esitän eriävän mielipiteeni! (näköjään monen mielipiteeseen)
mulla nyt ei oo vielä niin hirveesti dataa isoista cycklimääristä mutta noista turnipseista ja zippyistä on jotain vertailua kuitenkin!
mulla on 500 rekkulaan 6 akkua ja kaikki on tuolta kiinanmaalta
1kpl Turnigy 6S 2200mAh 30C (30-40C)
3kpl Turnigy 6S 2650mAh 40C (40-50C)
2kpl Zippy Flightmax 6S 2650mAh 30C (30-40C)
tolla 2200 turnipsilla on nyt syklejä jotain päälle 30kpl ja ei mitään pullistumisia / puutumisen merkkejä vaikka on päässy pari kertaa jopa liian tyhjäksi (menny laturilla koko kapasiteetin verran sisään)...
muilla akuilla sitte vähemmän ku yhteensä on lentoja 110kpl (tai 109½
)
ensimmäinen asia joka paistaa silmään Turnigy vs Zippy kysymyksessä on että Turnigy on paljon asiallisemmin kasassa! päädyt on peitetty ja paketti on paljon viimeistellymmän olonen... seuraava asia on että Turnigyssä on melkein puolta paksummat johdot...
Turnigy Vs Zippy
2 0
seuraavaksi kun rupeaa miettimään virran antokykyä niin jopa toi 2200mAh turnipsi hakkaa isommat (2650mAh) Zippyt joissa sama C luokitus (kapasiteetin takia pitäis luovuttaa enemmän potkua) ihan mennen tullen!
mun ajelut kun on sellasta räimettä niin akuista mitataan kyllä kaikki mahdollinen ulos ja saan kyllä hyvin helposti selville jos akku on puutuakseen... noihin Zippyihin ei ihan niin paljoa ole luottoa ku tosiaan puutuvat helpommin!
Turnigy Vs Zippy
3 0
Luulenpa että ostan tästä lähtien pelkkiä Turnipseja! tai no kyllä se pitää yks hyperioni tilata myös verrokiksi että tietää mistä ihmiset maksaa! (tai sitte vaan kaduttaa ku olis saanu 2½ Turnipsia samalla rahalla
)
molemman merkkiset kiinakennot pitää kyllä (ainakin tähän asti on pitäny) kennot ihan just balanssissa! eli kun on se 80% ajettu ja mittarilla kattoo ni kennoissa on prikulleen samat jänistykset...