Kirjoittaja Aihe: E-sky honey bee cp3  (Luettu 126976 kertaa)

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #100 : 10 Heinäkuu, 2010, 16:20:00 »
No jaa, olen vähän eri mieltä tuon korkeuden kanssa. Aloitelijalla pettää helposti orientaatio ensi lennoilla kun pää jäätyy jo perän kääntyessä 45 astetta. Eipä korkeus ja tila auta pelastamaan kun ei hoksaa mihin päin pitää korjata kun kopteri kallistuu tai alkaa karkaamaan.  Myös kaasun ja perän käyttö saman aikaan on aloitelijalle hankalaa. Sitä helposti lisää tai vähentää kaasua kun yrittää perää korjata. Sitä sitten tullaan korkealta ja kovaa tonttiinja kopteri hajoaa täysin. Matalalla voi vielä ehkä tehdä aloittelija virheen ja lyödä kaasun kiinni ilman että kopteri on 3 osassa. 
 
Mielestäni tuo pomputtelu on hyvä ja siirtyy rohkeasti leijumaan siihen puolen metrin kokeuteen. Harjoitusjalakset pois heti kun kopteri leijuu jo koko akullisen verran ilmassa.

Rity

  • Vieras
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #101 : 10 Heinäkuu, 2010, 16:31:02 »
Harjoitusjalakset pois heti kun kopteri leijuu jo koko akullisen verran ilmassa.
...ja osaa laskeutua tasaisesti.

Oma mielipiteeni on taas että rikoin beltit monesti juuri sen takia että yritin leijuttaa alle 50cm korkeudella, se vempain vaan muuttu paljon vakaammaksi silmien korkeudella ja helpompi hahmottaa asento.
Makuasioita, mikään näistä ei ole ainoa oikea tapa,

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #102 : 12 Heinäkuu, 2010, 07:25:52 »
Joo näin se taitaa olla. Oleellinen asia ainakin mulla oli että ostin kunnon radiot joihin sai ohjelmoitua kaasukäyrät. Homma toimii nyt aivan eri tavalla. Maan pinnan epätasaisuudet myös vaikuttaa virtauksiin lapojen alla ja jos leijutaan edes siinä silmien korkeudella, niin sitä vaikutusta ei silloin ole. Mutta aloittelijaa hirvittää kyllä jo tuo 450 sarjan kopterin äänikin, kun se muistuttaa sirkkeliä,,,,heh
Kokeneemman opastusta olisi myös saatava heti alkuun mutta mistäs sitä jos ei seudulla ole kopterimiehiä,,
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #103 : 12 Heinäkuu, 2010, 09:35:33 »
Kokeneemman opastusta olisi myös saatava heti alkuun mutta mistäs sitä jos ei seudulla ole kopterimiehiä,,

No jos ei mitekää muute tunnu onnistuvan ni ainaki jos tulee syysleirille, ni siellä sitä tietotaitoa on. En kylläkään puhu omasta puolestani nyt, mutta kuitenkin...
Sitten on kiva lennellä ku on säädöt jätkien kanssa viilattu kohilleen.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #104 : 19 Heinäkuu, 2010, 14:24:36 »
Enpä muista nyt tuliko tätä videoo koskaan postattuu foorumille, en jaksa selata vanhoja viestejäni.


Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #105 : 19 Heinäkuu, 2010, 14:34:22 »
On säädöt melko pahasti keturallaan, jos tykkänään väärinpäin lentää...
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #106 : 20 Heinäkuu, 2010, 11:09:57 »
Joo minunkin mielestä. Vai oliko lennättäjä väärinpäin,,heh ;D
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Ghostman_132

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #107 : 17 Elokuu, 2010, 13:28:52 »
Hei kaikki!

Hankin tämmösen kopterin tossa ihan kokeilu mielessä, jotta näkisi innostaisko homma. Muuten rupeaa sujumaan, mutta toi lataus on toivottoman hidasta. Se lataa tota akkua semmosen 3 tuntia, vaikka lennätyksen jälkeen kennojen jännite ero on maksimissaan 0,2 volttia. Mikä tässä laturissa nyt oikein mättää? Onko muilla samanlaista? Mistä sais halvalla vaihtoehtosen laturin säädettävällä latausvirralla?

