No kerro nyt toki enemmän! Miten tapahtumat eteni torppiin? Entä miten sisäänajo alkoi?
OK.
Romut autoon, ja kentälle. Tankkauksen yhteydessä, noin 1/2 tankin kohdalla ihmettelin että mistä tulvii?? No isomman klunkin vaihdon yhteydessä kun ujutin tankkia takaisin, oli toinen kumitulppa jäänyt pois tai sitten se oli irronnut ujuttamisen yhteydessä. Ei hätää, ajattelin sitten koittaa laitteita vajaalla tankilla. Startti tapahtui oikein hyvin. Kone kävi hyvin jne.. Välillä annoin kiekkoja, että nuppikin lähti pyörimään. Tankkasin uudelleen vajaan tankillisen ja pistin pääkoneen tulille. Menin kopukan taakse, ja annoin kierroksia... Olin ostanut biltsusta auton kumimaton jonka päällä kopukkaa käytin. Kun nupissa oli kierroksia, niin huomasin kumimatolla pari irronnutta pulttia! Iski paniikki! Yllätys yllätys, nupissa oli sen verran jenkaa, että ei olisi paljoa tarvinnut lisää niin olisi irronnut kopteri matosta...., jotenkin se siinä vipotti, mutta kun swashin säädöt olin pistänyt peilikuvaksi, niin vipottamisen korjaaminen tapahtui sitten vipottamisen lisäämisenä. Lavat nurtsiin. Toinen lapa hajosi, ei onneksi muuta. Siihen loppui sisäänajo.
Kahvit mäkeen, ja kamat kotiin tarkastuksen kohteeksi. Moni ruuvi oli löysällä! Ehkä lavan menetys olikin pelkkää säästöä, vaikka kasatessa en ollut säästänyt lukitetta.
No, uusi yritys. Akku täyteen ja uudet lavat paikalle, tankki täyteen ja kone tulille. Sitten vasta huomasin, kun meinasin tuhota seuraavatkin lavat, koska sen swashin olin kerpele peilikuvaksi säätänyt..
No nyt swashi toimii oikein, mutta ei ole säädöissä. Huomenna tulee (pitäisi tulla) levelleri jolla sitten laitetaan kamat uuteen säätöön torpattavaksi...
Oisikohan tämä pitänyt pistää torppi-osiolle?