1. Kävin leffassa, takana oleva potki koko kaksi tuntia selkänojaa
2. Pääsin leffasta niin luuri sekoaa käynnistyksessä, ei ihmekkään kun on leffan aikana tullut 4sms, 2@, 1mms, 1 puhelu ja sit vielä joku koitti soittaa mulle jostain numerosta eikä luuri regoinu edes vastausnäppäimeen. JUMA**** jättäkää mut rauhaan, älkää soittako mulle, älkää laittako mulle viestiä -fiilis nousi pintaan!
3. Ajoin huoltoasemalle, rupesin tankkaamaan ja tsiigasin et mitvit vieressä olevat kaks blondia noin 35-40v akkaa säätää ja tutkii oven karmeja. Meinasin alkaa itkemään kun kuulin tovin päästä selkäni takaa "hei täällä on tällänen luukku" -"ai sieltä se tankataan, onpa tyhmässä paikassa!".
4. Lähdin Ruoholahdesta Länsiväylälle, liikenteessä taas pelkkiä runkkareita mitkä menee kirjan mukaan eikä voi millään antaa sitä paikkaa et pääsee rampista sekaan (itellä vauhtia reilusti ja pysty hakemaan kohtaa, mut ihmiset vain kuroo ne pienetkin välit kiinni).
5. Kun vihdoin pääsin siirtymään siihen pieneen auton mentävään väliin niin joku TANAN pappa heittää vilkun päälle ja meinaa tulla vasemmalta kaistalta kylestä sisään?!?!?! JUKOLAUTA!!!!
6. Sit heitin 4->3 talla pohjaan ja kauhiaa vauhtia etiäppäin, 160kmh sitte länsiväylää ku nii hatutti kele.. Sit joku Volvo tuli ohi missä istu kaks nuorta sälliä ja hidastivat vierelle ja jotain nauroivat, jösses et teki mieli vetästä niiden kylesä sisään prkl. Sellanen hetken mielijohde kävi ja ratti liikahti jo millin verran vasuriin.. "liisari, wattö hell, antaa mennä, liisari, paskat, BUAHAHAA...eiss.. ei uskalla..".
7. Muuten vaan ketuttaa..
Mitä tästä opimme?
- Myyn puhelimen pois ja erakoidun
- En enää ikinä aja autoa
- En enää ikinä käy leffassa