Mulla on oma auto nyt kolmatta viikkoa AUTOMAALLA huollossa.
- Korikorjaus (vähän uutta kylkeä, puskurit, ehkä rengasta, vähän renkaan "tukivartta" ja sensellasta..)
- 60tkm huolto
- Vikojen korjausta, kuten vaihdelaatikko
No tossa perjantaina tuli tietoa että kaikki muu "on tehty" (niin varmaan joo), mutta vaihdelaatikosta nyt vihdoin löytyi se vika (olen valittanut siitä tammikuusta 2011 lähtien, lähes vuoden). Vaihteensiirtäjän vaijeri on poikki, tästä johtuen ei mee kakkonen sisään.
No homman kruunasi vielä se, että kyseistä vaijeria ei löydy Suomesta. Laittoivat Gyntherille viestiä että rakentelis mulle yhden vaijerin ja toimittais sellasen Suomeen asap, mutta aikaa voi kulua.
Ei tässä mitään, mulla on hyvä laina-auto ollu tän viimeset kaksi viikkoa.
Pattiin ottaa vaan se, että Hertz:n laina-auto soppari päättyi tänään aamulla.
- Automaa ei osaa sanoa asiaan yhtään mitään, käskee soitella Hertzille.
- Hertz taas ei suostu jatkamaan sopimusta ennenkuin saavat Ifiltä vahvistuksen että If maksaa laina-auton kulut heille. Autoni oli siis korikorjauksessa niin Ifin vakuutukseen kuului toi C -luokan laina-auto.
- Ifiin ei ole saanut koko aamuna yhteyttä.
- Minä EN ole palauttamassa laina-autoa ennenkuin siellä odottaa varmasti mulle toinen auto tilalle tai saan omani takaisin.
* Jos nuo vaatii että lähden tota laina Focusta palauttamaan niin käyn ensin ettimässä Espoon kurasimman tien ja toi auto palautetaan sinne niin että siinä ei ole edes puolta neliösenttiä esillä paljasta maalipintaa. Tällä hetkellähän se kimaltelee blinginä tuolla parkkiksella, sisätilatkin on imuroitu. Joojoo vuokra-autoja ei pestä, mutta alko ottaa pattiin kun se oli niin kuranen.
** Tässä samalla kun tätä kirjottelin niin bluethooth händsfriillä juttelin Hertzin edustajan kanssa. Ei ne vaan jousta, ei sitte millään.
Sitten me odotamme että saadaan Ifiin yhteyttä.
Kyrsii tuhlaa ainoat vapaapäivät tälläseen pskaan kun voisin istua tossa sohvalla ja pelaa BF3:sta tai GT5:sta tai lähteä vaikka kuvailemaan tai editoida vaikka dokkaria. PRKL! Nälkäkin on ja jääkaappi on näköjään tyhjä, pitäs kauppaankin keretä.
E: If pelasti päivän, jonottaa sai mutta asiakaspalvelu oli ystävällistä, asiantuntevaa, nopeaa ja erittäin laadukasta!
Auto on nyt sitte vielä käytössä 18.11.2011 asti, jos jatkuu niin taas puhelua ihan suoraan Ifille. 40 päviää on limitti mitä voivat tota autoa mulle maksaa.
Jos Focus on 40 päivää 60tkm huollossa ja parin puskurin vaihdossa niin aika laadukasta taas Automaalla