Päivitystä edellisten kolmen lennätyskertojen jälkeen.
Ensinnäkin sain nyt Kipor 2kw aggregaatin ja heti mietin että mitähän mä tuolla teen
. Samalla laitoin tilaukseen yhden uuden parin Turnigyn 65C 4400mAh pattereita, sillä kolme edellistä paria ei ole enään niin lyönnissä. Tohtorilla nämä on kestänyt joten ajattelin itsekin kokeilla. Noita sitten pumpataan agregaatilla täyteen kesällä.
Viikko sitten sunnuntaina tuli käytyä Henttaalla ja mukana oli Trex 700 ja Trex 500. Ison reksin Castlen noparissa oli uusi softa ja kuvernööri toimi paremmin kuin aikaisemmin. Ei pumpannut enää häiritsevästi. Jotenkin tuntuu että tulee aina vedettyä niin kevyttä tuolla 700E:llä. Varmaan suurin syy on siinä että akut maksaa eikä niitä halua tuhota "tyhjänpäiväisellä" räimimisellä. Uudella akulla varmaan tulee vedettyä enemmän jos ne kestää paremmin. Nyt keskittyy vaan treenamaan jotain tekniikkaa.
Trex 500:sen olen nyt kyllä löytänyt uudestaan. Aiemmin oli puhetta nupin kierroksista niin mun hurjat IDLE2:sen kierrokset olivat 2650rpm
(Idle1 2500rpm ja norm 2400rpm). Silti lentoaikaa piti pudottaa 3:40 --> 3:30. Nyt kun olen tuota pitänyt aina mukana niin se tuntuu käteen hyvältä. Hieman levottomuutta ilmenee kun tekee kovaa tic tocia tai rajuja pysähdyksiä. Mutta nämä on aika nyansseja loppujen lopuksi. Markuksenkin annoin kokeilla tuota ja tämän innoittaman kokeilin tänään suuremmilla liikenopeuksilla ja ilman expoja. Yllätyksekseni huomasin että tic tocit muuttui siistimmiksi expon pienentämisen myötä. Tänään sain perän pettämään kerran nopeassa lennossa. Tällähetkellä lennän mielummin tuolla 500:lla kuin 700:lla. Ei sen aina tarvitse olla suurin mitä on
Synergyäkin olen taas pistänyt kasaan ja ehkä sekin pian lentää.
Lentoja:- Trex 700 3 kappaletta (viikko sitten)
- Trex 500 6 kappaletta (viikko sitten)
- Trex 500 6 kappaletta (keskiviikkona)
- Trex 500 7 kappaletta (tänään)
-