Joo hiirimatto vaikuttaa paljon.
[OT]
Muutama huomio pelistä:
- Tuota satunnaislukugeneraattor
ia ei alusteta millään siemmenellä (ei nyt bugi, mutta vähä huono toteutus)
- Ainakin jollain selaimilla tuntuu laatikot lähtevän joskus selvästi nopeammin liikkeelle. speed -muuttujaa ei alusteta ollenkaan, joten saattanaee välillä saada arvonsa suoraan muistista --> lähtee liikkeelle noepudella johon viimeisin peli jäi...jos ei poistu välillä sivulta tjsp.
var curX, curY, curX2, curY2, boxX, boxY, moving=0, touch=0;
var gametime=0, started=0, speed;
var starttime, endtime, finaltime=0; //pass finaltime to popup window to ask for initials
var enemyxdir = new Array(1,1,1,1);
var enemyydir = new Array(1,1,1,1);
// The blue boxes would not stop in Firefix so had to add this ugly hack...
var lukko = 0;
//to make it more interesting lets put some random numbers to start the boxes in unpredicatable angles
// I'm still trying to figure out how to make a random number between -20 and +20)
var r1=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r2=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
var r3=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r4=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
var r5=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r6=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
var r7=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r8=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
// Here are two ways of doing random numbers
//random_num = (Math.round((Math.random()*9)+1))
//var randomnumber=Math.floor(Math.random()*11)
[/OT]