Poissa varjo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #108 : 17 Elokuu, 2010, 13:52:23 »
itse tilasin n. 1kk sitten moisen...

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6590

ja ainakin vielä on erittäin loistava peli.. tähän tarvii tietenkin sopivan virtalähteen vielä, ite otin related products
valikosta imaxin virtalähteen.... tähänkin vielä tarvii eu virtapiuhan mutta itsellä oli ainakin noita lättänäpäisiä
lojumassa laatikonpohjalla. Vaikuttaa tarkalta ja nopealta laturilta, oma 1500mAh 20C akku latautuu 1.2A noin
70-80min, balance-latauksella.

Kuten sanoin, 1kk sitten tilasin ja ainakin tällä hetkellä vielä voin hyvillä mielin suositella....
Honey Bee King III

Poissa Simo_M

  • Pro torppari
  • ****
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #109 : 17 Elokuu, 2010, 14:25:07 »
Hankin tämmösen kopterin tossa ihan kokeilu mielessä, jotta näkisi innostaisko homma. Muuten rupeaa sujumaan, mutta toi lataus on toivottoman hidasta. Se lataa tota akkua semmosen 3 tuntia, vaikka lennätyksen jälkeen kennojen jännite ero on maksimissaan 0,2 volttia.

Jos akuissa on oikeasti 0,2V eroa, niin se on paljon, onkohan akut ajettu liian tyhjiksi. Hyvissä akussa eroa on 0,02-0,05V.

Poissa varjo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #110 : 17 Elokuu, 2010, 14:42:32 »
Lainaus
Jos akuissa on oikeasti 0,2V eroa, niin se on paljon, onkohan akut ajettu liian tyhjiksi. Hyvissä akussa eroa on 0,02-0,05V.

E-skyn akku tod. näk ja laturi. En yhtään ihmettele moisia lukemia. Itsellänihän oli e-sky laturin "täyteen" latauksen jälkeen jännitteet 4.11, 4.15 ja 4.18.
Kyseessä siis e-skyn 3s 1500mAh 20c akku, tolla gt:llä ku latailen niin ollaan 4.19 - 4.20 aika tasasesti. Ja tämän tietenkin varmistellut vielä testerillä.
Honey Bee King III

jhelmine

  • Vieras
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #111 : 17 Elokuu, 2010, 19:02:48 »
Noi hivenen matalemmat kennojännitteet saattaa tarkoittaa myöhemmin pidempää käyttöikää akulle. Tuo on ollut tilanne muutamien lion-akkujen kanssa (valmistajan speksi). Kumpikaan akkutyyppi ei kestä ylilatausta tai kovin tyhjäksi purkamista.

Toinen on että toisinaan sen akun viimeisen kymmenyksen latauksen voi keskeyttää, kun lataa myöhemmin täyteen (=säilyttää täytenä) ja ei tyhjemmällä akulla mene liian tyhjäksi (esim 25% aina jäljellä jokaisessa kennossa). Se viimeinen kymmenen prosenttia ottaa ehkä puolet koko latausajasta...

Poissa Ghostman_132

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #112 : 17 Elokuu, 2010, 23:45:09 »
Joo no en muista oliko ero 0,2 vai 0,02 volttia :) Mutta 2 kennoa oli täysin samat ja yksi oli vähän täydempi lennätyksen jälkeen. Latauksen jälkeen kaikki akut ovat täysin samat eli 4,22 volttia (muistaakseni). Nyt löin sitten kulutus mittarin ja katoin kuinka toi laturi sitä akkua lataa. Niin huomasin, että se latailee sitä jonkun 20 sekuntia 14-16 watin teholla ja sitten tipahtaa 5-6 wattiin. Eli ilmeisesti se silloin mittaa jännitteitä. Mutta tämä ei siis lataudu niin, että pikalataus kestäisi aina sinne 80% asti. Vaan mittailee vähän väliä ja ne kestää myös sen 10-20 sekuntia. Ja mitä täydemmäksi akku tulee, sitä useammin se sitä mittailee.

