HK450 ja CopterX 450 laitteet on toistaiseksi talvisäilössä ja lennossa vain HK250GT.
Tänään tässä taas lentelin 8 akullista ja vaikka hivenen tuuleekin niin kyllä tämä hk250gt näemmä sinne vaan menee minne käskee. Vasta- ja myötätuuli lennossa katoaa noste aikaajoin, et saattaa nousta taikka tipahtaa metrin.
Innostuin päivällä koittamaan peruuttelua, kasin päätteeksi 180' käännös ja peräedellä kaarroksen mut, siinä ei näemmä halpisperä enää pidäkkään. Eteenpäin lentäessä en nää sen enempää moitittavaa mut, vauhdilla peruuttaessa tuli hups ja oho tilanne josta tehtiin 10p. pelastus.
Pelimies ois siitä suorittanut jonkun asiallisen 3D kuvion, omat 3D kuviot on vielä aika vaiheessa.
Huomenna uudestaan, jos vain kelit sallii.
-----------
Puuhatilasta löytyy seuraavat systeemit,
1x Raptor 60 V2 futaban servoilla ja 401 gyrolla. TT70 Pro moottori.1x TREX500ESP
2x HK450, 4x hxt900, mystery 40A ja Futaba 401 gyro.
1x CopterX450EA, 4x hxt900, mystery 40A ja 401b gyro.
1x HK250GT 4x hxt900, turnigy 20A ja 401b gyro.
1x Easy metal xs coaxial + muutama extra lipo.
Laturit,
Imax B6
Imax tulitikkuaski 650mah
Robbe Duo-Power
Akkut,
3x 6S 30C 2800mah
8x EFly 25c 2200mah
2x ? 20c 1800mah
2x Turnigy 20c 800mah
2x Turnigy 20c 1000mah
Muut,
Spektrum DX6i ja 3xvastari
PhoenixRC simu
Kuva 1Kuva 2Tulevalle vuodelle taitaa muutama 450 kasaamaton paketti mennä myyntiin ja tilalle iso sähkis, trex600 tai jopa 700.
Aijemmin pohdin 500 mut, kaipa sitä pitää kerralla sitten pompata muutama askel ja jättää se 500 ostamatta.*EDIT, Tallissa on nyt Raptor 60 nitro, pitää todeta et on se sähköllä paljon helpompaa touhuta, ei tarvitse lennätyksiä suunnitella niin paljoa etukäteen. Autossa kulkee miltei aina yksi sähkis ja sillä tulee miltei päivittäin lennettyä, liitin kiinni ja ilmoille.