Olen vähän samoilla linjoilla, että tälläisen ohjelman tekemisestä on hyötyyn nähden aika suuri vaiva, mutta mikäli joku kokee asian toisin niin vapaasti saa kerätä ja itsekin voin kirjoittaa lukuisat torppini sinne
- ongelma siis ohjelman kanssa on, että tässä on tullut jo esille hajoavat osat ja torppien kustannukset on aika hyvin tossa haarukassa mitä esitetty.
Tässä on mielestäni jo aika ansiokkaasti tullut esille nämä rikki menevät osat ja isot kopterit on kalliita korjata lähinnä siksi, että lavat ja akut on paljon kalliimmat. Itseäni on kuvaus kopterissa vaivannut pitkään epäonni/kädetys ja on tullut liukuhihnalta torppeja talven aikana.
Ikävintä on tosiaan korjaamiseen menevä aika. Töissä käyvällä kun aikaa on vehemmän kun rahaa niin ostaisin heti 100€ korjauksen, jos joku haluaa tälläistä palvelua pistää pystyyn
Kaikkein ikävintä on tälläiset torppi sumat, jotka johtuu siitä, että ei ole tarpeeksi hyvin jaksanut tutkia konetta edellisen torpin jälkeen. Itselläni esim hävisi kuva kopterista pari torppia sitten ja kopteri tuli alas. Tässä hötäkässä yks kenno vaurioitui, jota en huomannut. Sain tästä aikaa erittäin komean torpin kun en ehtinyt tuoda kopteria takas kun jännitteet tippui yht. äkkiä ja kopteri tuli henttaan työmaalla puiseen merkkipaaluun ja ihan kaikki paskaksi
(hintaa noin 350€ + runkolevyt entistä pahempaan kuntoon)
Uskoisin, että en ole ainoa, jolla on jäänyt joku hajonnut osa huomaamatta ja näin tullut uusia torppeja. Ikävää toki on, että jos kaiken tekee tosi huolella (irottaa kaikki osat ja tarkistaa pitääkö vaihtaa ja säätää kaiken kuntoon) torppiin kuluva aika on 1-2 iltaa + seuraavat kaksi lentokertaa - ekalla perus säädöt ja toisella hienosäädöt.