Uusin heräteostos on käytetty Raptor Titan 50 SE redline 0.53 motilla, savoxin ja futten servoilla + 401 gyrolla.
Rapicon 30% nitroa tuli ostettua muutama gallona. 6 tankillista olen säätänyt mottia ja se on miltei hyvä. Luin OP:n säijettä muutaman vuoden takaa ja sen voisi miltei kopioida tähän suoraan motin säätämisen osalta =)
Käy ja kukkuu, lähtee hienosti käyntiin, tyhjäkäyntiä käy puhtaasti ja kierroksia ottaa ok. Idle on keskeltä 60% mitä ohjekirja suosittelee, kierrokset on siinä siedettävät, en ole mitannut vaan menee ihan korvakuulolta.
Ongelmaa on harvakseltaan pätkivä käynti, olen koittanut väännellä ja käännellä kaikkia kolmea mahdollista säätöä kaasarissa, mut en saa paremmaksi. Ei ole huono näinkään, mut voisi olla hitusen parempi, käyntihäiriö häiritsee perää aavistuksen josta syntyy napakkaa pientä heilahtelua.
Kaipa tämä tästä vielä saadaan alueelle, kevyttä kasia kaartelin ja tunnustelin menemään tuossa säädön ohella.
Jaa niin, kopterin mukana tuli Align rce-b6t regu hehkulla, sen laitoin laatikkoon ja teen tässä samalla testiä elämäni ensimmäisen life akun kanssa, 2s life suoraan vastarille. Tuntuisi toimivan ainakin toistaiseksi, perälle ei ole 5.1v stepdownia eikä mitään, kaikkia syötetään suoraan 2s lifellä setupin yksinkertaistamiseksi.
-----------
HK600 on lentänyt 26 akullista, kentällä taas tutkin mahdollisia kulumia, mut en löytänyt mitään huomautettavaa.
Hihnakin on hk laatua ja sillä on nyt lennetty kiristämättä 26 lentoa, en voi moittia. Toistaiseksi olen varsin tyytyväinen hk600gt pilotti.