paketit häviää tai hidastelee aina juuri silloin kun ne on tärkeitä ja niillä on kiire.
maanantaina tilattu paketti fast-ladilta on kadonnu jonnekkin ja siinä on bling osat jotka tarviin ihan ensimmäiseksi että saa alotettua ton roottoksen kasauksen...
pistin eilen viestiä että ei näy missään seurannassa ja normaalisti olis jo mulla kädessä...
fast-ladille tyypilliseen tapaan asiakaspalvelu pelas taas loistavasti ja vastasivat heti ja lupasivat soittaa royal mailille ja tiedustella paketin kohtaloa jonka jälkeen ottaa taas yhteyttä...
vaan eipä oo kuulunu enää mitää

pitäis 30min päästä lähteä töihin ja sitte paketin hakeminen on jo turhan vaikeeta ku pääsen vasta klo 23 töistä... eli tais jäädä kasaamatta

oma veikkaus on että tracking numero on väärin koska ei näy ollenkaan kummankaan pään seurannassa ja paketti on luultavasti tossa lähipostissa tms. saapumislappu on tietenkin yöllä töistä tullessa tossa eteisen lattialla odottelemassa ja sen saa hakea vasta maanantaina

kyllä ne parhaatkin välillä tyrii!
sais kyllä yleistyä toi smart post systeemi niin että olis ihan aina oletuksena... viikolla hain ton verkkokaupan rotan tollasesta automaatista joka on tossa kauppakeskuksen aulassa ja vaikka olin ekaa kertaa asioimassa siinä niin meni varmasti alle 10 sekunttia etttä mulla oli paketti kädessä! todella helppoa! kännykkään tulee 6 numeroinen koodi tekstiviestinä ja se näppäillään koneen ruutuun jonka jälkeen oikea luukku aukeaa ja saat pakettisi!
nopeaa ja äärimmäisen helppoa! voit hakea sen paketin illalla postin sulkemisen jälkeenkin eikä mikään estä hakemasta sitä viikonloppunakaaan

ennustan että postikonttoreita suljetaan kohta ku noi yleistyy... sen verran kätevä on