Kirjoittaja Aihe: Kiinasta syntymäpäivä lähtä.. onneksi synttäreihin on enään ~4kk :D  (Luettu 18306 kertaa)

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vähä repesin postissa kun rupesin tavaamaan tätä paketin päällystää, näinkö ne nykyään merkkaavat että saa tullin ohi?  ;D ;D ;D
Kuvasta viesti ja lähettäjä, tietääkseni en omista sukulaisia kiinassa :D
Päivän kevennyt, muille tullut vastaavia ? :D
Muuten Hobbykingin paketti... hxt900 servoja, gws peräservo paketissa.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Sammy

• kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • Kopterit.net #1
Mitäh? Eikö Julie olekaan tuttu :D
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa ZZ

• Tavallinen torppari
Heh, mullekin on löytynyt jo useita saman sukunimen omaavia sukulaisia eri puolilta Hongkongia. Ovat oikein ystävällisiä, synttäritoivotuksia ja lahjoja on tulee jo vaikka synttärit ovat vasta syksyllä  ::)
Gaui X7 | Gaui X5 FES | Gaui 550 FBL, UH-1 "Huey"
Gaui 550 | Gaui 425 | Gaui 255
Trex 500, UH-1 "Huey" | Trex 450, UH-1 "Huey"
HK-450, Bell 206 "Jet Ranger" | Nine Eagles Solo Pro V2

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
Onko tässä joku juttu... netti tilailulla saa lapsia kaupanpäälle kiinasta?
Näiltä sitte tulee lahjoja  ;D'
Joku täppi jääny ottamatta pois jotai tilausta tehdessä  :o

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

JCA

• Vieras

Mulla oli muuten täsmälleen sama lappunen, synttärionnittelut, mut Julie oli sillon vielä Asikainen  ???
Kulta on vissii pettänyt..  :(

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
Ei hitsi, vissiin joo  ;D
Kaikilla on yhteisiä sukulaisia sielä! :D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa illi

• Seniori torppari
  • Oulu
Minulle tuli Anthony-sedältä 16v synttäripaketti.

Olisin mennyt käymään sillon kolme vuotta sitten kun HongKongissa olin jos olisin tiennyt että siellä asuu setä :D Tosin sitten olisi jäänyt "lelut" saamatta kun olisi tiennyt että olen "vähän" yli 16 jo...

Poissa akkuh

• Jäsen 2024
  • Jäsen n:o 43
Mulle tuli tänään syntymäpäiväonnittelut myöskin Julielta samasta osoitteesta kun sullekin. Puhelinnumeron loppuosa sentään on erilainen. Sisältönä oli 8 kpl Turnigyn akkuja mSR:ään. Toimeksianto on myöskin lähtösin HobbyKingiltä.  ;D
[T-REX 500 Airwolf-skaalakori, MICROBEAST PLUS], [T-REX 500 UH-1N Marine Rescue, MICROBEAST PLUS],  [T-REX 450 Pro Combo, A-109 skaala nelilapanupilla, Spektrum AR7210BX] [T-REX 250 BEASTX DFC, F3C-fuselage "Tohtorin ex. rääpäle"]
[BLADE mSR] [BLADE mSR MD500] Spektrum  DX7, Phoenix RC.

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
tänne tuli synttärilahja myöhässä n.4kk Angela (tjms) Ronnberg  :D
vaikka 20e turnigy laturi kyseessä ja olin laittanu että laittakaa vaan täys arvo pakettiin!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Manu

• Opetteleva torppari
  • **
Mulle tuli kans n. kuukausi sit synttärionnittelut Anthonyltä, ihmettelin kun hain pakettia postista et kukas tämä on kun oikein koko perhe onnittelee  ???
Aattelin et pitäskö soittaa Anthony sedälle ja kertoa että mun 16v synttärit oli jo vuonna -97  ;D
Align T-Rex 600 NSP 3G
Futaba 7C fasst 2,4Ghz

Poissa JariN

• Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • Electric Neanderthal
En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta kannattaahan noita täällä kehuskella, tullimiehethän on tunnetusti lukutaidottomia.... ::)
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

jepajee

• Vieras
En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta kannattaahan noita täällä kehuskella, tullimiehethän on tunnetusti lukutaidottomia.... ::)

Jos tulli avaa "lahjat" niin miten mahtaa käydä kun lapuissa on aivan eri tavaraa kuin sisällä.. ainakin siis arvoltaan.

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
Ei tulli saa avata paketteja itsekseen... toimipisteessä pakettia noutaessas voit tarkistaa mitä siellä on, ja tullimiehet toimii kuitinperusteella ihan sama mitä paketissa lukee.

JariN
Eihän täällä ole mitään ihmeellistä kehuskeltu muuta kuin lähettäjää mietitty, paketithan ovat arvoltaan ja sisällöltään ihan laillisesti tullut eikä ole tullattavia ;)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

jepajee

• Vieras
Ei tulli saa avata paketteja itsekseen... toimipisteessä pakettia noutaessas voit tarkistaa mitä siellä on, ja tullimiehet toimii kuitinperusteella ihan sama mitä paketissa lukee.

