noniin päivitetääs taas tätäkin!
kesäloma on siis alkanut ja viimepäivät on pitäny sisällään lähinnä saunaa, uimista ja oluen maistelua mökillä
kopterikin oli mukana tammisaaressa mutta eipä tullu lennettyä kun 2 akullista kun paikka oli vähän huono!
mä tykkään ajaa aika kovaa ja isolla alalla joten 30m leveä (tosin kyllä 150m pitkä) kaistale nurmikkoa ei oikein tunnu hyvältä varsinkaan kun puut on reunoilla 15metrisiä! no sieltä selvittiin kunnialla silti vaikka vähän yleisöäkin oli niskan takana... ajaminen tapahtu vaan erittäin korkealla
tänään tuli tossa 21 jälkeen mentyä tohon vuosaaren kentälle ajelemaan akut tyhjäksi ja kyllä pitää sanoa että oli mahtava sää!
tasan 0ms tuuli ja niin lämmin että sortseissakin kuuma
pitkästä aikaa tuntui todella hyvältä lennellä ku sattu olemaan vielä sininen taivaskin!
siinä metsän rajassa nyt on kyllä hyttysiä mutta jotenki niistä ei nyt jaksanu välittää kun tammisaaren saaristossa (mökki) tuntu että oli ihan uskomattomasti kaiken maailman pörriäisiä jotka oli vielä sen kokosia ettei täällä koskaan sellasia ole!
itähelsingin saasteiden kitukasvunen hyttynen ei oikein enää pysty häiritsemään ku on referenssinä toi edellä mainittu
akut on latauksessa ja huomenna uudestaan jos vaan ulkona löhöilyiltä kerkiää ku pitäis leparikumit vaihtaa...!
toi mun ajotyyli että ajetaan aika kovaa syö ilmeisesti aika paljon noita kumeja ku eivät tunnu oikein kestävän... nytkin hirveä klappi ja noilla on ajettu 35 akkua!
lapaura on silti veitsi että en mä tiedä mikä siinä on
e. ainiin se piti vielä lisätä että pari jotain mustaa lintua yritti syöksyillä tuolla vuosaaressa kopteria kohti! onneks tolla 500 pääsee jo kivasti karkuun