Kirjoittaja Aihe: JR 11X ZERO  (Luettu 10895 kertaa)

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
JR 11X ZERO
« : 03 Lokakuu, 2009, 11:33:00 »
JR on julkaisemassa uuden lähettimen, jonka nimi on 11X Zero.

Muotoilu näyttää promokuvissa aika uudenlaiselta ja tossa ilmeisesti jotain uutta suunnittelussa. Oliskohan hekin laittaneet telemetria tietoja Hitec Auroran tyyliin. Paljoa tietoa tossa ei ole ja timeri laskee alaspäin 4:stä päivästä, joten eiköhän pian saada uutta infoa.

Jonkun huhun mukaan tämä tehtäisiin Kiinassa, mutta tätä ei varmaan kannata ottaa vielä tosissaan. Ominaisuuslista kiinnostaa.

-
« Viimeksi muokattu: 03 Lokakuu, 2009, 11:34:31 kirjoittanut Maikko »

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #1 : 03 Lokakuu, 2009, 18:25:35 »
Uuuuuu....

No tuossa tulee sitten kait se vastaus mitä olen odotellut :) Kun 12x alkaa jo olemaan "vanha" konsepti ja futten 12Z kiinnostaisi, mutta JR olla pitää...
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa Affen

  • Seniori torppari
  • *****
  • Niilo Koivunen
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #2 : 03 Lokakuu, 2009, 18:26:43 »
Wuu, tahtoo!! 8) Enpäs tilaakkaan sitä spektrumin moduulia vielä, kattoo mihin tuon hinta asettuu :P

JCA

  • Vieras
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #3 : 12 Tammikuu, 2010, 19:23:06 »

On toi vaan törkiän makian näkönen. Taitaapi minun seuraava lähetin olla siinä, kun ei hintakaan kovin korkealle noussut.  8)
http://www.world-of-heli.de/en/elektronik/sender/sender-11-x-zero-mit-rd-921-empfaenger.html

Mjoo, kattoo helmikuussa tai maaliskuussa/lähempänä kesää uutta raattioo, mutta ihan pätevän olonen ominaisuuksiltaan tuokin.

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #4 : 21 Tammikuu, 2010, 22:42:46 »
Koskahan Suomeen mahtaa tulla jonnekki kauppaan, ni vois mennä hypelöimään... onko kenelläkään mitään aavistusta?
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #5 : 21 Tammikuu, 2010, 23:39:11 »
Koskahan Suomeen mahtaa tulla jonnekki kauppaan, ni vois mennä hypelöimään... onko kenelläkään mitään aavistusta?
Suomessahan ei taida kukaan myydä JR:n raatioita, joten hypistelemään ei taida päästä.

Poissa Toni

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #6 : 11 Helmikuu, 2010, 21:43:24 »
Sabeen tulossa lähiaikoina ko mankkaa mutta valitettavasti 35 mhz mallina. Hinta asettuu näillä näkymin sinne 500-600 eskon välille.
Hirobo Sceadu / Lepton / Turbulence
TT Raptor 50 / MiniTitan
OS / YS
JR10X / Spektrum
Funtech /MP2 Byron SAB RC Sabe Luottokunta

JCA

  • Vieras
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #7 : 11 Helmikuu, 2010, 22:00:24 »
..mutta valitettavasti 35 mhz mallina..

Eihän siinä ole mithään valittamista, asiaa! :D

Rotary

  • Vieras
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #8 : 14 Helmikuu, 2010, 21:41:11 »
..mutta valitettavasti 35 mhz mallina..

Eihän siinä ole mithään valittamista, asiaa! :D

Joo ei, sillä piiskalla voi ottaa kopun lennosta kiinni tai tökätä swidduilevalta katsojalta silmän puhki......ja kaikki tämä..3 metrin päästä  ;D

Rotary

  • Vieras
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #9 : 14 Helmikuu, 2010, 22:05:49 »
Tiedoksi muuten kaikille DX6:tta vihaaville että 11X on toteutettu samalla rulla-valikolla. Itselle se sopii, koska pidän siitä, mutta toiset taas ei.

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #10 : 24 Huhtikuu, 2010, 22:28:35 »
Onko kukaan koskaan päässy näkeen livenä vielä ko. radioo? Ite oon koittanu kaivaa nettiä ja foorumeita että sais vähän jotain lisätietoa, mutta tuntuu olevan vielä täällä euroopassa tuo radio sellanen "tulossa oleva" -juttu.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #11 : 24 Huhtikuu, 2010, 22:29:41 »
Onko kukaan koskaan päässy näkeen livenä vielä ko. radioo? Ite oon koittanu kaivaa nettiä ja foorumeita että sais vähän jotain lisätietoa, mutta tuntuu olevan vielä täällä euroopassa tuo radio sellanen "tulossa oleva" -juttu.
Ihan vähän aikaa sitten kaivoin minäkin infoa tuosta eikä se näytä olevan myynnissä ainakaan tässä maanosassa...

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #12 : 29 Huhtikuu, 2010, 23:00:25 »


-

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #13 : 20 Elokuu, 2010, 20:03:02 »
Joko joku on hommannu moisen? Voisin lähteä X-kursiolle lennättään vähän kauemmaskin jos pääsee räplään radioo. Oon jo 5 - 10 kertaa ollu tilaamassa, näistä ainakin 8 kertaa jo laksenu toimituskulut ja ollu parin klikkauksen päässä tilaamisesta. Vielä oon malttanu... kohta ei voi malttaa enää...
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #14 : 20 Elokuu, 2010, 20:04:39 »
Eikös Plagvella oo tollainen kapistus...

