Kirjoittaja Aihe: Maikon kopteriblogi  (Luettu 237540 kertaa)

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #450 : 31 Heinäkuu, 2012, 00:19:59 »

Mistä mitattuna? Ennen jäähdytinripaa "nupista" vai takakannesta? Kuulostaa ihan 50:sen nitron lämmöiltä, jos on otettu ennen jäähdytinripaa.


Siitä tulpan juuresta kuuluu mitata. Niin joo, ei ole tullut helikopterin moottoria mitattua kannesta.
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa roosa

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • myös haukkuva koira puree
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #451 : 01 Elokuu, 2012, 22:00:46 »
moro!

moottoris merkkiä en tosin tiedä, mut vähän yleisohjetta
maikko tohon sun autos säätöihin vielä.

1. moottori pitää esilämmittää n. 100 asteeseen ennnen käynnistämistä. esim kuumailmapuhaltimella.
2. moottorin normaali lämpötila n. 130 astetta
3. polttoaine Tornado 25% off road
sit ite mootorin toimintaan:

kun moottoria aletaan säätämään, niin yläneula säädetaan ensin kohilleen. eli lyhyesti sanottuna, kun puolikaasusta repäsee liipasimen pohjaan, niin auto poistuu röpöttämättä paikalta. kuitenkin ei kannata aivan piikille vetää. vähän huipusta neulaa auki päin. sit alaneulan kimppuun. eli muutamia vetoja suoralla eestakas ja auto parkkiin. odotus about 15 sekkaa ja lämä tiskiin. pitäis lähteä röpöttämättä kuin hauki rannasta, jos ei niin alaneulaa kiinnipäin 15 astetta kerralla. sama asia, kuin edellinen, mut 30 sekkaa ja auton pitäis lähteä röpöttämällä liikkeelle. tarkasta lämpöjä. sulla on kuiteski sen verra iäkäs moottori joka ei varmaan salli paljon yli 130 asteen olevia lämpöjä. esim. itellä alphan moottori joka käy 140 asteen hujakoilla ja on hyvä.

ps. koita tästäki ymmärtää jotakin ;D

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #452 : 01 Elokuu, 2012, 23:02:58 »
moro!

moottoris merkkiä en tosin tiedä, mut vähän yleisohjetta
maikko tohon sun autos säätöihin vielä.

1. moottori pitää esilämmittää n. 100 asteeseen ennnen käynnistämistä. esim kuumailmapuhaltimella.
2. moottorin normaali lämpötila n. 130 astetta
3. polttoaine Tornado 25% off road
sit ite mootorin toimintaan:

kun moottoria aletaan säätämään, niin yläneula säädetaan ensin kohilleen. eli lyhyesti sanottuna, kun puolikaasusta repäsee liipasimen pohjaan, niin auto poistuu röpöttämättä paikalta. kuitenkin ei kannata aivan piikille vetää. vähän huipusta neulaa auki päin. sit alaneulan kimppuun. eli muutamia vetoja suoralla eestakas ja auto parkkiin. odotus about 15 sekkaa ja lämä tiskiin. pitäis lähteä röpöttämättä kuin hauki rannasta, jos ei niin alaneulaa kiinnipäin 15 astetta kerralla. sama asia, kuin edellinen, mut 30 sekkaa ja auton pitäis lähteä röpöttämällä liikkeelle. tarkasta lämpöjä. sulla on kuiteski sen verra iäkäs moottori joka ei varmaan salli paljon yli 130 asteen olevia lämpöjä. esim. itellä alphan moottori joka käy 140 asteen hujakoilla ja on hyvä.

ps. koita tästäki ymmärtää jotakin ;D

Kiitti vinkeistä. Osa olikin tuttua, mutta myös uutta tuli. Toi yläneulan säätäminen puolikaasusta vetäisemällä on uutta.

Moottori on Hobaon vakio 0.21 motti. Eilen tuli käytyä ajamassa pari tankillista ja säätelin vähän neuloja. Edelleen vaikea vetää käyntiin heti ajon jälkeen kuumana. Nyt tosin on starttiboksi lainassa, joten eiköhän se sillä pitäisi lähteä.

Eilen kun 10s odotti ja löi lämän niin motti kuoli heti. Ilmeisesti alaneula liian rikkaalla? Miksei muuten suosita keskineulan säätöä ollenkaan vaikka sellainen on. Aina vaan sanotaan että tehdas asetuksiin ja that's it. Paljonko sulla on tossa Tornadossa öljyä?

