OTTAA PATTIIN!
ei niinkään se että loma on lusittu ja huomenna alkaa työt vaan se ettei mulla ole taas yhtään lentävää kopteria!
päivätolkulla kauhee rassaaminen ja lopputulemana ei mitään toimivaa. mä niin tykkään rassata näitä paskoja. NOT!
mRotos:motti laukes. pitää ihan hirveetä ääntä jonka moni todisti kentällä. se vika oli mosan alapään laakeri joka oli syöny siihen staattorin keskellä olevaan holkkiin kunnon välyksen. itse laakeri kyllä vaikuttaa ehjältä
pitää nyt koittaa vielä epoksilla josko sen sais ankkuroitua suoraan mutta luulen ja pelkään että uuden moottorin ostoon menee. ääntä ettiskellessä tuli vaihdettua muitakin laakereita eli ei se ihan hukkaan menny. eipä noi motit kalliita onneksi ole.
https://www.dropbox.com/s/dfzuf1s79bdz21f/2013-07-27%2000.23.34.jpgGoblin:härväsin tän kasaan edellisen noparin ylilämpöcutoffin jälkeisen torpin jäljiltä. laitoin nyt sitä arctic silveriä sinne jiven alle että jäähtyis vähä paremmin. testasin eka yhen lennon ja menin kotiin lukemaan datoja. jossain 70 asteen kieppeillä oli ollu ku ajelin kovaa eteenpäin. seuraavana päivänä vetelin sitte 3d setit ja luin taas logit. 85 astetta ne näytti parhaimmillaan. vaikuttais että toi jäähtyy nopeemmin ku aikasemmin eli ehkä se vanha piitahna oli menny jo huonoksi.
kolmas lento korjauksen jälkeen päätin vapautua ja lentää niin ku hyvältä tuntuu. 3min se kesti ja sitte hävis taas moottori. jive vilkutteli kolmea väläystä eli ylilämpöä. **TTU! rotaatiot meni talosaaren kentän ansiosta hyvin. olis menny kyllä nummelassakin sillon mutta siinä on niitä kerpeleen kanervia jotka hoiti vehkeet nurin.
tähän ei nyt ole mitään pienintäkään luottoa ja muutenkin tuntuu että nää 700 kokoset ei oo tehty lentämään. rahaa saa syytää kokoajan ihan perkeleesti jos haluaa tehokkaan ja toimivan setupin. tietysti nyt on kuuma mutta kyllähän ne pitää säällä kuin säällä lentää.
se ihmetyttää että miksi mä en viimekesänä saanu mitään ylilämpöjä vaikka tein mitä
mikä tossa jivessä on muka muuttunu? vai onko se vaan lentotyyli?
millähän tän nyt sais taas luotettavaksi? YGE320? Cosmic200? jotain jäähdytysratkasua? noihin jiven setuppeihinkaan kun ei pääse vaikuttamaan. virrat tossa ajelehtii siellä 250-300A tienoilla joka lennolla ku oikein huuattaa. ei tekis toisaalta mieli laittaa mitään isoja rahojakaan tähän ku on ennenkin toiminu noin. toisaalta näinkään tällä ei tee mitään.