Kun viime viikolla autoni pesettäminen meni pieleen (oon jo siitä täällä kertonutkin), niin toissapäivänä tilasin uuden ajan, eiliseksi, autoni käsinpesuun klo 99:99:ksi.
Kun menin sinne pari minuuttia aiemmin, niin sälli sanoi, että menee hommaan puoli tuntia ja yksi auto on ennen mua. Sanoin, et haluan vanteet puhtaaksi (kesikset alla), mutta muuten ei mitään "huippupesua" tarvitse suorittaa.
Lähdin tekemään kävelylenkin ja noin 20-25 minsan jälkeen palasin ja oma kärryni oli just painepesun käsittelyssä. En tiedä, pesivätkö edes käsin (tuskin). Onneksi oli kuudes ja ilmainen käsinpesu ! Yksi vanne ei tullut edes kunnolla puhtaaksi, mutta täysin pottuuntuneena en jaksanut alkaa väittelemään. Ennen he tekivät melko hienosti pesun, jopa talvella, mutta nyt jäi auton kuivauskin huolella tekemättä vaikka olin jo itse paikalla.
Hinnatkin ovat nousseet (saatan olla väärässä), mutta ainakin työn laatu on kärsinyt.
(Vois verrata muihin ammattikuntiin.., jos et mene esim. lekurin vastaanotolle ilman kunnon syytä, niin joudut kuitenkin maksamaan). Mitä, jos nää tekee em. tavalla, niin kait mullakin on samat oikeudet ?. Tilaan ajan, mutta, jos itselläni ei oo aikaa mennä sovittuna ajankohtana, niin mitä sitten...?
Pesupaikan yhteystiedot löytyvät tästä:
http://www.tikkuri.fi/shoplist;jsessionid=BD3D769DFF7E57DB9867385440B2AF76Täytyy sen verran mainita, että positiivista on tuo 20€ / käsinpesu + kuivaus.
Kalliimmaksi tulee, jos pesettää auton monissa pikapesupaikoissa huoltsikoilla.