jatketaan yksinpuhelua!
tänään tuli taas käytyä tossa team EastSiden kentällä vähän pärryttämässä ja mukana koko kalusto tottakai. 13 lentoa tarttui taas lentopäiväkirjaan
nyt oli pikkasen tuulta ilmassa joten goblinin vauhtivedoista ei taas tahtonu tulla yhtään mitään. en myöskään viittiny nyt vetää ihan niin läheltä koska tuulessa toi näemmä nyökkii enemmän. Goblinin pinjoni on nyt virallisesti aivan täysin loppuun kulunu. sinänsä oma vika kun käytin alkuun sitä rasvaa siinä vaikka olis pitäny käyttää irti lentävää kamaa. rasva kiinnittää sen alumiinipurun siihen ja sehän toimii sitte hiomatahnana
35 lentoa se siis kesti! olin tietoinen ongelmasta koska toi pinjoni on alumiinia ja maailmalta on kantautunut huhua että joku satakunta lentoa on maksimi mitä sillä voi ajaa kunnes on loppu. mä olin ollu viisas ja mulla on tossa toinen varalla jonka vaihdan kohta kiinni.
Sabilla on tulossa kohta puoleen teräksinen versio että loppuu se vaihtaminen. nää on näitä uusien vehkeiden kasvukipuja mutta vähän kyllä erikoista että näin pitkään on kestäny ennenkuin alkavat teräksistä värkätä. onhan tota kuitenkin koelentäneet tareqit ja pertit eikä laite oo niillä varmaan ainakaan mua helpommalla päässy
ton goblinin kanssa on kyllä löytyny nyt se sweet spot ja se on aivan upea ajaa. tykkään siitä että TEHO EI LOPU!
vasta illalla putsattu 700E sai tänään toimia trimmerin ominaisuudessa ku kentän laidalla oli kauheesti koiran putkia
myös rotaatioita tuli harjoteltua paljon lisää ja nyt otin tavaksi että jos ei muuten niin päätän ainakin kaikki 700E lennot kunnon korkeaan rotaatioon. näin se kivikonkin kasvatti oppii.
molempien isojen kopterien kaikki akut on tullu nyt viikonlopun aikana ajettu aliian tyhjäksi
goblinin akku meni tänään vauhtiharjotuksissa niin että sisään meni 4000/4100mAh kun akut on 4400mAh. myös molemmat 700E:n nanot tuli ajettua samaan malliin.
mun on taas pakko tiputtaa kaikki ajastimet joka kopterista kohtaan 3:30 ja noilla isoilla jos repii ni toikin menee yli 80% molemmilla
rotoskin sai taas lämää GensAce akkuihinsa niin paljon ja niin matalalla ku vaan mahdollista.
kyllä tää tästä taas
pari videotakin tarttui matkaan: