jaa tännekki taas jotain. Homma kyntää ja lentoja ei tuu ku ei meinaa ehtiä. On se silti kivaa aina välillä ku ehtii ja oon mä simunkin sillontällön laittanu päälle.
RF7.5 on muuten edelleen se "the simu" joka tuntuu hyvältä. Oli mulla accuRC jonkun aikaa mutta en tykänny yhtään. Hyvin saman olonen käytökseltään ku neXt. Sai lähteä.
miniroottos: likki! kukaan ei oo vieläkään vaihtanu sitä lavanpidintä mikä kesällä meni mökillä. Akut on sentään täynnä oottelemassa että jos joskus saa vaihdettua sen pitimen ni voi mennä sitte heti torpille
380 roottos: Kesken. vastahan se on tossa 3kk maatunu ni eihän se voi vielä valmis ollakkaan. NEO ei mahdu kyytiin muuten ihan hyvä. Suattaapi olla että laitan ennen leiriä tai suottaapi olla olemattaki
G380kse: skulaa ku junan vessa ja matkustaa työmatkoilla mukana ni voi välillä lennättää. rupee olemaan 400 lentoa puhki tossa. Varakoneet maatuu laatikoissa ku ei ookkaan tullu torppailtua tätä. Maa ei enää nykyään hyökkäile sillai yllättävästi ja riko konetta.
RäkäGoblini: Tää on edelleen lennoltaan se mun paras kone. Toimii ku junan vessa. Sellanen tietokoneohjattu nykyvessa mistä ei saa edes ovea auki
Tässä on nyt joka lennätyskerralla ollu jotain häppeninkiä taas
Tänään sain lennettyä puoltoista tankkia ku alko puutumaan. Mietin että onkohan summanmutikassa pari naksua rikkaammalle säiden kylmettyä sittenki liian vähän ja otin alas koittaakseni koneen pohjaa. ihan viileä
no joo takas ilmaan. Puutu tosi pahasti ja sammu. Siinä kohtaa oltiinkin jo rotaatiossa ni ei ku kone pöydälle. Jotenki tuli sellanen viilis että leipas. vaan ei. pöydällä huomasin että hehkupiippari ilmottaa rikkinäistä tulppaa. aloin ottamaan irti ni tulpan hattu pyörii ihan ku tulppa olis irti. Ja olihan se
kierroksen verran auki. Listasta uus ossin kasi ja kiinni. Tulpan hattu piti tietenkin sitte rikkoa että sai irti ni ei tarvinnu totakaan enää lennättää
koneessa oli puristukset tallella jne. Ainoa mitä ihmetteliun oli puuttuvat tankin paineet rotaation jälkeen. Voiko toi tulppa aiheuttaa ton? En nyt enää tässä iltasella viitti räjäyttää pihalla käyntiin naapurien iloksi
SpeedG: Tätä vähän säätelin tänään ja ajelin sellasta vähä agressiivisempaa powersettiä. Akut ei oo kyllä hyvässä kodissa sen voin sanoa
Sain laitettua tota paremmaksi. Viime vkl porvoon kentän näytöksessä oikeen nolotti ku perä ei oikein pitäny kunnolla. Oli vähä monen tekijän summa. liikaa kulmaa ja toisaalta liian vähä rundia jne. Jääny niistä nopeuskokeiluista. Nyt laitoin rundia 2270 ni oli aika näpäkkä. PWM ei huitele ku ihan piikeissä sadassa ja virratkin pysyy melkeen kokoajan alle 400A
saa sieltä kytkimen takaa sen 2700rpm mutta se ei oo enää millään tavalla governoitu. Tää on nyt sellasessa hapessa että kytkintä vääntämällä ja lavat vaihtamalla saa vaihdettua 3D koneen ja Speed koneen olemuksen. 3D hommiin koitan vielä isompia perälapoja. Noi nykyset on siinä rajalla. Käyttäisin mielelläni lisää kulmia nupissa mutta ei voi kun perä sakkaa. Suoraan lentäessä voi sitte laittaa kyllä sen 16.5 astetta eikä tapahdu mitään dramaattista
Tänään ku se nitro hajos ni sanoin että keskitytään sitte sähköllä ajamiseen. Samalla hetkellä sammu kipori bensapuutteeseen