Täytyy kyllä hankkia uus laturi tohon. Aivan onneton toi nykyinen. Minkäs kokoisia akkuja te ootte tonne saanu ängettyä, niin että painopisteen saa pidettyä keskellä?

Ja tuli tänään huomattua semmonen seikka, että sitä taka moottorin trimmiä saa olla kokoajan säätämässä. Kun akun jännite laskee, niin samalla laskee sen perämoottorin kierrokset ja näin ollen täytyy taas trimmiä säätää. Kokoajan saa olla säätämässä. Onko muilla samaa?

EDIT: Toi laturi näyttää ihan pätevältä, mutta paljokos tohon tulee muita kustannuksia ja kauanko kesti saapua? Nyt ainakin näytti olevan varastot miinuksella.
« Viimeksi muokattu: 17 Elokuu, 2010, 23:51:14 kirjoittanut Ghostman_132 »

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #113 : 18 Elokuu, 2010, 11:19:23 »
Ittellä on tuo Lelu-Amin GT-laturi ja hyvin pelaa. Tasaa hyvin kennot ja näyttää ladatut ampeerituntimäärät. Lataa 2500 mAh akun puolessa tunnissa. Et tarvitse kuin kolme akkua niin saat lentää vaikka 24h.
Sulla muuten menee vielä hermot takamoottorillisen kopterin kanssa. Mitään et säästä ostamalla edullisen vaikeasti ohjattavan aloittelijan kopterin.

Mulla oli alussa ainakin 5 kpl erilaisia takamoottorillisia ja Co-axial koptereita (ks. lista alla) ja on vieläkin, mutta sitten kaveri nimeltä Ollonen täältä kopterinetistä antoi vinkin ostaa edullinen T-rex 450 kiinasta jossa kunnon remmiveto perälle. Siitä lähtien, eli toukokuusta, olen lentänyt ilman minkäänlaisia torppaamisia ihan alusta lukien vajaan vuoden lentokokemuksella, ainakin pari akullista melkein joka ikinen päivä.

Entä sitten kun takamoottori hyytyy, sitten vaihdat sen ja taas alkaa temppuilu säätämisineen uudestaan. T-rex maksoi kiinassa 10 dollaria ja rahdin kanssa 53 euroa ovelle tuotuna. Siihen sähköosat niin ei mene 150 euron yli. Tosin omat radiot tarvitset mutta ne pitää olla muutenkin. Esim Fly sky jota myös Hobbyking myy Turnigy merkin alla, 56 dollaria + rahti. Ja pelittää ihan varmasti, niitä on paljon käytössä.

Luottokortti pitää olla ja Paypal-tunnukset, siitä se kopterien maailma aukenee.
« Viimeksi muokattu: 30 Elokuu, 2010, 17:20:45 kirjoittanut kopterifriikki »
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Ghostman_132

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #114 : 18 Elokuu, 2010, 11:52:40 »
Joo oli kyllä tiedossa, että takamoottorilliset ovat surkeita. Hidas vasteaika ja tehoton. Mutta en tajunnut, että ongelmaksi voisi koitua akun jännite. Luulin, että perän ohjaus olisi toteutettu niin, että päämoottorin ja perämoottorin jännitteen suhdetta säädetään. Jolloin tälläistä ongelmaa ei ilmenisi. Leijutustahan tällä nyt ollaan vaan opeteltu. Eikä osatkaan paljoa maksa. Yllätyksenä on ollut kestävyys. Olen jonkun 4-5 kertaa torpannut kopterin ja vielä korkealta ja kovaa. Silti en ole mitään muuta saanut rikki tai vääntyyn kuin lavat ja perä putken.

