Päivitetään tänne parin viikon lennätyksistä (2 eri kertaa)
Sain muuten toimimaan tuon Vbarin tosi nätisti vaikka siellä oli metallilevy ja pehkä ja kova teippu välissä kun laskin gaineja. Ei sitten pitänyt tyytyä tähän vaan otin hampurilaisen pois ja laitoin pelkällä vihreällä Bilteman teipillä. Ei draamaa, mutta tärinää oli suunnanvaihdossa aika paljon. Gainit oli nupissa 95, tiputin ne 90 ja parani. Vielä tosin oli tiputettavaa, mutta sitten ei saatu enää yhteyttä Vbariin läppärillä joten lennättelin noilla asetuksilla. Vielä ei tullut niin hyvä kuin se oli hampurilaisen kanssa. (If it is not broken, don't fix it
Noilla parilla edelliskerralla on ollut tosi hienoa olla lennättämässä. Varmaan syy on ollut se että lennättelyt jää tuohon yhteen kertaa viikossa nykyään, joten siitä nauttii kunnolla. Lisäksi kyllä ollut hienoa keliä. Pari viikkoa sitten oli Nummelassa iso RC-lennokki (100-kuutioinen bensamotti) ja tuli sellainen fiilis että joku tuollainen pitää joskus hommata kun on se omakotitalo ja peräkärry käytössä. Voi siis olla ettei siis koskaan
Latauskalustokin alkaa olla lyönnissä sillä nyt on kaksi kappaletta iCharger 3010 latureita. Powerit tosin riittää 700w. Genukin riittäisi teoriassa kahteen kilowattiin, joten mun 700w powerit tulee pullonkaulaksi, mutta toistaiseksi on riittänyt. Kahdella akulla ja X7 melkein pärjää, vaikka olen nyt ladannut maltillisella 2C latauksella (20A). Kolmea akkua kesäksi tai sitten toinen kopteri mukaan.
Gaui X7:aan alkaa nyt tottua ja sen kanssa on päässyt sinuiksi. Nopari tosin kenkkuilee edelleen vähän katkoen virtoja täydellä akulla. Castlen uusimpien softien bugi tai "ominaisuus" taitaa olla kyseessä. Pitää jossain vaiheessa ottaa yhteyttä sinne.
Lauantaina olisi F3N Suomen Cupin palkintojen jako Hämeenlinnassa. Siellä on myös Helicopter Team Finland kokous, jossa voisi vähän tulevan kesän kisojakin miettiä. Olen nyt harkinnut sinne lähtemistä. Siellä on myös sisälennätystä tarjolla.
Lentoja:- Gaui X7 11 kappaletta
-