Kyllä se tulli niitä paketteja vaan avaa jos näkee tarpeelliseksi.. aivan sama mitä päällä lukee.

Poissa JariN

• Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • Electric Neanderthal

JariN
Eihän täällä ole mitään ihmeellistä kehuskeltu muuta kuin lähettäjää mietitty, paketithan ovat arvoltaan ja sisällöltään ihan laillisesti tullut eikä ole tullattavia ;)

No noista on laillisuus kaukana, jos paketti tulee EU:n ulkopuolelta tullin ohi, pitäisi siitä periaatteessa käydä maksamassa tullit ja alvit oma-aloitteisesti...ja tulli muuten saa ihan oikeasti availla niitä paketteja, eikä niillä suinkaan ole mitään velvollisuutta uskoa mahdollisia kuitteja...ne voi pyytää sulta esim. visa-laskun nähtäväksi.

Jokainen tietenkin taaplaa tyylillään, kannattaa tietenkin julkisesti netissä julistaa tehneensä tullipetoksen.

Ja ennen pitkää joku "lahjansaaja" on kusessa paketteineen, kun niitä täällä huudellaan. Näin on aikaisemminkin käynyt, en jaksa nyt yksityiskohtia kertoa.

Mistä näitä ****tejä tulee...
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
No joo enpä ota asiaa nuin vakavasti, esim eihän omissa paketeissani mitään väärää ole koska oikea arvo ei ole ylittänyt tullaus/alv rajoja, joten ei niitä tartte sinne tulliin työntää. Jos olisivat tulliin jääneet ei niistä sinnekään mitään olisi tarvinut maksaa.. mutta kuin hakea pois. että se siitä, itse olen vain aina tullissa avannut paketin että kaikki tilaamat romut on paketissa.. tulli ei itse ole niitä aukonut, jos saa aukoa niin sitten saa.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Manu

• Opetteleva torppari
  • **
Eipä tässä hirveästi lakia ole rikottu jos keskustellaan siitä mitä paketissa lukee.
Oma tarinani liittyi nimeomaan siihen asiaan että viestikenttään oli laitettu minulle kohdistetut syntymäpäivä onnittelut, eikä siihen että olisi jollain tapaa kierretty tulleja yms.
Paketti missä onnittelut oli, maksoi minulle 7,80 dollaria ja kaikki oli merkitty samalla tavalla kuin yleensäkin synttärionnitteluita lukuunottamatta.
Align T-Rex 600 NSP 3G
Futaba 7C fasst 2,4Ghz

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
Jep, samaa ajoin itsekkin takaa.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa ViLU

• Opetteleva torppari
  • **
No joo enpä ota asiaa nuin vakavasti, esim eihän omissa paketeissani mitään väärää ole koska oikea arvo ei ole ylittänyt tullaus/alv rajoja, joten ei niitä tartte sinne tulliin työntää. Jos olisivat tulliin jääneet ei niistä sinnekään mitään olisi tarvinut maksaa.. mutta kuin hakea pois. että se siitä, itse olen vain aina tullissa avannut paketin että kaikki tilaamat romut on paketissa.. tulli ei itse ole niitä aukonut, jos saa aukoa niin sitten saa.

Ei se tulli sen pelkän tullausarvon ylittymisen perusteella niitä paketteja availe. Kyllä niitä myös kiinnostaa huumeet sun muut laittomuudet ja mielenkiintoisen muotoiset kappaleet läpivalaisussa. Mulla on viimeaikoina kaikki Honkkarin paketit avattu tullissa, vaikka tullausarvo on ollut sen alle lain salliman. Paketissa on vain päällä teippi "Tullin avaama"...
Kaikki RC romut myynnissä! Kopterit, veneet, auto ja kaikki tarvikkeet. Kysy jos tartteet jotain.

Poissa Pete

• Opetteleva torppari
  • **
Tämä Ollosen ym. muiden "järjen jättiläisten" kirjoittama säije vaan varmistaa VALOKUVIEN kera, että kaikki Hobbycity:n paketitit on haettava tullista arvosta riippumatta ??? (pahimmasta tapauksessa)

Tästä taas koituu pirusti vaivaa ja ajan menetystä. Osalla taas on lähimpään tulli-konttoriin taas useita kymmeniä kilometrejä matkaa, ne varmaan kiittävät kovasti tällaisia "fiksuja" kehuskeluja että MULLA ei jäänyt tulliin tirhahhaa ;D

Kun seuraavaksi ajatte esim. ylinopeutta niin ottakaa videokuvaa nopeusmittarista ja tiestä vuorotellen ja ladatkaa se nettiin ja kehuskelkaa että taaskaan ei tullu sakkoa ;)

PS. ALV-raja on 10e
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/index.jsp

Mutta kukin taklaa tyylillään ;)
#Hirobo Eagle 3 VPUS EP#Hirobo Quark SG#
#DJI F550+H3-2D#
#Blade mCP-X & mSR & mCX#
#Tricopter#Sebart angel s#
#JR 9x#Futaba 12FG#

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
Jos noin huolettaa niin pyydä modeja putsaamaan.. alkaa jotenkin kuulostamaan jo kukkahattutätien holhoukselta ja voivottelulta.
Ainuttakaan pakettia itselläni ei ole tulli avannut jotka on sinne jäänyt, rippuu tietenkin mitä epäilyttäviä esineitä te tilaatte että läpivalaisussa tullimiehen silmät suurentuvat...

