noniin talviloma tuli ja meni. lasketellessa. ei kopteroidessa
nyt pääsee taas keskittymään olennaiseen.
miniRoottos on vielä atomeina edellisestä aivopieru bladestopista johtuen
kyllä mä sen purin ja koitin kunnostaa mutta ei ihan osavarasto riittäny. saa tonkin näköjään rikki ku sadasta metristä laskettaa jäälle
runko oli käytännössä keskeltä halki kaikista muoveistaan.
-akkulevy
-ylin laakeripukki
-moottorin y-tuki
-pohjalevy
-akselit
-umpimetallinen moottoripukkikin oli ihan banaani(
)
-lavat
-laakereita
-persevä
siinähän se suunnilleen oli. ei toi nyt kovin kalliiksi kuitenkaan tule ku ei noi muovit ole kalliita. tota moottoripukkia mä ihmettelen on nimittäin aika jöötiä
saa nähä onko mosakin solmussa. orkkis runkolevyillä mennään edelleen ja ne on ihan virheettömät
Setäroottosta tuli lennettyä tänään parin akun verran. en ottanu latureita mukaan kentälle ku katoin netistä että pitäis olla kauhee tuuli. oli kuitenkin kova polte päästä lentämään ni latasin noi pari pakkaa ja kentälle. tää toimii edelleen hyvin. mitään säätöjä en oo viimekerrasta tehny jos ei lasketa hihnan pientä löysäämistä joka sekin vissiin oli virhe. vinkas nimittäin heti lennon alussa. toi tuntuu kuitenkin kiristyvän lämmetessään jonkin verran (liekkö toi pizzalautasen kokonen pääratas turpoo tms) joten sen yhen vinkasun jälkeen ei ollu mitään lipsumista.
ne banksithan tossa pitäis ottaa käyttöön. en oo koskaan veepaarin bankseja kokeillukkaan ja säätäminen ei muutenkaan kiinnosta. mä mielellään vaan lentäisin. tossa on vaan nyt selkeesti niin että 1900 rundeilla säädöt alkaa olemaan kohillaan mutta alemmilla rundeilla kaikkia kolmea gainia (nuppi, perä, govi) pitäis nostaa. banksithan siihen on vastaus
tohon matalilla kiekoilla ajoon jää ihan totaalisesti koukkuun. lavat läpsyttää ilmaa kivasti ja muuta ääntä ei juuri kuulu. kännykän mikrofooni poimii kaikkea muuta ku pitäis joten toi ei anna oikeeta kuvaa. tykkään kyllä kovasti tästä laitteesta!
tossa vielä tylsä video yli viikon tauon jälkeen mutta kuuluu tossa toi kiljasu alussa.
tuli hommattua myös toi RF7 simuksi ja tässä on nyt simun login mukaan kolmen päivän aikana simutettu yli 10h
alkaa tuntumaan kotosalta. noita mallejahan tohon saa vaikka mitä koska kuka vaan voi tehä sellasen. esim P800 on simussa lennelly jo vaikka kuinka ja palon. tuntuu yllättävän realistiselta
noi simun rolli, flippi ja pironopeudet sekä lentotilojen rpm luvut kun hakee niissä malleissa kohilleen ni yllättävän realistisilta tuntuvat. nyt mä oon laittanu kaikkiin malleihin flippi ja rollipuolelle 270astetta sekunnissa ja piroa 600 astetta sekunnissa. en oo koskaan oikeesta kepakosta mitannu mutta luulen että jotain tota luokkaa ne mulla on ku tuntuu luontevimmalta
sen verta on uutta taas tällä saralla että harrastus on saanu ihan kunnon buustin
viikonloppuna tulee joensuun toivot taas kylään. katotaan saadaanko ittemme kentälle. säävaraus tottakai mutta oli se tarkotus.