Mutta jos tämä nyt alkaa enemmän kiinnostaan ja oppii vähän, niin eiköhän sitä tule hommattua vähän parempi kopteri :) Ei vain opiskelijana ole kauheesti varaa laittaa rahaa "leluihin", kun pitäisi niitä koulukirjojakin ostella ;)

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #115 : 18 Elokuu, 2010, 11:58:14 »
Joo näinhän se on, ei voi koko ajan pitää hauskaa. Mutta takaan että homma alkaa kiinnostamaan enemmän kun on kunnon kamat. Itse meinasin lopettaa aikanaan koko homman kun sai koko ajan vain korjailla ja lentoaikaa ei tullut kerrallaan kuin pari minuuttia.

Muuten, tuohon painopisteasiaan, niin hyvin useassa kopterissa on todella pieni tuo akun kiinnityslevy. Levyä kannattaa jatkaa vaikka hiilikuitulevyllä riittävän pitkäksi ettei tarvitse laittaa mitään lisäpainoja mikä taas syö akkuja. Yleinen ongelma, Belt, T-rex, Honey bee 2 etc,, ihme homma,,

Painopisteeseen kannattaa kyllä kiinnittää huomiota, se vaikuttaa lennettävyyteen todella paljon ja on yksinkertainen säätää. Viittaan tällä tuossa profiilissani olevaan tunnuslauseeseen.
« Viimeksi muokattu: 18 Elokuu, 2010, 22:06:49 kirjoittanut kopterifriikki »
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Ghostman_132

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #116 : 20 Elokuu, 2010, 13:35:55 »
Nyt on ostettu kunnon laturi ja ainakin sillä menee tohon e-skyn vakio akkuun semmoset 950mah:ia. Eli ilmeisesti vedän sen aina liian tyhjäksi. Mitään fiksumpaa tapaa ei taida olla kuin ajastin akun varaustilan tarkkailuun? Eikö kaasun käytölläkin ole paljon väliä? Leijuttelu nyt tuskin vie niin paljon energiaa, kuin jatkuvan kihdytykset ja pomputtelut jne. Tuntuu vähän hassulta, ettei tähän ole parempaa kikkaa löydetty  ::)

Ja painopisteen saa ainakin tässä kopterissa helposti kohdilleen. Akun paikasta löytyy semmoset väkäset joita pitemmälle vakio akkua ei kannata työntää. Ja laittaa vaikka nippusiteen sinne taakse sillain, että se estää akkua valumasta taaksepäin.

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #117 : 20 Elokuu, 2010, 14:17:06 »
Varaustilan tarkkailuun ainakin Helipal myy sellaista piipparia joka varoittaa voimakkaalla äänimerkillä ennenkuin akku on liian tyhjä. Mutta ihan vain ajastimellakin pärjää aika hyvin, mittaat vain yhdellä lyhyellä lennolla, kuinka paljon mAh per minuutti kopterisi vie sähköä k.o lentotavalla ja siitä sitten lasket 80 % lentominuutit. Puolen minuutin tarkkuuteen pääsee jo tällä systeemillä.

Monitorointikilkkeet: http://www.helipal.com/battery-monitor.html
Mulla pelittää tämä ihan hyvin: http://www.helipal.com/battery-warning-buzzer-lipo-battery.html
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #118 : 20 Elokuu, 2010, 23:40:33 »
Itte ostin aikoinaan kyseiseen vehkeeseen tälläsen.
http://cgi.ebay.com/RC-Lipo-battery-monitor-buzzer-LED-warning-light-/270621982868?pt=AU_Toys_Hobbies_Radio_Controlled_Vehicles

Hyvin toimi ja ei paljoa maksa. Kannattaa tilata pari samalla kertaa. Postitkin on ilmaisia

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #119 : 21 Elokuu, 2010, 11:53:47 »
Itellä on ihan samanlaisia pari kappaletta, mutta toinen jo hukassa, kun on niin pieni...

