Tänään Henttaalla 3 Lentoa N9:llä ja 4 lentoa 500:lla.
Taisteluvoitto N9:stä ja saatiin se lentämään vihdoinkin. Ilman ongelmia ei päästy, sillä samat oireet kuin viime kerralla vaivasit jälleen. Aluksi ei millään käyntiin ja sitten kun lähti niin kun tultiin keskialueelle meni YS laihalle. Polttoainetta tuntui menevän systeemiin ja painetta tuli tankkiin. Aika siinä tuumattiin ja sitten otin polttoaine filtterin pois ja kiersin keskialueen neulaa kaksi kierrosta rikkaammalle! Tämän jälkeen alkoi tyhjäkäynti kuulostaa normaalilta. Ensimmäinen lento ja keskineula oli liian rikkaalla, no kierros kiinni (me mitään pikku nysväystä harrasteta
. Nyt oltiin jo oikeilla linjoilla. Pikkasen hienosäätöä ja sitten alkoikin kulkemaan.
Tällähetkellä neulat ovat:
- Ala 2 1/4 kierrosta
- Keski 60 naksua (vähän vajaa 2,5 kierrosta auki)
- Ylä 39 naksua (puolitoista kierrosta auki)
Vertailun vuoksi manuaali sanoo
sisäänajo säädöiksi:
- Ala 1.25
- Keski 1.75
- Ylä 1.25
Kyllä on tuntumaltaan täysin erilainen kuin 500:nen. Voimaa oli kyllä mukavasti, sillä tic tocit pisti kyllä hymyilyttämään. Pysähtyy stopeissa todella kyvyesti. Pääasia että pääsi
Synergyssä on vielä säätämistä:
- Pironopeutta piti lisätä, nyt on ihan riittävä
- Lisää cyclic nopeutta pitää saada. Tähän mulla onkin jo uudet mikserit laatikossa.
- Negatiivista kulmaa pitää saada lisää. Nyt tuli liikkeet syliin, kun negatiivista ei löytynyt tarpeeksi verrattuna positiiviseen.
- Peräedellä silmulla oli järkyttävä tynnyri. En tiedä oliko krooninen tikkuvirhe vai ennakot päin persittä.
- Niinkuin olisi yksisuuntalaakeri luistanut, sillä kumma ääni tuli silloin tällöin.
500:lla tuli pelleiltyä veden päältä ja keskityttyä hieman piroliikkeisiin.
-