-

Poissa Fragu

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #453 : 01 Elokuu, 2012, 23:26:34 »
Mulla on kans tommonen hobao 8, 0.28 motilla. Itellä jeesaa kuumana startatessa että antaa vähän kaasua..saattaa olla jo vähän väljänä.

Tuosta keskineulan säädöstä, se on vissiin aika tarkkaa puuhaa sen säätö. Jos ei tiedä mitä tekee niin parempi jättää koskematta (kuten esim. minä), ei siinä vissiin muuta ole miksi sitä suositellaan olla koskematta. Toimii tehdasasetuksilla vissiin tarpeeksi hyvin :)

ps. jos sulla on jotain 16% nitroa niin vaihda ihmeessä 25%..säätäminen helpottuu huomattavasti ja toimii muutenkin paremmin. Muutenkaan rc autoja ei sais ajaa heli tai lennokkifuililla kuulemma, niissa on liikaa öljyä eikä toimi yhtä hyvin. 25% polttoaineessa yleensä alle 10% öljyä.
TBS Discovery| DJI F450

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #454 : 01 Elokuu, 2012, 23:32:26 »
Tornadossa öljyä,  ei paljoa. Vanhasta Infernostani meni mäntä murusiksi Tornadolla. Mut kyllä kulki!

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Re: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #455 : 01 Elokuu, 2012, 23:34:29 »
Mullakin olis Hobaon hyper .21 4port moottori ylimääräisenä. Tuli tuon auton mukana ostettua, ajettu yks kisa ja parikertaa piha sudittelua. Nyt on joku OS vzr .21 spec pata tms kiinni.
Saat tuon Hobaon mosan 50eur toimitettuna tai vaihdettua sen vbar säätö apuun;-)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
« Viimeksi muokattu: 01 Elokuu, 2012, 23:37:14 kirjoittanut SJo1 »
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa roosa

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • myös haukkuva koira puree
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #456 : 02 Elokuu, 2012, 15:32:19 »
tässä sulle linkki polttoaineeseen.http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORIT-JA-TARVIKKEET-Polttoaine/Tornado-Competition-Off-Road-25-4-litraa-109145

ja sit tohon keskineulaan EI PIDÄ KOSKEA, jos ei tiedä mitä on tekemässä. sit jos ajat vähänki pölysessä paikassa, niin vaihda suodatin tarpeeksi usein. EI PESTÄ vaan vaihdetaan uuteen. palaan vie tohon yläneulan säätöön. eli toinen tapa säätää on, et ajat lämä tiskissä kunnes tapissa hieman röpöttää, niin siitä sit pari naksua kiinni ja avot. seuraa tarkasti lämpöjä ;D

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #457 : 13 Elokuu, 2012, 00:22:11 »
Tänään Nummelassa käymässä. Piti olla nitropäivä, sillä on noilla sähköillä tullut lennettyä niin paljon. Ensin ajoin autolla ja muutaman säädön jälkeen sain moottorin kilahtamaan. Ajot siis jäi yhteen tankkiin ja nyt tarvitaan taas ruuvaria.

Synergy N9:llä tuli seuraavaksi ajettua. Lenti ihan ok ja motti toimi hyvn. Sitten yhtäkkiä perä ei enää toiminnut. Tai siis se piti niinkuin pitikin, mutta sitä ei voinut kääntää. Kopteri maahan ja ajattelin että kontakti virhe ja laitoin servon johdon paremmin. Uudestaan ilmaan ja toisen lennon loppupuolella perä pyörii tasaista vauhtia. Toin sen perä pyörien alas ja pistin N9:n häpeämään.

Loput 4 lentoa sitten 700E:llä ilman ongelmia.

Oon rakennellut tuota Gaui X7:aa ja alkaa olemaan jo palikkaa kasassa. Laitan siitä myöhemmin juttua.

