Laatupoliisi sanoo että toinen runkolevy oli vähän sinnepäin, ei mitään muoto onkelmaa, vaan vähän liian nopeasti koneistettu ilman nestettä ja tylsähköllä terällä. Oli leikkuu reunoissa vähän semmosta hartsin repeämää yms. joka lähti kevyellä hiomapaperin näyttämisellä pois lähes kokonaan.
Torque Tube ei ole Tube vaan alumiini Tiggu, eli umpi tavaraa johon on hienosti sorvattu sellanen pieni ura jotta näyttäis siltä että ne + muotoset päät ois työnnetty putken sisään
Ruuvit on taattua kiinalaista... pehmeäät! tarvii just sen oikean kokosen ruuvarin jos ei halua hajottaa kantoja...
TT:n laakeripukki sitävastoin oli yllätys. Kahdella laakerilla varustettu alumiini kalikka joka "kiinnittyy" kahdella O-renkaalla peräputken sisään.
Gyröteline on yhtä antirotation bracketin kans, eli peräputken kiinnityspukin halkaisussa ei tartte gyroteippejä uusia!!
Perän lapakulma vipu on muovinen kuten isolla A:llakin, mutta siihenhän on jo saatavana upgreidi alulinkku.
Peräservoteline on tässä mallissa jo valmiiksi alumiinia, toisin kuin isolla A:lla.
Perävaihteen lukitukseen putkeen on sellanen alumiininen tatti perälapojen kans samassa pussissa!
Kopukan kasaamisen aloitan ässä päivän päälle ja ekat lennot otetan ens viikolla mikäli kelit sallii. Tilasin JP:ltä sitä nailoni sukkaa servojohdoille eli tulossa on erittäin "kliini" sähköjen asennus. Kaikki piuhat pyrin tukkimaan runkolevyjen väliin ja kaikki pätkät jotka on näkösällä, uitetaan nailoni punokseen...
Ja Sami, tuu jokupäivä käväseen ja vie tuo
muovikoppa kauas pois täältä...
Ja muuan kuva tän pisimmän mun kirjoittaman jutun perään...
Jatkuu...