johan taas taphtuu!
kaappientyhjennysmyynnit (
http://www.kopterit.net/index.php?topic=12280.0 ) on menny niin hyvin
että tulipas tilata töräytettyä ihan kolmas biisti!
tämä yksilö olis tarkotus laittaa 500 rekkulaan!
sitte onkin koko kopteriperheen (250,500,700) "avioniikat" yhtenäistetty!
eli nyt pitäis sijottaa vielä nuppi ja lavat siihen... en huoli muuta ku allun nupin joten se kyllä taas raapasee vähä lompakkoa (ei voi mitään)!
lapojen suhteen koin karvaan pettymyksen!
Radix ei nimittäin valmista ilmeisesti ollenkaan 430 FBL lapoja!
rahat olis ehdottomasti menny niihin! niin mukavat on radixit lentää sekä FB että FBL versioina!
jotkut FBL läpsyttimet tohon kuitenkin tulee ja EDGE vois olla vahva vaihtoehto...
haukkuja/kehuja niistä?250:vaan eipä selvinny 250 rekkulakaan päivityksittä
nyt nuppiin tuli tällaset
http://www.fast-lad.co.uk/store/green_trueblood_t-rex_super_hard_dampeners_dampeners10-p-6561.html noi vakiot (mustat) oli kyllä niin löysät että ei oikein vakuuttanu... saas nähdä mitä nyt tapahtuu varsinkin ku nyt menee kiinni vielä saksassa (ilmeisesti käsin) tehdyt SpinBlade 205 CF FBL lavat jotka sain postista tänään
odotukset on korkeella jälleen kerran vaikka eipä toi huono ollu enää entisessäkään setupissa!
700E:kävin tänään pikasesti myös koittamassa kahden akun turvin tota 700Eetä kivikossa ku sää olikin tänään hyvä ja huomiseksi jolloin oli tarkotus mennä on luvattu pilviä! ihan oli sininen taivas ja pikkasen tuulta... eipä tarvinnu takkiakaan enää!
on toi biisti vaan ihan uskomaton kikkare! kaikki säädöt defaulttina ja laite toimi heti ku kello cyclicin osalta!
perässä onkin sitte vähän enemmän kerrottavaa...
tänään tuuli taas vähän ja sama perän ryömiminen tuulessa vaivasi jälleen ja ihan samalla lailla kuin 3G kikkareellakin! myös nopean perän potkun (n.20cm) sain taas aikaseksi eli eipä ollu 3G purkista kiinni noi ongelmat! (terveisiä vaan sen uudelle omistajalle
)
maassa paikallaan ollessaan perä ryömi välillä reunaan ittekseen aika kovaakin mutta toimi kuitenkin lennolla
osassa välilaskuista servo taas pysy paikallaan... mystistä!
perä piti myös pitchpumpissa täysillä kulmilla ku nakutettu kuin myös täyttä vauhtia perä edellä lennossa mutta sitte pieni tuulenpuuska ni johan pettää!
tässä alkaa nyt olla vaihtoehdot peräservo (DS650) ja vastari (AR8000) tai joku sopiva tärinä jonka kopteri kehittää tuulessa...
vastarissa tietty voi olla yhdessäkin kanavassa jotain kontaktihäikkää mutta aika epätodennäköseltä se vaikuttaa ja kopterin kaikki muut kanavat skulaa ongelmitta!
servo onkin sitte kysymysmerkki! tota pettämistä tuulessa en tajua mutta nopeat nykäsyt voisin vielä servon viaksi tajutakkin...
tärinää en jotenkin osaa epäillä ku hyvällä säällä tolla saa tehdä mitä vaan ja toimii ku kello + tää biisti on nyt eri paikassa ku 3G anturi ja erilaisella teipillä mutta oire on täysin sama!
mutta jos unohdetaan toi peräongelma ni ei tota biistiä kyllä vaan voi liikaa ylistää! toi on ihan uus kopteri verrattuna aikasempaan ku oli 3G kiinni (ja vielä default setupilla
) biisti + 700 kokosen vakaus yhdistettynä ni tonhan vois tuulessakin jättää leijumaan ja lähteä kahville
loppujenlopuksi päivästä tuli todella hyvä fiilis!
Tohtori:kävi kaupassa ennen töitä ja osti 107e edestä ruokaa ja juomaa itselleen 2 yön landereissua varten ukkoporukassa!
ei pitäis tulla nälkä eikä jano mutta saunassa tulee varmasti hiki, järvessä kylmä ja grillatessa täyteen!
hyvää torpitonta pääsiäistä kaikille! itse en ota edes koptereita mukaan ettei tuu taas kiusausta lentää järven päällä...