Nii en siis meinaa sitä ABS rutinaa kun se yrittää estää renkaiden lukkiutumisen jarruttaessa. Meinaan nyt että välillä kun tuun liikennevaloille niin joutuukin painaa yllättävän syvälle poljinta. Kyllä sieltä jarrut löytyy ja se pysähtyy, mut tuntuma muuttuu. Ja jos oon paikallaan siinä liikennevaloissa auto käynnissä, niin eikai polkimen pitäs mennä pohjaan asti ja siis sillon rutista?
Jarrutehoissa ei siis ole oikeastaan mitään huomattavaa muutosta, välillä joutuu painelee enempi, välillä vähempi, ja tosiaan se rutina. Ei fiikkuksessa tommosta ollu..
Mä oon tosta maininnu kans huollossa, kerran vai kaks, lukee iteasiassa noissa papruissa. Kuulemma jarrut ok. Tarjosivat palojen/kenkien puhistusta, maksullista sellasta

Oli Fiikunassakin ABS ja kaikissa muissakin autoissa mitä ajanu vuosien saatossa, tai lähes kaikissa.
Focuksessa oli joo kans ongelmia. Pääosin tosin sähkösiä, eli bluetooth, äänikomennot, aux liitäntä ym. ei toiminu. Sitä resetoitiin ja korjattiin mooooonta kertaa kunnes kyllästyin, rikki ne oli ku luovutinkin auton

Pari kertaa sinne vaihdettiin se "media moduli", toimi aina hetken kunnes hajos.
Sitte siinä oli ne tuulilasinpyyhkijät, jäi välillä vekslaamaan eestaas eikä lopettanu, kunnes hetken päästä jämähti keskelle lasia paikalleen muutamaksi sekunniksi, kunnes palautu alas.
Moottori prakas siinä ihan alkuvaiheissa, kiihdytettäessä nykäs sillain epämääräsesti, niinkö oli 0.5s kadonnu kaikki pelistä. Siitä tiiän vaan että vaihdettujen osien lista oli PITKÄ, muuta mulla ei kerrottu ja sen jälkeen se toimi.