Vieläkään ei ymmärrä mikä kamaluus esim ekassa kuvassani on... kuin että on synttärionnittelut, tietenkin onnittelujen takia jää paketit tulliin niin voi voi. Voihan se olla vaikka aikainen lahja ;)
Eiköhän nuo ole jo tullissa aika hyvin perillä hobbykingin paketeista miten ne menee kuten monien muidenkin firmojen pakettien.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Manu

• Opetteleva torppari
  • **
Tämä Ollosen ym. muiden "järjen jättiläisten" kirjoittama säije vaan varmistaa VALOKUVIEN kera, että kaikki Hobbycity:n paketitit on haettava tullista arvosta riippumatta ??? (pahimmasta tapauksessa)

Tästä taas koituu pirusti vaivaa ja ajan menetystä. Osalla taas on lähimpään tulli-konttoriin taas useita kymmeniä kilometrejä matkaa, ne varmaan kiittävät kovasti tällaisia "fiksuja" kehuskeluja että MULLA ei jäänyt tulliin tirhahhaa ;D

Kun seuraavaksi ajatte esim. ylinopeutta niin ottakaa videokuvaa nopeusmittarista ja tiestä vuorotellen ja ladatkaa se nettiin ja kehuskelkaa että taaskaan ei tullu sakkoa ;)

PS. ALV-raja on 10e

Mikä kohta Petellä jäi tästä ymmärtämättä?
jos laitan kuvan osoite tiedoistani ja  siitä mitä viestikentässä lukee, niin se ei liity millään tavalla tullaus asioihin. Tämän keskustelun aihe on syntymäpäiväonnittelut jotka he syystä tai toisesta ovat kiinasta halunneet meille lähettää.
Nimeomaan vielä mainitsin etä paketissa ei ollut mitään muuta erikoista kuin synttärionnittelut, kaikki muu niinkuin yleensäkin ja tullia tuskin kiinnostaa oliko minulla synttärit vai ei.
Align T-Rex 600 NSP 3G
Futaba 7C fasst 2,4Ghz

Poissa 1m4s0_

• Seniori torppari
  • Sami Ollonen ät Raahe
Niin ja tämä keskustelu on ollut jo kauan täällä foorumilla, mikähän se nyt vasta sai karvat pystöön..

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Pete

• Opetteleva torppari
  • **

PS. ALV-raja on 10e

Mikä kohta Petellä jäi tästä ymmärtämättä?
jos laitan kuvan osoite tiedoistani ja  siitä mitä viestikentässä lukee, niin se ei liity millään tavalla tullaus asioihin. Tämän keskustelun aihe on syntymäpäiväonnittelut jotka he syystä tai toisesta ovat kiinasta halunneet meille lähettää.
Nimeomaan vielä mainitsin etä paketissa ei ollut mitään muuta erikoista kuin synttärionnittelut, kaikki muu niinkuin yleensäkin ja tullia tuskin kiinnostaa oliko minulla synttärit vai ei.
Tuo omien yht. tietojen julkiseen "jakeluun" laittaminen onkin todella viisasta, näinä aikoina ;) Ja onpahan tullisedän helpompi ottaa yhteyttä... Ja kyllä minä ymmärsin mikä on "kupletin juoni"
« Viimeksi muokattu: 19 Maaliskuu, 2010, 17:58:39 kirjoittanut Pete »
#Hirobo Eagle 3 VPUS EP#Hirobo Quark SG#
#DJI F550+H3-2D#
#Blade mCP-X & mSR & mCX#
#Tricopter#Sebart angel s#
#JR 9x#Futaba 12FG#

Poissa Manu

• Opetteleva torppari
  • **
Miksi tullisetä haluaa ottaa minuun yhteyttä?
Koska olen tilannut paketin mikä maksoi 7,8 dollaria eli n.5,7 euroa posteineen ja lähettäjä haluaa onnitella minua syntymäpäivän johdosta?
Align T-Rex 600 NSP 3G
Futaba 7C fasst 2,4Ghz

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
13 Vastauksia
6029 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Heinäkuu, 2007, 14:41:55
kirjoittanut Hermis
6 Vastauksia
3488 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Joulukuu, 2008, 18:13:00
kirjoittanut Syrjäniemi