Kaluston uudistusta.
Goblin Kraken:Olen nyt pikku Logolla lennätellyt viime ajat ja vaikka se onkin hyvä kopteri niin kyllä isossa kopterissa on vaan sitä jotain. Enemmän presenssiä (typerä sana, mutta mikä nyt onkaan suomeksi), vakautta yms. Aluksi ajattelin että korjaan tuon KSE:n. Kuitenkin jäi vähän sellainen fiilis että kaipaisi myös kopteriharrastukseen jotain uutta, sillä samalla kalustolla tullut vedettyä jo niin pitkään.
Mietin ensin XL Powerin Specteriä, joka vakuutti Heli Mastersseissa. Päädyin sitten kuitenkin ostamaan Goblin Kraken kitin Petriltä. Syyt niinkin yksinkertaiset kuin ulkonäkö (mielestäni yksi parhaimman näköisistä koptereista tällähetkellä
) ja läheinen osien saanti. Tuntuu myös kestävän kuritusta hyvin. Nyt sai vähän uutta näprättävää. Voi olla että korjaan myös KSE:n ja pidän sen itse tai laitan myyntiin.
Olen nyt tällä viikolla rakennellut Krakenia siihen vaiheeseen että sähköjen asennukset odottaa. Uusi Futaban vastari on jo tulon päällä ja sitä nyt odotellaan. Ensi viikolla en ehdi rakentaan.
Toistaiseksi fiilikset hyvät kitistä (paremmat kuin odotin):
- Pakkaus, ohjekirja ja yleinen laatu on kyllä tosi nättiä (vois jopa alkaa miettiä että saisiko laatua hieman tinkimällä hintaa alas)
- Helppo kasata. Parannettu jopa perus Goblineista ja kyllä tuossa on yritetty keksiä asioita uudestaan.
- Vihdoinkin johtojen vetäminen on otettu huomioon designissa. tästä saa siistin!
- Kraken Facebook ryhmä! Mielestäni todella hyvä idea on se että kopterin sarjanumerolla pääset suljettuun Facebook ryhmään, jossa keskustellaan mallista. Tehtaan vinkit ja ongelman korjaukset tulevat siellä esiin. Hyödyllistä tietoa vaikkakin myös sisältää 0-postauksia.
Oma Facebook sivustoMulla on Facebook sivusto harrastuksille, jota päätin aloittaa jälleen päivittämään. Mietin myös jos vain poistaisi, sillä edellisestä päivityksestä on jo vuosia, mutta kokeilen nyt tuota josko sen kautta tulisi ulkomaan elävien kanssa jotain yhteyksiä. Global 3D:ssä kuitenkin taas näki että aika pienet piirit harrastuksessa. Yritän myös tänne Kopunettiin jaaritella about samat kuin sinne. Jos alkaa ahistaa niin lopetan päivittämisen, stressiä en ota. Käykääpä tsekkaamassa:
https://www.facebook.com/pirofunnel/