että laskuissa sai olla kohtuu tarkkana ja melu oli kovempi kun landarit resonoi lattiiaan. Nousuissa ei ole niin väliä millaset landarit on. Vaihdoin takas muovisiin parin viikon jälkeen. Ei se nyt enää ole ongelma kun osaa laskeutua kunnolla, mutta aloittelijalle muovisista on kuitenkin suurempi hyöty sen takia ettei landarit hajota runkoa torpissa ja laskujen kanssa ei ole aivan niin tarkkaa.

-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Harri

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #33 : 25 Syyskuu, 2009, 16:49:44 »

Olet oikeassa. Ikävä kyllä ei ole ollut mahdollisuutta liikuntasaliin eikä muuhunkaan sisäharjoitteluun, mutta tämän luettuani ymmärrän mitä tarkoitat. Kiitos selvennyksestä.
« Viimeksi muokattu: 25 Syyskuu, 2009, 16:51:21 kirjoittanut Harri »

timberjack

  • Vieras
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #34 : 27 Syyskuu, 2009, 02:07:31 »
En tiedä merkistä. Siinä ei lue mitään... Se on joku testi kappale. Sain sen kaupantekijäisinä kunhan annan palautetta miten se toimii. Vielä ei osaa sanoa siitä mitään.

Millos ostit tämän amigin?
Minulle piti tulla ennakkoon liikkeestä tietoa kopterin ilmestymisestä mutta mitään ei kuulunut  >:(



Poissa Harri

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #35 : 27 Syyskuu, 2009, 20:54:03 »
Ostin kopterin tuon ketjun ensimmäisen viestin aikoihin. Tuolla http://www.leluja.net/tuotteet.html?id=0/1606 kopteri oli jo silloin ollut jonkun aikaa koska olin sitä sieltä katsellut. Ikävä juttu jos sun piti saada ennakkotietoa ilmestymisestä :(.  Uskon että siellä on pitänyt kiireitä tuon uuden kopterin ja kaikkien sen varaosien myötä. Varaosien valokuvaukset ovat kuulemma vielä kesken jä siksi niitä ei vielä sivuilla ole näkyvissä. Kaikkia osia löytyy kuulemma hyllystä runsain määrin.

Onkohan Vispilä ehtinyt yhtään kokeilemaan miten oikein rattimies saa tuon kopterin lentämää?

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #36 : 28 Syyskuu, 2009, 09:28:43 »
En oo vielä ilmaan asti saanut, vielä pitää viimeistellä säädöt. Ollut muuta tekemistä pari viimeistä päivää.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Tuukka

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit Ry #14
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #37 : 28 Syyskuu, 2009, 21:19:10 »
Miksei tää säie muuten ole tuolla osiossa "3DX/HDX/CNC/CopterX ja muut vastaavien valmistajien kopterit - Olemassa olevien kloonivalmistajien kopterit " ?

no..ajattelimpa vaan ääneen, samapa tuo mulle ;)
Esky Lama V3 !

- Conquer your credit card -

Poissa Harri

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #38 : 29 Syyskuu, 2009, 02:53:51 »
 :D "Olemassa olevien kloonivalmistajien kopterit"  :D

no... Nauroimpahan vaan ääneen, samapa tuo minullekin. 8)

Poissa SMy

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #39 : 29 Syyskuu, 2009, 07:30:45 »
Millä perusteella nämä koput lajitellaan näihin "kloonivalmistajiin"? Miksi esim. HK450 ketju on tuolla yleisessä sähkökopterikeskusteluss a? Eikös sekin ole ihan yhtälailla Trex klooni, kuin tämä Amig:kin? Onko näissä klooneissakin jokin logiikka, jota en ymmärrä? Onko joku klooni kloonimpi kuin muut kloonit? ;D

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #40 : 29 Syyskuu, 2009, 09:31:16 »
Minäpä siirrän senkin sieltä tänne. Klooniksi määräytyvät tunnetusti kopioita valmistavat merkit sekä myös ne vähemmän tunnetut merkit joilla ei selkeää omaa designia omine osineen ole erotettavissa.

Jaottelu täällä foorumilla alunperin tapahtuu viestiketjun aloittavan valitseman osion mukaan.
Viestejä pyritään siirtelemään tarpeen vaatiessa toiseen osioon. Näillä viestiketjujen siirroilla taas pyritään varmistamaan kaikille käyttäjille mahdollisuus selailemallakin löytää juttua haluamastaan merkistä/mallista loogisesti oikeasta osiosta.