Lentoja:
- Trex 700E 4 kappaletta
- Synergy N9 2 kappaletta

-

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #458 : 20 Elokuu, 2012, 09:58:30 »
Trex 500:

Kävin eilen Henttaalla ulkoilumassa uusiutunutta Trex 500:sta. Mystisen ilmaan ja suoraan tästä kyljelle torpin jälkeen perä oli uusittu ja laakereita. Lisäksi päivtyksenä
- DFC nuppi
- Pron perälavan pitimet
- Scorpion 3026-1400kv motti
- Akku pidike modattu alemmaksi

Oli säätelyjen lomassa Governor moodi pompsahtanut Governor high asetukseen set RPM sijaan. Joku mystinen tärinä tuota vaivaa sillä kun väänsin kiekat maksimiin, eli varmaan johonkin 2700-2800 niin kopteri kampeaa sivulle. Toimi aluksi mutta aloitti sitten. 2600rpm toimii nätisti. BeastX:n teippi on kylläkin tosi jäykkää Bilteman, joten sen vaihtoa voisi kokeilla johonkin muuhun.

Lennätyksestä sen verran että olen nyt paikallistanut todella huonon liikesuunnan itseltä, eli funnel oikein päin-perä alas-myötäpäivään. Treenailin siis aikanikuluksi tuota. Lopuksi piti tehdä vielä yksi pakkolasku ruohikkoon, sillä räimin vahingossa yhden akun kuivaksi.

Lentoja:
- Trex 500 10 kappaletta

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #459 : 23 Elokuu, 2012, 22:11:59 »
Vähän on tullut lentokeikkoja, liian vähän. Kisojen jälkeen ainoastaan kaksi keikkaa on tullut lennäteltyä. Iltaisin kuitenkin melkein joka ilta tullut rakenneltua tai säädettyä jotain koptereihin liittyvää.

Tänään päätin vaihtaa öljyt tuohon Kiporiin. Olen ajanut sillä noin reilu 5 tankillista ja oli muuten yllättävän mustaa se öljy. Noi oli siis ensimmäiset öljynvaihdot ja eiköhän Kipor ole nyt sisäänajettu. Syysleirille on kyllä jo odotusta ja kaiken lisäksi näyttää siltä että mulla on "vapaata" ensi viikolla tiistaista - sunnuntaihin (töissä pitää kuitenkin käydä). Tulee siis varmaan käytyä lennättämässä ennen leiriä iltaisin.

Gaui X7 rakentuu koko ajan. Jani sai mosan valmiiksi, joten sen kun saan niin ruuvaus kiinni ja viimeistelyt. Huomasin että noparin johdot onkin 8awg:tä, mutta mulla on ainoastaan 10awg:tä. Joten jos jolloin lähellä asuvalla olisi myydä 10cm pätkä johtoa niin saisin johdot tehtyä.

Simunkin sain toimimaan tauon jälkeen, joten tänään voisi sitäkin kokeilla.

Ainiin, autoon ostin Sjo1:ltä "uuden" mosan ja nyt odotan kytkinpaloja että saisi senkin nippuun. Ehkä sekin tulee leirille.

-

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #460 : 23 Elokuu, 2012, 23:17:40 »
Tuuhan X7 näyttämää sitte täällä pohojammaallaki jahka se on kasassa ja täällä päi pyörähdät.  :)

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #461 : 24 Elokuu, 2012, 09:12:17 »
Moro Maikko,

Mulla on 8awg johtoa ja saat ihan ilmaiseks, jos tuut hakemaan;)

Olen tänään koko päivän kotona ja teen tuota HP DPS-800GB virtalähdettä pariksi. (24V / 2000W / 82A)

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #462 : 24 Elokuu, 2012, 09:43:57 »
Tuuhan X7 näyttämää sitte täällä pohojammaallaki jahka se on kasassa ja täällä päi pyörähdät.  :)

Toki pitää tulla. Miksei Pohjanmaan gängi muuten lähde syysleirille?

Mulla on 8awg johtoa ja saat ihan ilmaiseks, jos tuut hakemaan;)

Hienoa, Samppaan voi aina luottaa! En tiedä pääsenkö tänään, mutta palaillaan. Oletko menossa lennättämän viikonloppuna jolloin ton voisi myös hoitaa?

Syy miksi tätä siis tarvitsen on se että Castlen noparissa onkin 8awg:tä. Mulla oli T-rexissä jatkopala hässäkkä 10awg:llä, jota mulla löytyy laatikosta. Nyt huomasin vielä että noissa Gens Acesien 60C versioissa on myös 8awg:t. Eihän tohon väliin nyt kehtaa laittaa ohuempaa palaa kiinni. Ainoa ongelma tulee taas olemaan juottaminen sillä samaan liittimeen pitäisi saada noparille piuha ja vielä telemetriaa varten ohut piuha. Sanokaas että onnistuuko sellainen että kuorin johdon ja tinaan ohuemman johdon siihen kiinni. Ainakin tuon telemetrian voisi uskaltaa näin tehdä sillä sen irtoaminen ei mitään haittaa.

