miksi tähän mun threadiin on alkanu kertyä pelkkää huonoa kerrottavaa

no kun kerran vauhtiin on päästy ni siitä on hyvä jatkaa!
vaihdoin aamulla rotokseen uuden peräservon. DSW416MG Nexus vaihtui DS95i MKS:ään. ämkooässässä on neljännes vähemmän vääntöä mutta se on nopeampi (0,038s/60') kentälle mentiin siis innostuneena että näkis eron. DX8:ssa oli uusi antenni kun sen kanssa oli ongelmia (tai näin olin luullut)
kentälle lähti mukaan rotos ja 700E. ei muuta ku rotos heti ilmaan ja ihmettelemään perää. leijuttelin ja pirotin siinä 40 sekunnin verran kunnes yhteys katos ja kopteri kallistu aileronilla vasemman yli ylösalasin jolloin laitoin holdin. sitte se yhteys taas löytykin ja sain inertiat tapettua ihan kokonaan ja kepakko mätkähti käytännössä alle puolesta metristä nupilleen kivikkoon.
siinä torpissa ei tullu mitään muuta damagea ku toinen päälavanpidin murtui linkin kohalta. selkee sulake toi osa ja hyvin hoiti hommansa. lavat naarmuttomat ja kaikki muukin täysin virheetöntä

sitte alko logien purku ja ihmettely että mitä siinä oikein tapahtu... laitoin seuraavaksi 700E kopteriin akun kiinni ja ihmettelin yhteyden tilaa telemetrian välityksellä. ei tarvinnu kävellä ku 10 metriä ja vähä pyöriä mankan kanssa ni johan alko sylkemään täydellistä faulttia koko laite

ei siis selkeesti ollu antennin vaihto auttanu!
bindasin sitte j@nin mankkaan ton 700 rekkulan ja lensin akut tyhjäksi. siitä operaatiosta ei tullu logiin yhtään failia eli kyllä se vaan toi mun DX8 on taas paskana jotenkin

toihan on mulle jo toinen yksilö ku eka lähti sillon joskus korjattavaksi niin ostin uuden ja myin sitte sen vanhan pois ku se tuli korjattuna takasin. enään en kyllä osta kolmatta! seuraava vois olla DX18 ku siinä on se tuplapolarisoitu antenni (mitään muuta järkevää syytä siihen ei sitten olekkaan) kuhan ne nyt vaan sais sen markkinoille!
haluuko joku ostaa trex500esp FBL YÖ kopterin?

pikkasen pistää väkisin miettimään voisko tossa DX8 sekoilussa olla osaa eiliseen painimatsiin goblinin kanssa?!

vaikka ei se jive niin kuuluis toimia tuli mitä vaan signaalia.
täytyy alkaa taas miettimään miten ton mankan saa huoltoon

nyt on niin paljon paketteja tulossa varaosina noihin koptereihin ympäri maapalloa että sekoon jo laskuissa
niin joo ja ettei nyt vaan pääsis liikaa nauttimaan lainamankalla niin 700E TTn etupään rattaat pitää taas pahaa ääntä ja on syytä vaihtaa ennenku laukee ilmassa! ne näköjään edelleen kestää mulla noin 100 lentoa ja sitte ne joko laukee tai alkaa pitämään ääntä. nyt mä oon vieläpä rasvaillu niitä

ei ihan mun viikonloppu

onneksi roottoksen lavanpitimen kappalehinta on noin 3euroa