Vaikka viestiketjun siirtäminen joskus aiheuttaa ketutusta, niin me kaikki jo tätä foorumia käyttävät sopeudumme varmasti helposti viestiketjun uuteen lokaatioon foorumilla. Siirretystä viestiketjusta on ollut tapana jättää se vakio ilmoitus siirtämisestä, uudet viestit näkyy lukemattomien joukossa ja ennen kaikkea kun asennoitumalla asiaan positiivisesti silmälläpitäen sitä uutta käyttäjää, joka vaikkapa puolenvuoden kuluttua tästä hetkestä aloittaa kopteriharrastuksen ja tätäkin viestiketjua lukee silmät kiiluen.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #41 : 01 Lokakuu, 2009, 20:43:21 »
Nyt on lentänyt Amiggi 5 lentoa. Ekalla lennolla oli aika hurjan tuntuinen kun perä oli niin hullun herkkä. Kun nosti gainia, lisäsi expoa ja tiputti liikealuetta niin tuli ihan hyvä. Tänään sitten lensin ekan kerran isommassa tilassa ja päivänvalossa. Stock osien toimivuus on, noh. sanotaanko yllättävä  ???. En ees tiedä minkä merkkinen gyro on kiinni, mutta pelasi yllättävän hyvin, jos ei pientä driftausongelmaa lasketa. Eli lennon lopulla perä alkaa kääntyä itsekseen hitaasti, voi johtua lämpötilasta, jokatapauksessa ei enää driftaa kun käyttää virrat pois ja päälle.

Mankasta löytyy kaikki tarvittava säätämiseen, paitsi pari ärsyttävää ominaisuutta tuossa on. Mm. kun säätää jotain valikosta, pitää painaa entteriä, että säädöt tallentuu. Jos painaa exit niinkuin kaikissa muissa radioissa tehdään, ei säädöt jää radion muistiin.

Kokonaisuudessaan yllättävän hyvin toimii koko kone, tosin jos ei ole kokemusta nupin ja perän säädöistä niin on ihan mahdoton aloittelijalle, niinkuin oikeastaan mikä tahansa muukin kone. Ns. kiinan gyroilla ja laadukkaalla gyroilla on usein sellanen ero, että laadukas gyro toimii kohtuullisesti vaikka säädöt olisikin päin metsää.. Tuossa gyro "X":ssä on se ongelma, että jos gainia on liian vähän, pironopeus on luokkaa 5 kierrosta sekunnissa eikä perä pidä kunnolla.

Itse runko on laadultaan hyvä, tosin torpissa se todellinen laatu nähdään. Pari pientä ongelmaa oli, mm. lapojen ruuvinreiän mitat on vähän mitä sattuu, samoin lavanpitimen. Tai sitten ruuvit on eripaksuiset  :). Amig on aika tavalla samanlainen kuin CopterX, joka maksaa kiinassa reippaasti alle satasen. Suomen hinnassa voisi siis olla tarkistamista.

Tässäpä huonolaatuinen video, mutta eiköhän siitä jotain selvää saa. Tekis mieli parempaa kameraa, on tuo pokkari vähän huono lennätyksen kuvaamiseen  :).



-op-
« Viimeksi muokattu: 14 Marraskuu, 2009, 16:23:42 kirjoittanut Vispilä »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #42 : 01 Lokakuu, 2009, 21:09:50 »
Noniin, näyttäähän tuo hyvin lentävän... peräkin pysähtyy napakasti ja pysyy mukana :P
Silti vielä mietityttää juuri tuo cx450 ja amig hinta ero... kai se on sitten lähempänä align ku cx  ::)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Harri

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #43 : 02 Lokakuu, 2009, 00:13:00 »
Melkoista menoa :D. Mun ei pysynyt silmät oikein perässä. Täytyis kattoo hidastettuna ::). Riittikö moottorissa mielestäsi puhti? Mikä akku sulla oli tuossa videolla?

Hienoa katseltavaa/ toisaalta masentavaa kun ei itse osaa :D. Hyvä pätkä oli!!

Lisäys: Tuo FlySky:n mankka on tosiaan hassu kun pitää painaa sitä menu nappia vai mikä se oli... Muuten ei tallennu. Olin alkuun ihan sekasin kun mikään säätö ei vaikuttanut mihinkään kun poistuin aina exit napista. Siihenkin tottui kyllä nopeesti.
« Viimeksi muokattu: 02 Lokakuu, 2009, 01:06:40 kirjoittanut Harri »

Simbukka

  • Vieras
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #44 : 02 Lokakuu, 2009, 19:30:52 »
Paljonko koko kopteri nyt sitten maksaa sähköineen? Onko nämä Leluja.netin listassa olevat osat hyviä? kannattaisiko joku osa korvata paremmalla ja jos, niin millä?

