Kyllä ottaa pattiin
9700 km ajettu Honda ja menee takuukorjaukseen, ja "VASTA" ensi keskiviikkona !
Jarrutuksessa ilmenee kovaa tärinää, varsinkin kun juhannuksen mökkireissulta tulin broidin kanssa takas, "peräkontti" täynnä tavaraa. Tää tapahtui Tampereen motarilla kun jouduin jarruttamaan.
No, kävin eilen Lahdentiellä, motarilla, yksin vielä kokeilemassa ja tärinä tuntuu jarrutettaessa, ratissa jne....
"Mukavasti" tämäkin kesäloma alkoi............
Tänään vein Pitskun Vehhoon aamulla. Soittivat about 11:45, ettei ole mitään vikaa kärryssä koeajon jälkeen
Sanoin, että "tiputtakaa" renkaiden ilmanpaineet 2.1:een, jotka ovat normaalit noille kumeille ja menkää Turun motarille kokeilemaan 120:n nopeudessa. Lupasivat sen tehdä.(kerroin tarkat ohjeet, miten kannattaa menetellä
No, sit oli muuta menoa faijan kanssa...)
Aikaa kului, tunti, tonen, kolmas ja sanoinkin faijalle, et nyt ovat "varmaankin" löytäneet vian ja korjaavat sitä. Loppujen lopuksi sama "sälli" ilmoitti, että etu jarrulevyt/palat on nyt vaihdettu ja auton voi noutaa.
Takuuseenhan ne menivät (TOTTAKAI !!)
Asiakas eli tällä kertaa minä, käyttäydyin asiallisesti koko "prosessin" ajan, mut eniten otti pannuun, ettei testiajoa voitu tehdä heti, kuten olin maininnut, sillä olin jo viikko sitten, sekä tänä aamuna selittänyt tarkkaan, missä olosuhteissa vika ilmenee
Eilen yritin myös eräältä saman paikan automyyjältä pyytää koeajoon korjauksen ajaksi autoa, mutta tuli yllättävä vastaus: Et ole ostanu häneltä autoani ja lopuksi yllättäen: EN ANNA ! (Siis kärryy koeajoon). Toivotin siinä mukavaa päivän jatkoa, hänelle.
Enpähän tule häneltä koskaan autoa ostamaan, sillä paikka ja nimi jäivät mieleeni.
Positiivista on, että nyt taas kärry toimii.........