-

Poissa Miika

  • Seniori torppari
  • *****
  • Hätiköiden hyvä tulee, paniikissa paras!
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #463 : 24 Elokuu, 2012, 11:12:37 »
Mää kiinnitin telemetria anturin juurikin tuolla tavalla kun en viitsinyt alkaa liittimien kolvauksia uusimaan. Eli veistin veitsellä pienen palan johdon eristettä pois ja kolvasin sen telemetria anturin siihen kiinni. Ainakin tähän asti on toiminut moitteetta  ;D
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #464 : 24 Elokuu, 2012, 13:10:58 »
Toki pitää tulla. Miksei Pohjanmaan gängi muuten lähde syysleirille?
Jaa-a? Kai se on tuo välimatka ja ite oon töissä just sen lauantainki.

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #465 : 30 Elokuu, 2012, 00:52:20 »
Jippajee, nyt kyllä jurpii enemmän kuin koskaan harrastuksen aikana. Tekis mieli paiskata kopterit ikkunasta pihalle ja jättää sinne mätänemään.  >:(

Mä olen nyt tuota X7:aa kasaillut tuossa viimeiakoina ja viimeistelyjen kanssa on mennyt aikaa. Erityisesti noparin johtojen kolvailut ovat tuottaneet tuskaa, sillä EC5 liittimeen olen yrittänyt tunkea 8awg + 16 awg johtoja. Tänään hain uuden kaasukolvin että sain homman toimimaan. Kyllä siinä silti useampi tunti taas meni ja nyt puolen yön aikaa sain kuin saikin juotokset tehtyä. Ajattelin että testataan vielä että homma toimii. Olin jo aiemmin kytkenyt toisen 6s akun kiinni ja säätänyt VBARin. Kaikki oli siis hienosti.

Nyt sitten kytkin toisenkin akun kun olin juuri saanut juotokset tehtyä.  Kuuluu vaan *RÄPS* ja touhusavut laitteista pihalle. Positiivinen "vihdoinkin valmis"-fiilis vaihtuu "siinä meni kaikki"-fiilikseen. Syynä oli se että olin kytkenyt sarjaan kytkennän väärään akkuun ton BEC:n, joten kun kytkin toisen akun kellui negatiivinen muussa kuin nollassa. Kyllähän mä ton tiesin ja aikaisemmin 700E:tä tehdessäni pidin tämän mielessäni, mutta nyt oli sitten muut asiat mielessä. BEC päästi siis savut pihalle ja päästi varmaan 50V kaikille sähköille.

En tiedä mitä meni rikki eikä kiinnosta alkaa purkamaan tuota, mutta tuli aivan varmasti kallis paukku. Vaarassa ovat seuraavat komponentit:
- Full size VBAR
- 2 * satelliitit
- CC Pro BEC
- 3 * ALign 610 servo
- 1 * Align 650 servo

Eli yli 600e:lla kamaa vaarassa.

Noparille ei pitäisi tulla mitään tuossa ja siten myös moottori pitäisi olla kunnossa. Mutta voi ärvötin, ei kiinnosta nyt kyllä enää mikään.

-

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #466 : 30 Elokuu, 2012, 01:27:24 »
Voi hitto! Hetken väsyneenä mietin miten sen kai kytkit. Ei se becci saanut 50v teit vain oikosulun becin miinuksen kautta vbarin läpi noparin signaali piuhaa pitkin akun miinukseen. Tod näk meni nopari, vbar ja bec. Jos se virta kulki niitä piirilevyjä pitkin niin ovat aika varmasti kuparit häipyneet.

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #467 : 30 Elokuu, 2012, 01:31:15 »
Tämä siis sillon kun becin miinus on akkujen välissä kiinni ja plus samassa kun noparin plus.

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #468 : 30 Elokuu, 2012, 06:34:47 »
Mikäli BEC syötön miinus on ylemmän (jännitteeltään) akun miinuksessa niin, mistä kautta se Bec:n ulostulon miinus on yhteydessä
alemman akun miinukseen?

