Mites menee ajallisesti, kun kello on nyt kymmenen ja kopterista on moottori ja gyron anturi p@skana.
Jos nyt oikein nopeesti irrottaisi moottorin (puolituntia), purkaisi sen (varmaan tunti laakereiden irroituksineen), kasaisi sen (puolituntia kun lohko ois valmiiksi lämmin ja laakerit holahtaa paikalleen), kattoo heittokellolla kytkimen kohdilleen (puolituntia) ja kiinnittää moottorin putkineen ja kaasuvipuineen (puolituntia), nuppi ja rattaat paikoilleen (vartti).
Huomenna pitää mennä aamulla töihin, hakisi Tonilta uuden gyron jossain välissä, ajaa töitten jälkeen Lahteen, laittaa gyron paikoilleen ja säätäis korjaussuunan sekä liikealueet.
Ylihuomena ajaisi pari tankillista konetta sisään, säätäis seokset parin tankillisen aikana ja sitten kisaan mukaan.
Vissiin mahollista, mutta kun huomenna on pakko mennä töihin ja jos koneesta on veivi tai kampiakseli mennyt, niin löytyykö Tonilta hyllystä ja jos löytyy niin kasaminen pitäisi tehdä huomenna jossain välissä vamaan töitten jälkeen...
Vielä kun jätin itselleni parin tunnin työt tälle illalle kotona tehtäväksi, eli sen pari tuntia voi laskea tohon ylimpään hässäkkään mukaan.
Pähkäilin myös jos ajaisi kisat läpi jonkun kopterilla (jos nyt joku hullu moisen mun käyttöön antaisi), mutta on varmaan aika turhaa tutustua kisoissa toisen maun mukaan säädettyyn kopteriin ja ääntelehtiä että 'Oho!' 'Huh!' 'Pahus!' jne.
Jos osaisi edes omalla kopterilla ajaa liikkeet puhtaasti, niin olisi edes toivoa kohtuulliseen suorituksen muitten leluilla.
Taidan laittaa pokaalit matkahuollossa Lahteen tms mestaan ja vetäistä tuopillisen tai pari tammitynnyrissä kypsynyttä juomaa ja kurkata lauantai illalla tulokset netistä.