uhfot valtaavat vuosaarenpellot
Käytiin sunnuntai illalla tohtorin kanssa pörräämässä vuosaaressa
hienosti toimii toi kamera noinkin pimeässä
nyt vaan kaikki muutkin rakentamaan yökepakkoja niin saadaan vuosaaren mummoille lisää pelättävää! ledit ja lavat (align) on tollaseen 450 rekkulaan sellasen 50e eli hopihopi
500 rekkulaankin noi torsionin lavat on väliltä 60-80e + ledinauhat kiinasta päälle...
[OT]
tossa videolla muuten kuuluu kohdassa 7:25 ygen yhteensopimattomuus ton allun 500MX mosan kanssa!
mä en koskaan käytä normimodea eli mulla on aina idle päällä ja näppään vaan holdin pois... tarkotuksena on nyt luopua koko normimodesta ja laittaa vaan 3 eri headspeedia noihin kepakoihin niin että kaikilla voi temppuilla eikä ole vaaraa että unohtaa vetää idlen päälle...
YGEn säätimessä on softstartille 2 eri asetusta. toisesta valitaan "startup speed" joka on nyt hitaimmalla... se on pakko vaihtaa nopeammaksi ku nyt se kestää varmaan 20 sekunttia ennenku on jengat nupissa
ja se toinen asetus on "startup power" joka on nyt asennossa "auto 1-32%" toi ei vaan toimi! aina sillontällön mosa jää jurnuttamaan paikalleen (niinkuin videossa kuuluu ku tarkkaan kuuntelee) ja ampuu sitte yhtäkkiä kunnolla rundia! kiinteä 4% asetus menee sisään näillä hetkillä ja korjannee toivottavasti ongelman... jos ei niin sitte pitää vähentää ennakkoa ajotuksesta! luulis silti että YGEn kaltanen premium nopari pystyis parempaan! varsinkin ku mulla on sellanen fiilis että toi autotiming aiheutti sen mun yli 250e maksaneen torpin! se on ainakin varma että toi moottori ja nopari on vähän huono pari joskin tehoa tuntuu olevan loputtomiin
[/OT]