Ainut paikka jossa toi miinus on nopari. Jollin yhteys voisi olla noparin ohjausingaalin miinukse ja noparin miinuksen kautta. Mutta eikös noiden HV nopareiden ohjauspuoli ole optoilla irti tehoosasta.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #469 : 30 Elokuu, 2012, 18:45:41 »
Voi hitto! Hetken väsyneenä mietin miten sen kai kytkit. Ei se becci saanut 50v teit vain oikosulun becin miinuksen kautta vbarin läpi noparin signaali piuhaa pitkin akun miinukseen. Tod näk meni nopari, vbar ja bec. Jos se virta kulki niitä piirilevyjä pitkin niin ovat aika varmasti kuparit häipyneet.

Yön nukkimisen jälkeen ottaa edelleen pattiin tyräily. Toki vähän vähemmän kuin eilen, mutta kyllä tuosta tyhmyydestä näköjään sakotetaan. Juza on oikeasssa tuossa arviossa ja soiteltiinkin tuossa äsken. Nopari on siis myös vaarassa.

Juuri tuossa kokeilin että mitkä osat tuosta toimii ja mitkä ei:

Ei toimi:
VBAR 300 euroa
CC Bec 50 euroa

Sensijaan positiivista on että nopari toimii normaalisti (260 euroa) ja myö kaikki servot (250 euroa). Toi noparin pelastuminen helpottaa. Noi Spektrum satelliitit on vielä kysymysmerkki enkä tiedä millä niitä uskaltaisi testata.


Eli toistaiseksi näyttää tuollaiselta 350 euron "torpilta" a la Darwin

-

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #470 : 30 Elokuu, 2012, 18:52:09 »
No  johan on huonoa säkää, onneks sulla on vielä Synergy N.

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #471 : 30 Elokuu, 2012, 19:18:35 »
No  johan on huonoa säkää, onneks sulla on vielä Synergy N.

Hahaa, tämän aasinsillan kautta pääsenkin itkemään toisesta ongelmasta ja siitä miksei N9 ole pelikunnossa. Viimeksi kun olin Nummelassa niin kävi niin että N9:n perä ei enää kääntynyt. Perä pysyi paikallaan, mutta ei reagoinut tikkuun. Ajattelin että gyrtsan kaapelit on irti ja laitoin ne kiinni uudestaan ja Sjo1:ltä jotain tahmaa päälle. Seuraavalla lennolla alkoi perä pyörimään tasaisella nopeudella, josta toin se sitten perä pyörien laskuun. Nakkasin sen säilöön. Nyt sattuneesta syystä aloin tutkimaan että mitäs tälle kuuluu.

Kokeilin juuri toistaa ongelman ja sain sen toistumaan pelkästään sillä että kopteri on maassa virrat päällä noi 10min ajan. Yhtäkkiä perä vetää laitaan eikä se reagoi enää tikun liikkeisiin. Gyroa jos tökkii niin hienosti korjaa. Vika on siis joko vastarissa tai Gyrossa. Homma alkoi toimimaan kun irrotin gyron johdot vastarista ja laitoin takaisin. Tällöinhän Gyro (Align GP780) boottaa uudestaan, joten vika saattaisi olla siinä.

Kun vastustaa niin sitten vastustaa.

-

Paikalla Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #472 : 30 Elokuu, 2012, 19:29:37 »
Näyttää siltä että vika on gyrossa vai mitä olette mieltä.

Kun perä lakkaa toimimasta ja otan johdot irti ja kytken servon samaan niin kanavaan servo toimii. Kun taas kytken gyron uudestaan ja se buuttaa ja alkaa toimimaan normaalisti.

-

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #473 : 30 Elokuu, 2012, 19:31:27 »
jep kuulostaa gyrolta, mulla vois olla myydä sulle samanlainen alikili jos kiinnostaa :)

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Maikon kopteriblogi
« Vastaus #474 : 30 Elokuu, 2012, 19:42:44 »
Pannaan vähän parempaa.
Myydään osiossa on mulla tuo Futaba 701;-) voin ottaa tuon syysleirille mukaan.
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
23 Vastauksia
10708 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Toukokuu, 2009, 06:38:20
kirjoittanut nik-92
Maikon Synergy N9

Aloittaja Maikko « 1 2 » Synergy

41 Vastauksia
30630 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Lokakuu, 2010, 23:41:28
kirjoittanut puisto_kemisti