Mulle jaettiin hobbykingin pakettia, jakokuski soitti että oonx kotona, sanoin että en, että tuu toho kilsan päähän ohviselle.
Sanoin että kiitti sulle kun vaivauduit soittaan, kun dhl kuskit ei paljoa vaivaudu, vastaus:
"noooh, en mäkää ois muuten soittanu, mutta oli tälle päivää sen verran vajaa kuorma että kerkes..."
Mutta itse aiheeseen:
- möin torppaamatonta mcpxää, jota en tosiaankaan ole torpannut.
Ostaja tuli toiselta puolelta suomee tänään kopua hakemassa, esitellessä romuja osu silmään että peräputki halki.
Olin kevyesti wtf, ei mitään havaintookaan että missä ois voinu ottaa kipua, veikkaisin että joko a) lapset tai b) kuljetuksessa itsellä, monasti autossa lyöny kopun kakaroille kätee että piä tota.
Hillomunkki plopsahti, olin käynyt aikaisemmin hakeen 2mm kuitutankoa että jatkan putkee kun jaksan, äkkiä hakeen se kämpiltä ja harjotuslandarit kaupantekijäisiksi = all happy.
- quadi kahden lennon jälkeen lentokiellossa, joko kingin lastulevyrunko ei kestä tuota massaa tai/ja yks ropelli rankasti epätasapainossa = osia lenteli kesken lennon.
Ja toki "oikee" runko on vielä jossain merellä seilaamassa = ei lentoja mulle.
- tossa kolmen hujakoissa olin hiekoittelemassa pyöräkuormaajalla, kone linkussa ahtaassa pihassa ja pakkia päälle = kone meni eteenpäin vaikka pakkipiipperi vinku, kauheella renkkaamisella sain pakin toimin ja suorinta tietä takas varikolle.
Pihassa renasin suunnanvaihtoa eessuntaas, samanlailla jumi.
Tusina renkkausta myöhemmin, ei liikkunut eteenpäin ollenkaan, siinäpä olis ollu näky kun painanu perettäen pitäjän läpi varikolle
Vaihtelin ajosuuntien releet ristiin, korjaantu = rele mykkä.
Noh, sit kaappeja tonkii, ei toki ollut, auto alle ja paikalliseen autotarvikkeeseen, ei ollut, sit biltemaan jossa ei ollut diodillista versio, sitten janhuselle jossa luki ettei käteismyyntiä, sitten JA-toolssiin josta vihdoin löytyi.
Releet vaihtoon ja pihassa ajelin hurua eessuntaas, toimihan se.
Olishan sitä voinu aikasemminki lähtee himaan, onneks tuosta sentään sai ylityökorvausta
- em syystä en ehtinyt käydä kaupassa pyöräkuormaajalla, enkä jaksanut isoon kauppaan mennä mönkkärillä ku saa riisua puoli miestä että viittii mennä ilman että soittavat karhukoplan paikalle.
- kotiin päästessä potkin posteja, ei pakettikorttia, riisuin kamat ja möyhin lisää = pakettikortti välissä (quadin kamerateline automaagivakautuksella), enpä sit jaksanut enää vetää ajokamoja niskaan.
puuh!