Noniin, päästiinhän se hyvissä säädöisäkin oleva kopu torppaamaan.
40cm lumihangen päällä taivaslentoa harjoittelin, alla jotain 9 akullista, joista 4 jo mulle erittäin sujuvaa menoa. Tiukkia kaarroksia välissä, nose-inniä muutamia kymmeniä sekuntteja ja muuta. Sitten, yks akku vielä latingissa, ja tunnin tauon jälkeen pyydän veljeä että lähtee kuvaamaan. Minuutin verran erittäin vapisevaa menoa ja sitten orientaation hukkuminen --> en luottanut itseeni vaan silmiini ja kyljellään penkassa.
Meni canopyholderit (toinen meni, laitoin metalliset tilalle, joita ei saanu kiinni kunnolla, joten testilennolla toinen metallinen hävis, nyt siis kaksi paritonta), flypar ja pääratas. Pääakseli tai lepari on jompi kumpi vähän tod.näk. todella hienosti vino, koska vähän tärisee tietyillä kierroksilla. En nyt kuitenkaa vaihda, ku ei ole täällä maalla hyviä työkaluja mukana.
Mulla olis torpista videokin, mutta nyt vielä vi*** niin paljo, että en jaksa laittaa. Ehkä myöhemmin. Nyt kopu on taas lennettävässä kunnossa, eli ehkäpä aamulla yritän saada jotain videolle. Samalla ehkä laitan torpinki tänne.
EDIT: Pitäs vissii pyytää joku joskus salakuvaamaan, ku aina tutisee heti ku kamera paikalla