Lainaus
1. Akku: Li-Po 11.1V 1800-2400mAh
2. Laturi
3. Vastaanotin: 6- kanavaa
4. Lähetin: EK2-0406J tai EK2-046G 6- kanavaa
    (120 asteen CCPM, helikopteri malli)
5. Servot: AMIG 151020 pääroottori (3kpl)
    AMIG 150718 Peräroottori (1kpl)
    tai vaihtoehtoisesti E-SKY EK2-0508 servo (4kpl)
6. Gyro: EK2-0704B Head lock gyro

Ite harkitsen tota Belt CP v2:en hankkimista, mutta mitä olen täältä lukenut, se ei ole paljon vakuuttanut. Tosin budjettinikin on varsin pieni. :-\

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #45 : 03 Lokakuu, 2009, 13:10:58 »
Lainaus
Riittikö moottorissa mielestäsi puhti? Mikä akku sulla oli tuossa videolla?

Teho riittää kelle tahansa aloittelijalle ja myös 3D:n treenaukseen, mutta saa hyytymään jos kovemmin heittelee. Kaikki lennot oon tehnyt Amig 3s2400 ja 3s1800 akuilla. En käytä omissa koneissa 3s akkuja joten ei löydy yhtään johon olisi voinut verrata.

Lainaus
Mun ei pysynyt silmät oikein perässä. Täytyis kattoo hidastettuna

Jos ei siinä pysynyt silmät perässä niin ei varmaan sitten tuo Rave videokaan paljon helpota  :). Jos vertaa Amigia vaikka tuohon mun Raveen niin onhan se selvä ettei löydy yhtä paljon tehoa, mutta siinä onkin 4s akut ja tehokkaampi moottori. Ja hintaluokka on myös hieman eri.




-op-

« Viimeksi muokattu: 03 Lokakuu, 2009, 13:16:13 kirjoittanut Vispilä »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #46 : 03 Lokakuu, 2009, 13:27:44 »
Lainaus
Paljonko koko kopteri nyt sitten maksaa sähköineen? Onko nämä Leluja.netin listassa olevat osat hyviä? kannattaisiko joku osa korvata paremmalla ja jos, niin millä?

1. Akku: Li-Po 11.1V 1800-2400mAh
2. Laturi
3. Vastaanotin: 6- kanavaa
4. Lähetin: EK2-0406J tai EK2-046G 6- kanavaa
    (120 asteen CCPM, helikopteri malli)
5. Servot: AMIG 151020 pääroottori (3kpl)
    AMIG 150718 Peräroottori (1kpl)
    tai vaihtoehtoisesti E-SKY EK2-0508 servo (4kpl)
6. Gyro: EK2-0704B Head lock gyro

Akuksi laittaisin itse 2400mAh, koska 1800mAh:llä lentoaika jää melko lyhyeksi, ja on turhan kevytkin peräpainoiseen kopteriin, laturiksi mikä tahansa mikä näyttää sisään menevät milliamppeerit, radioksi mikä tahansa 2.4 gigan tietokoneradio, jolla saa koneen säädettyä paremmin kuin Eskyn "Mao mankoilla", Amigin servot vaikuttaa toimivlta ja tarkoilta, Eskyn gyrosta ei ole kokemuksia, pöydällä olisi kyllä yksi testiä varten mutta saa nähdä milloin jaksan vaihtaa Amigiin.

-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Klaus

  • Vieras
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #47 : 07 Lokakuu, 2009, 21:39:02 »
Onko tämä kopteri nyt sitten "raadin" hyväksymä? ;)

No luultavasti hankin kuitenkin Gaui hurricane 550 kopterin... Vai onko kokeneemmilla jotain vinkkiä

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #48 : 07 Lokakuu, 2009, 23:36:31 »
Tuoltahan niitä vinkkejä ja keskuteluja löytyy pilvin pimein kun selaa läpi ^^

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Harri

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: AMIG 450 Full metal edition
« Vastaus #49 : 07 Lokakuu, 2009, 23:46:51 »
En tiedä onko "raadin" hyväksymä, jos se on sinulle tärkeää niin osta mikä tahansa Align ;D. Itse olen ollut tosi tyytyväinen Amigiin ja se riittää minulle. Ilmat vaan eivät ole suosineet viimeaikoina treenailua ::).
Gaui:sta mulla ei ole mitään tietoa. Eikös tuo ole vähän isompi vai hämääkö mallinumero 550? Onhan noita foorumilaisilla, varmasti ihan hyvä peli.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2091 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Lokakuu, 2009, 19:42:45
kirjoittanut mrsaila
10 Vastauksia
8823 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Tammikuu, 2010, 18:13:30
kirjoittanut Iski
3 Vastauksia
3035 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2010, 22:11:07
kirjoittanut jamppa991
22 Vastauksia
9336 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Marraskuu, 2010, 20:53:54
kirjoittanut mikuni
8 Vastauksia
4738 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Elokuu, 2016, 13:36:38
kirjoittanut Perusmalli QRX-350