Olen pitänyt ihan viimeisenä lukkona, sillä se laskee akun jo vähän liian tyhjäksi. Kiinalaisilla Turnigyilla ja Flightmaxeilla sisään menee jo 1900-2000mAh (2200mAh) kun hälytin alkaa piippaamaan. Kaverin kalliimmat Dualsky-akut hyytyvät muutaman sekunnin päästä hälytyksestä. Dualsky ilmeisesti pitää jännitteen ylhäällä loppuun asti ja kyykkää sitten kerrasta. Käytännössä on jo todella kiire alas kun hälytin alkaa huutaa.

Itsellä on lähettimessä ajastin se, minkä perusteella käytännössä toimitaan ja lipohälytin viimesienä oljenkortena, jos jokin häikkä tulee esim ei muista laittaa ajastinta käyntiin.
« Viimeksi muokattu: 21 Elokuu, 2010, 11:55:45 kirjoittanut B12 »
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Ghostman_132

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #120 : 21 Elokuu, 2010, 12:00:43 »
Joo täytyypi laittaa tommonen tilaukseen.

On taas ollut lisää mystisiä ongelmia eilen ja tänään. Eli välillä kun lennättää koneesta häviää sähköt. Kone voi olla vain muutaman metrin päässä ja se vaan lysähtää maahan. Ja sitten hetken päästä ne palautuu. Ajattelin, että kyseessä on radio häiriö. No vaihdoin varmuudeksi uudet paristot lähettimeen ja kaveri lähti kuskaamaan konetta minusta pois päin niin, että moottori oli kytketty irti (varmuuden vuoksi). Emme kuitenkaan kovasta yrittämisestä huolimatta saatu millään radioiden häiriötä aikaiseksi, vaikka etäisyyttä oli joku 30 metriä. Voisiko vika olla nopeuden säätimessä? Kuumentumisesta se ei voi johtua, koska tänään häiriö tuli melkein heti kun pääsin ilmaan ja oli myös aika viileetä.

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #121 : 30 Elokuu, 2010, 17:24:19 »
Kyä tulee mieleen vaan että kopterin värinät irrottaa noparin piuhan vastaanottimesta koska ongelmaa ei ole kun kone ei käy  ???
« Viimeksi muokattu: 30 Elokuu, 2010, 17:27:07 kirjoittanut kopterifriikki »
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #122 : 30 Elokuu, 2010, 20:41:39 »
Tarkasta muutkin liitokset, esim akun johdot.. ovatko irronneet tinauksesta.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #123 : 30 Elokuu, 2010, 21:52:04 »
Morjes Ollonen !!

Muuten, off topic juttuna, vinkkaamasi T-rex 450 lentää edelleen mainiosti. Nyt on lennetty koko kesä sellasta kahta keikkaa keskiarvona per päivä. Kyä tää on hianooo !! Suurkiitokset ostovinkistä. Tulepa joskus käymään täällä Hämeenkyrössä !!
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Ghostman_132

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-sky honey bee cp3
« Vastaus #124 : 08 Syyskuu, 2010, 22:05:54 »
Joo-o... Vikaa vaan ei tunnu löytyvän mystiseen radioyhteyden menettämiseen.... kun sitä tossa lennättelee, niin voi päästä kauaskin, mutta silti yhteys voi katketa melkein vieressä. Ja joskus kun yhteys katkee, niin se ei tuu takas pitkään aikaan. Koneessa vaan vilkkuu toi punanen ledi että ei yhteyttä. Alkaa hermot menemään tähän radioon. Jalat on moneen kertaat katkottu kopterista. Mitään muuta ei ihme kyllä ole mennyt, vaikka välillä korkealtakin putoaa.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
16 Vastauksia
11185 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2008, 18:00:27
kirjoittanut sgtpepper
26 Vastauksia
25598 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Maaliskuu, 2012, 21:40:09
kirjoittanut mutka
13 Vastauksia
6125 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Heinäkuu, 2010, 10:15:51
kirjoittanut Queso
2 Vastauksia
3331 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Lokakuu, 2010, 20:22:02
kirjoittanut zxiicci
13 Vastauksia
10498 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Toukokuu, 2012, 11:01:36
kirjoittanut Speedy