Hei kaikki, täällä on taas alottelijoita asialla.. Neitsyt torppauksen tein Samin kopulla viime kesänä, alla oli muutama tunti leijutus harjottelua phoenixilla.. Tulos oli
täällä..
Hommasin tuon HK450 alu kitin, ihan hienostihhan tuo budjettiluokalle lensikin kun Sami sitä osasi säätää. Toki oli hieman jotain vielä säädettävissä, perä vägätteli ja välillä driftaili kiitos halppis gyron. Viimeiset sanat ennen kopterin kenttään ajoa Sami kertoi näkymistä että lapaura oli pielessä.. Ekalla irtiotolla tais nuppi olla suunnattu eteenpäin tai jotain (minäkun en vielä säädöistä tiedä niin en tiä mikä säätö lienee. Ei tainnu olla kambeeria tai aurausta.
) Noh, säätölentoa.
Ensimmäiset harjotukset on ollu pientä ilmaan nostelua yms, jotenki tuntuu että ei uskalla tehdä mitään, ei edes leijuttaa vaikka simussa menee jo kasit jotenki kuten. Suurin ongelma oli kaasun säätö, simussakun pysyy paikallaan suurinpiirtein ilman vekslaamista, niin oikealla pitää seilata sen tikun kans että pysyy samassa korossa. Pitäs varmaan kokeilla idlellä, mut kuullostaa jo niin pelottavalta kun se rupiaa huutaan
Nooh, nyt niitä elämän antimia: Toisen päivän leijuttelut ja kopu tuli vajaasta metristä leijuttelusta kyljelleen. Paniikkinappula puuttu, tuli hätä ja kops. Ehkä pitää lentää korkeammalla että on hieman aikaa korjata. Nooh.. Linkin takana ruma mies vekslaamassa akkua, sit on jotain viilis kuvaa ja lopputulos.
LinkkivinkkiVideomateriaaliakin taisi tulla mutta ei tahdo kaistat riittää samilta tänne asti, niin sovitaan että sitä ei kukaan halua nähdä.
Millä tuohon hommaan saa varmuutta? Johonki jättiparkkiin illalla (kun muut ei siellä ole) lentään sittenkun saa kopun takasin läjään.. Se nyt tapahtuu varmaan muutaman viikon päästä kun on aikas kiirettä muiden asioiden kans..