Vaikka kiireitä pukkaa niin on tullu ihan kivasti harrastukseen taas boostia. Tälle vuodelle jo 196 lentoa kun koko viimevuonna tuli vaan ennätyksellisen vähäinen 292 lentoa.
miniRoottoksen kanssa on tullu käytyä jokunen kerta lähikentällä ja tuntuu toimivan edelleen ihan yhtä hyvin (letkumakkara) ku ennenkin.
P380 on oikeestaan kokoajan lähtövalmiudessa ja sen kanssa on käyty ahkeraan tossa lähikentällä.
Speediakin tuli lennettyä ihan kivasti tossa viikonlopuina ja kesyttelin siitä keskialueelta vähä inhimillisemmän ni alko osumaan paremmin noiden muiden koneiden kanssa vuorotellen lennettäväksi.
Nitrohan tossa tosiaan otti ja Räjähti moottorin osalta mutta nyt sain senkin nippuun.
Kaikilla koneilla siis tullut lennettyä.
Nitron mottiin meni käytännössä kaikki paitti kaasari jne oheishilppeet uusiksi. Kampurasta en keksiny vikaa niin sen käytin myös uudestaan. Tässähän tuli myös vaihdettua toi 700 kokoseksi ja vasta tänään pääs kunnolla koittamaan ku viimeksi leikki loppui kesken. Moottoripulleyn vaihdoin 26->27 niin sai kierroksia nuppiin huuattamatta moottoria ylikierroksilla. Noloa myöntää tässä kohtaa mutta toi mun motti on vissiin aina huutanu ylikiekoilla. Jopa aika reilusti. Nyt ku sai vähä rauhallisemmat rundit moottorille niin se sellanen metallinen rikkinäinen äänikin mistä oon syyttäny putkea hävisi.
Mielenkiinnolla testasin noita SABin Tareq lapasia. Itse tiimipelotti yritti pelotella mua kuvailemalla niitä sellasilla sanoilla joita en ehkä olisi itse halunnut kuulla taikka uskonut että tykkäisin. Vaan totuus oli kyllä toinen. Laite on ketterä ja tehokkaan oloinen. Pelkäsin myös sitä että 650 -> 700 konversio vie laitteesta hauskuuden ja popin. No ei vie! Tuntuis heti olevan niin hyvä käteen että väitän olevan lentotuntumaltaan mun ykköskone. Edelleen
. Ei ole noista lapasista tietysti vertauskuvaa että olis koittanu jotain muuta samassa koneessa mutta nämä kyllä menee hienosti.
Lentelin tota tänään yhen pötikällisen nitroa eli sen 8 lentoa. Tämähän toimi nitroksi paremmin kuin täydellisesti kun vaan kerran palo tulppa (oli kiertynyt auki) ja tärisi pilalle. Samassa hajosi tulpanhattu. Hattuja on vanhasta viisastuneena mukana joten uus vaan kiinni ja menoksi taas. Tuntui noi seokset osuvan kohilleen suoraan ku eilen irtokaasaria vääntelin ja kääntelin reilusti manuaalin arvoja rikkaammalle. Mähän en myöskään mitään turhia ruvennu sisään ajeleen. Samoilla seoksilla vaan eka puol lentoa rauhassa ja se on siinä.
Tossa vielä todiste ku ette kuitenkaan usko että lähti käyntiin
Action kameraa ei ole enää niin videoita ei tule jos ei satu joku olemaan kentän laidassa kuvaamassa niinkuin tänään oli. Jätin kameran auton kylkeen magneetilla ku kuvailin lentoja lähipellolla ja ajoin siitä sitte kiireessä duuniin. Ei se hukassa ole vaan säilössä jossain Pornaisten ja Vantaan välillä