No tolla ajattelulla en minäkään mitä nyt joskus tämäkämpää epoxy lukitetta.
Pitää muuten hyvin hiilari osien välissä. Nääs jos sattuu oleen joitain murtunutta yms.
joo kyllähän sitä epoxya joutuu käyttämään mutta pikaliimaa mä nyt tässä tarkotin
Teo sai eilen illalla kentällä liimata mulle akkulevyjen kumit ni pysyy
nyt on tosiaan goblinista pallot kirrattu loctite 272 lukitteen kera ja pitäis pysyä! sunnuntaina näillänäkymin pääsee koittamaan...
gauilla tuli eilen illalla lennettyä monta nopeaa säätöpomppua ja yksi melkein kokonainen akullinen "naatiskelua".
kyllähän toi X7 tuntuu todella jämäkältä ja hyvältä laitteelta lentää. pientä miinusta tulee tuntumaan noista allun DS610 nuppiservoista ja luulenkin että juuri niiden takia laite tuntuu siltä kun siinä olis pikkasen ns "biistimäistä" viivettä. totakaan ei varmaan huomais mutta kun on tottunu ton goblinin hirmuservoihin.
voi olla että kuhan taas lompakko kerää itsensä takasin elävien kirjoihin niin investoin tohon jotkut paremmat harjattomat servot. siihen vaan taas menee se 500e ja paljon muutakin pientä päivitystä tekis mieli laittaa tohon
mulla on tossa akkuina 2*6s4800mah60c genssit ja ne pääsee kyllä luvattoman helpolla. eilen tuli kyykytettyä toi 700MX mosa moneen kertaan ihan kyykkyyn mutta akut oli silti lennon jälkeen ihan viileitä
toi kitissä tullut vakiopinjoni on 10-piikkinen ja sillä ei castlen govia käyttäen saa kun 2000 rundia nuppiin (mitattu eilen). tolla toi ei kauheen terävältä kyllä tunnu. v-bar govin tarvitsemat rensselit on kyllä kytketty ku ottais vaan valikosta käyttöön mutta kaikki aikanaan. (sillä pitäis saada pikkasen lisää rundia vs castle ja sitte jos jani vielä käämii padan uudestaan niin toivomuksena olis hieman korkeampi kv esim joku 560kv tms
en siis ole vielä ostanut isompaa pinjonia koska yliratastuskin on pahasta!
mulla olis hakusessa sellanen 2200rpm
EDGE SE 693 lavat tuntuu yllättävän hyviltä ja kyllähän se lapojen tärkein piirre eli kauhee meteli ja pierentä tulee jotenkuten esiin jo tolla 2000rpm nuppikierroksillakin
ennen govien sun muiden säätöjä on tarkotus saada nuppi pelaamaan kunnolla ja meinaan keskittyä pelkästään siihen. nyt on ongelmana elevator suunnan pieni vägäys tiukkojen liikkeiden jälkeen jonka suuruuteen voi vaikuttaa gainilla mutta pois sitä ei saa kokonaan. luulen sen tosin johtuvan tosta swashin ohjurista joka on aika tiukka vaikka olenkin hionut sitä jonkun verran.
siis tästä:
kaikki muu tossa kitissä meni paikalleen todella hyvin ja toleranssit oli super hyviä. toi muovinen ohjuri sen sijaan oli selkeesti valuvikanen eli keskeltä ahisti kunnolla. lisäksi ne pinnat jotka tulee runkolevyihin kiinni oli vinot eli kun ruuvit kiristää ni ahistaa entistä enemmän. toi ahistus + eilinen kylmä ilma + huonohkoilla spekseillä varustettu DS610 elevator servo taitaa aiheuttaa ton pienen levottomuuden tiukoissa elevator liikkeissä. täytyy hioa lisää ja jos ei onnistu ni vaihtaa uus osa.
toi nyt on todella pieni kauheusvirhe muuten todella laadukkaassa kitissä
sunnuntaina jatkuu säädöt näillä näkymin talosaarentiellä