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #15 : 28 Elokuu, 2010, 20:58:06 »
Meinas 3DMastersseista lähtee messiin 550 eur hintaan:)

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #16 : 28 Elokuu, 2010, 21:06:35 »
Omani sain tilattua 699USD. Noin 550€. Ihan kivahan se on :)

Välillä tulee hyvä mieli kun pääsee räplään jotain uutta... ja omaa...
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #17 : 28 Elokuu, 2010, 21:09:54 »
Välillä tulee hyvä mieli kun pääsee räplään jotain uutta... ja omaa...
Ja kysehän oli vissiin mankasta..?  ;D

Poissa Azzuras

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #18 : 28 Elokuu, 2010, 21:42:32 »
Välillä tulee hyvä mieli kun pääsee räplään jotain uutta... ja omaa...
Ja kysehän oli vissiin mankasta..?  ;D

hahaha likanen mielikuvitus ;)
CopterX 450
HoneyBeeKing

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #19 : 29 Elokuu, 2010, 09:26:10 »
Sanoisinko että aika terve ja hyvä mielikuvitus;) Mankka on kiva räplätä...
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #20 : 06 Toukokuu, 2011, 20:31:41 »
Mulla hävis gyro valinta valikosta kokonaan. Osaako joku kertoa mistä moinen johtuu? Eli se näkyy sellai harmaana kyllä muttei ole valittavissa.

Alan vissiin olemaan jo liian vanha ku ei jaksa selvittää ite... ;D

Ei muuten, mutta nostelin tuossa proota hieman ekaa kertaa ilmaan ja gainia tuntu olevan "hieman" liikaa. Nyt ei saa tiputettua mistään.

EDIT: Itse itselleni vastaten, lentotilat oli näppärästi asetettu rudd switchille jolloin gyro menu meni pimeäksi kun oli saman katkaisijan takana. Eli lentotilat takaisin flmode-switchille, gyro menu ilmestyi. Sieltä switch auto ja sitten lentotilat takaisin rudder switchille.

Avot! homma toimii, peitto heiluu...
« Viimeksi muokattu: 06 Toukokuu, 2011, 21:15:34 kirjoittanut ropellihattu »
Nada

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #21 : 04 Syyskuu, 2011, 22:04:47 »
On muuten sitte zerossa yks idioottimaisin ominaisuus johon olen törmännyt: throttle cut ei toimi jos on holdi päällä. Ei mikään showstopper mutta ärsyttää...
Nada

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #22 : 04 Lokakuu, 2013, 12:37:51 »
Tätä toosaa ei kai oikein paljoa ole Suomenmaalla, mutta kysyn ny kumminni.

Aattelin, että voisin yrittää päivittää softan.

Ohjeet sanoo, että paina alinta vasenta nappulaa pohjassa ja anna virtaa. Pitäis mennä päivitystilaan. Mun nyt vaan kyselee sitä perinteistä RF power on/off, eli ihan normi startti.

Millä juutaksella ton saa tottelemaan? Tässä on vielä sellanen koukku, että mun on moduulilla ja tätähän on myös kiinteenä. Mutta JR:n päivityssivun model number täsmää, joten vois kuvitella ettei ole siitä kiinni.
Nada

Poissa jkaija

  • Pro torppari
  • ****
  • #0053
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #23 : 04 Lokakuu, 2013, 16:02:58 »
Tätä toosaa ei kai oikein paljoa ole Suomenmaalla, mutta kysyn ny kumminni.

Aattelin, että voisin yrittää päivittää softan.

Ohjeet sanoo, että paina alinta vasenta nappulaa pohjassa ja anna virtaa. Pitäis mennä päivitystilaan. Mun nyt vaan kyselee sitä perinteistä RF power on/off, eli ihan normi startti.

Millä juutaksella ton saa tottelemaan? Tässä on vielä sellanen koukku, että mun on moduulilla ja tätähän on myös kiinteenä. Mutta JR:n päivityssivun model number täsmää, joten vois kuvitella ettei ole siitä kiinni.
Olet tehnyt muistikortille tarvittavat kansiot ja päivitys tiedostot oikeaan kansioon ?
Ohje on oikeassa, vasen alanappi pohjaan ja virrat päälle. Onhan akku ladattu täyteen ?
Itse kun päivitin niin huomasin että on turhan tarkka siitä muistikortista, jouduin erikseen ostamaan uuden 2GB SD kortin jotta sain päivityksen onnistumaan.
Oma laitteeni on; MacGregor|JR Model: NET-P111ES ja kyseessä on moduuli laite.
RJX; Extreme X-90Gas
ESky; -BeltCp, Smart
JR 11X Zero

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: JR 11X ZERO
« Vastaus #24 : 04 Lokakuu, 2013, 16:42:32 »
Tyhmä minä. Tsekkasin kerran vielä kortin sisällön niin olin pudottanut VERUP:n juureen kun sen piti mennä JR:n alle jonka mallien varmuuskopsu oli jo luonut... :D

Kiitos kommentista, aiheutti ylimääräisen tarkistuksen jolla vika selvisi.
Nada